Maak er wat moois van.quote:
mwah, zolang je je nagels nog niet roze markeert.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb al anderhalf uur wielrennen opstaan hier, zegt dat iets over de mate van verveling? het begint nog lang niet spannend te worden namelijk in deze rit.
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwah, zolang je je nagels nog niet roze markeert.![]()
neequote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
Had ik al verteld dat ik mee doe aan idols?
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
quote:
psst, nu moet jij een vraag stellen die je niet in de quiz zelf durft te stellenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteren nog heel hard Killer Queen opstaan![]()
Ik ook.quote:
Wat is je pincode?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
psst, nu moet jij een vraag stellen die je niet in de quiz zelf durft te stellen
quote:
****quote:
Ik heb een specifieke vrouw afgezworenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Supersheep het volgende:
TM, had jij vrouwen niet afgezworen?
Of was dat een 'fase'?
We duimen voor jequote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De vraag is nog wel of ze mij net zo leuk vind, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwellingquote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De vraag is nog wel of ze mij net zo leuk vind, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Ervaring mee?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwelling![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net een uberfoute jogginbroek gekocht bij de nog foutere zeeman, omdat m'n spijkerbroek nu zulke gaten ging vertonen dat het echt begon te tochten bij m'n reet![]()
i knowquote:
Daar stond eerst toch weekend miljonairs?quote:
Nee, en nu kan het niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
oh ja had je je nog ingeschreven voor de 4 mijl?
hoe typischquote:
Speciaal voor jou veranderdquote:Op maandag 23 juli 2007 15:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar stond eerst toch weekend miljonairs?
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrotquote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er zaterdag trouwens achter dat de achterste rij in zaal 2 van de bioscoop waar ik was opgebouwd is uit loveseats
En waarom ben je daar niet in gaan zitten?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er zaterdag trouwens achter dat de achterste rij in zaal 2 van de bioscoop waar ik was opgebouwd is uit loveseats
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrot
ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk.![]()
En als je elkaar leuk vindt, merk je er niks van dat het verrot zit.![]()
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik welen Pitt ook
wij zitten graag goed
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.![]()
wie zegt dat ik daar niet zat?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom ben je daar niet in gaan zitten?
Dat viel wel mee eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrot
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.![]()
mss hangt het van de bios af danquote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daar niet zat?
[..]
Dat viel wel mee eigenlijk![]()
Sunchaser zeker? Dat is dan ook een sukkel van de bovenste plankquote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:FOK TV
damn, hoezo bevestiging van alles wat fout is
Harry Potter uit gelezen
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwelling![]()
is sunchaser dik met zwart haar? dat zal dan welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sunchaser zeker? Dat is dan ook een sukkel van de bovenste plank
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
oh ja nog een reden waarom ik CZ zovind
ik heb nu microsoft office 2007 zonder enige moeite binnen gehaald
Sunchaser:quote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is sunchaser dik met zwart haar? dat zal dan wel
Hee, die komt uit Schagen.quote:
raar volk daar in Schagenquote:
Ken hem alleen van gezicht. Schagen is niet zo groot.quote:
quote:
Wat ik mogelijk nog gaver vind aan dat stukje isquote:Op maandag 23 juli 2007 08:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The Adama Tactic
was een van de gaafste scenes van het derde seizoen. Had nog veel meer screentime mogen krijgen van mij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
maar jij bent net Rivellaquote:
quote:
ja die dusquote:
Ja..nou dat is dus de grootste sukkel die ik kenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ja die dus
ik heb trouwens Battlestar Galactica dinges gedownload
redelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Etcetera
Je had toch ook een functie te vervullen op Campzone? Bevalt dat een beetje?
seizoen 1 iigquote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..nou dat is dus de grootste sukkel die ik ken
Anyway...wat is "dinges"
nee er is visitequote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ze is alweer weg........ gammele internetverbinding toch?
Frustrerendquote:Op maandag 23 juli 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
redelijkik word als meisje zijnde lichtelijk als algemeen bezit beschouwd en dat is niet altijd even tof. en jongens hebben soms de neiging om niet naar me te luisteren. maar dan haal ik een andere FA erbij, of toezicht en dat komt altijd wel goed
[..]
Okay danquote:seizoen 1 iig
[..]
best irritant jaquote:
het lijkt je niet tof om door een meisje op de regels te worden gelezenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dat lijkt me juist niet tof
"Mamma, ze pest me!"
oh op die manierquote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dat lijkt me juist niet tof
"Mamma, ze pest me!"
of
"Als jullie die muziek niet zachter zetten dan haal ik muh fader erbij! En die is sterkur dan die fan jullie"
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:31 schreef Supersheep het volgende:
Ticketbureau's met uitverkochte kaarten en torenhoge prijzen
Dat ga ik ook echt niet doen neequote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ticketbureaus moet je sowieso niet kopen
Wat zoek je trouwens?
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik mogelijk nog gaver vind aan dat stukje isJa, en de muziek daarbij ... * stil is *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh..omdat je vaak bij zaakjes als Plato nog wel eens een kaartje kunt bemachtigenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat ga ik ook echt niet doen nee![]()
En was wat aan het rondkijken
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, en de muziek daarbij ... * stil is *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Contador valt aan en nu wilt ie dat Rasmussen overneemtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Tering, die Boogerd rijdt niet beroerd vandaag
Ik zie ze er gewoon ¤40-50,- bovenop gooien hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..omdat je vaak bij zaakjes als Plato nog wel eens een kaartje kunt bemachtigen
Die ticketboxen doen er standaard 20 euro bovenop, zelfs als de kaarten niet uitverkocht zijn
Die hadden het gister ook al erg gezellig natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Contador valt aan en nu wilt ie dat Rasmussen overneemt
Ja nou, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 23 juli 2007 16:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zie ze er gewoon ¤40-50,- bovenop gooien hoor![]()
Niet als je daarmee je geld verdient blijkbaarquote:Op maandag 23 juli 2007 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nou, dat bedoel ik dusErg toch?
Nee het is grappig. Eén van die knakkers zit hier op Fok en die ging zichzelf eens verdedigen met het argument dat zij dus mensen de kans geven nog een kaartje te bemachtigen voor het concert van hun dromen dat uitverkocht is. Hij riep dat mensen maar sneller een kaartje moesten kopen of in een slaapzak voor de deur moesten gaan liggen, net als hij.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet als je daarmee je geld verdient blijkbaar
Probleem is alleen dat je er weinig tegen kan doen lijkt me. Als je 10 kaarten zou halen en daar per stuk makkelijk meer dan ¤30,- winst op kan maken waarom zou je dat dan niet doen?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee het is grappig. Eén van die knakkers zit hier op Fok en die ging zichzelf eens verdedigen met het argument dat zij dus mensen de kans geven nog een kaartje te bemachtigen voor het concert van hun dromen dat uitverkocht is. Hij riep dat mensen maar sneller een kaartje moesten kopen of in een slaapzak voor de deur moesten gaan liggen, net als hij.
Maar diezelfde linkmiechel verzwijgt mooi het feit dat die mensen JUIST hun kaartje missen omdat eikels zoals hij met een slaapzak voor de deur gaan liggen
Ik heb er zo'n hekel aan he
dat hangt er vanaf als seizoen 1 leuk genoeg is mss welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je seizoen 2 van BSG ook downloaden? En seizoen 2.5?
quote:
Ja, je kunt het ze niet kwalijk nemen. Maar kom dan niet met van die kutsmoezen. Zeg dat gewoon: "Ja...ik doe het voor de winst".quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je er weinig tegen kan doen lijkt me. Als je 10 kaarten zou halen en daar per stuk makkelijk meer dan ¤30,- winst op kan maken waarom zou je dat dan niet doen?
1 is goed, 2 is NOG beter. Maar als je Heroes nog moet kijken zou ik dat eerst doenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf als seizoen 1 leuk genoeg is mss welheb Heroes ook nog om te bekijken
[..]
nah ik zie wel ff wat ik nu niet kijk ga ik brandenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1 is goed, 2 is NOG beter. Maar als je Heroes nog moet kijken zou ik dat eerst doen
nou vooruit..quote:
quote:
Ik ben met m'n huisgenootje naar een inloopvoorstelling geweest van De Jongens. http://www.volkskrantblog.nl/blog.php?id=4050&datum=20070621quote:
Hij heeft een magnetronquote:Op maandag 23 juli 2007 17:58 schreef Etcetera het volgende:
kan die vriend niet beter naar jou komen
Nee je magnetron meenemen naar een vrouw is geen goed ideequote:
Jij hebt een pannetje. Dat werkt ookquote:
quote:
Alletwee:quote:Op maandag 23 juli 2007 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee je magnetron meenemen naar een vrouw is geen goed idee![]()
Vertel mij wat, die lopen de rest van de avond tegen elkaar te piepenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee je magnetron meenemen naar een vrouw is geen goed idee![]()
pannetje + magnetronquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt een pannetje. Dat werkt ook
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vertel mij wat, die lopen de rest van de avond tegen elkaar te piepen![]()
En aan elkaars knoppen lopen draaien zeker?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vertel mij wat, die lopen de rest van de avond tegen elkaar te piepen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En aan elkaars knoppen lopen draaien zeker?
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef Soempie het volgende:
Sheep en Mark weer hoor.
Ik ga lekker toch. Ik ben m'n kamer spuugzat![]()
![]()
Ik wil geen schapen dood hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
Alleen als je het schaap dood wilt hebben
Ben jij een ma(g/n)netron?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef geenaam het volgende:
PIEP!
quote:
Doe het wel een beetje rustig aanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga over een uurtje weer proberen te voetballen, houden jullie m'n hart vast?
Ik zal het proberenquote:
Andere mensen ook?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef Homdeck het volgende:
daar krijg ik energie van
die glanzende haren zijn natuurlijk ook mooi meegenomenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Supersheep het volgende:
'Biergist tabletten
Eeuwenoud huis tuin en keuken preparaat voor een gezonde huid, glanzende en veerkrachtige haren en een fit gevoel.'
Niet zo duur toch?
Misschien maar eens proberen
ik voel me er prettig bij. of dit door de werkzame stoffen komt of dat er een placebo-effect is weet ik nietquote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar merk jij zelf een redelijk duidelijk verschil tussen het wel en niet gebruiken?
Met 3 euro maakt dat ook weinig uitquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik voel me er prettig bij. of dit door de werkzame stoffen komt of dat er een placebo-effect is weet ik niet![]()
jaquote:Op maandag 23 juli 2007 18:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Met 3 euro maakt dat ook weinig uit![]()
Hoeveel slik je er per dag? 9?
Hey Soempie, was dat het oude Willem Lodewijkgymnasium? Ik liep daar gisteren ff langs met een vriend, en wij door het hek naar binnen te loeren om te zien of dat nou het nieuwe kraakpand was waar hij over gehoord had. Komt er ineens een boom van een kerel op kisten op het binnenplaatsje staan met zo'n houding "wat moet jequote:Op maandag 23 juli 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[...] Eerst naar een oude school (kraakpand)
http://www.hema.nl/nl-NL/home/zoekresultaten/product.aspx?ProductId=11431002&Name=biergist+500+tablettenquote:
Misschien wordt het wel heel langzaam afgebroken en worden daardoor 3 kleine tabletjes beter opgenomen dan 1 grote?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef Mikkie het volgende:
Wat ik vaak niet snap aan die tabletten... dan moet je er drie maals daag drie. Prop dan gewoon alles in één tablet, zo groot zijn ze dan echt niet
Dat scheelt, dan heb jij er morgen de hele dag last van en is het hier hopelijk aan het eind van de middag eens een keer droogquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
Dat scheelt, dan heb jij er morgen de hele dag last van en is het hier hopelijk aan het eind van de middag eens een keer droog
Volop herfst aldus Helgaquote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen
Er komt nog genoeg aan iig
You better be kiddingquote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op m'n werk dat nood- en midden-Italië vanaf augustus knap slecht weer zouden krijgen...
Eh, is dat achter het ziekenhuis? Ik vond alle bewonders erg aardig in elk geval. Geen boom op kisten gezien.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey Soempie, was dat het oude Willem Lodewijkgymnasium? Ik liep daar gisteren ff langs met een vriend, en wij door het hek naar binnen te loeren om te zien of dat nou het nieuwe kraakpand was waar hij over gehoord had. Komt er ineens een boom van een kerel op kisten op het binnenplaatsje staan met zo'n houding "wat moet je"
Echt, wat een stereotiep zeg. Eentje die het verneukt voor de andere krakers dan, want ik ken er veel die een stuk liever zijn
't zal ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ging even de Touretappe van vandaag af kijken, en ben daarna in slaap gevallen
heb ik gedowndquote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef iamredleader het volgende:
Maar m'n vrouw wil Battlestar Galactica kijken, natuurlijkdus dat gaan we nu doen
Ja, nood-italie inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op m'n werk dat nood- en midden-Italië vanaf augustus knap slecht weer zouden krijgen...
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Etcetera het volgende:
ah die was het dus die uit m'n pc kroop
nee ik heb battlestar galactica seizoen 1 gedownload
Heb je de webisodes gedownload? En de miniseries (die voor seizoen 1 zijn) ook?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Etcetera het volgende:
oh en 2 en 3 ook al geloof ik
Ah. nee t was in de Oosterstraat. Scheelt weer voor je vriendinquote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, is dat achter het ziekenhuis? Ik vond alle bewonders erg aardig in elk geval. Geen boom op kisten gezien.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef geenaam het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met sigaretten uit Hongarije?Een vriend wil wel wat meenemen, maar ik vraag me af hoe zijn..
geen ideequote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je de webisodes gedownload? En de miniseries (die voor seizoen 1 zijn) ook?
Dan maar niet doen..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
geen flauw idee... maar m'n ervaring met "Oost-Europese" sigaretten is tot nu toe niet goed bevallen.
![]()
Dan raad ik je aan even op IMDB te kijken, en even te lezen wat er zoal is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen ideeik heb gewoon een map binnengetrokken met de titel battlestar galactica seizoen 1
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan maar niet doen..Ik heb ook altijd mijn bedenkingen bij eigenlijk alles uit Oost-Europa.
Ik dacht, ik zoek even op welke school ik bedoel op schoolbank.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, is dat achter het ziekenhuis? Ik vond alle bewonders erg aardig in elk geval. Geen boom op kisten gezien.
Welk boek?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga me lekker opkrullen op de bank met een muziekje aan en een goed boek
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef geenaam het volgende:
Doe je aan voetbal Markie?
Moet je niet gamen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:08 schreef Etcetera het volgende:
en terwijl ik zoek ff de eerste aflevering opgestartze weten wel hoe ze de aandacht moeten trekken
meteen een zoenscene
Kijk eens aan! Ik voetbal ook, maar ben te lui om er echt iets van te maken. Ga nu net naar een nieuwe club dus zou me eigenlijk goed voor moeten bereiden, maar zoals elk jaar lukt me dat niet in de vakantie.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
reserve 7e klasse zondag, dus geen noemenswaardig niveau, maar wel bloedfanatiek 2x per week trainen, ook in de zomer![]()
Ok, maar jij probeert je dus wel in het 1e te spelen? en je speelt in amersfoort zeker? dat is iig een andere regio danquote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Ik voetbal ook, maar ben te lui om er echt iets van te maken. Ga nu net naar een nieuwe club dus zou me eigenlijk goed voor moeten bereiden, maar zoals elk jaar lukt me dat niet in de vakantie.Ik kom er wel weer achter als de training begint. Gelukkig hoef ik zaterdag nog niet mee te trainen, omdat ik op vakantie ben..
![]()
eigenlijk wel maar ben te luiquote:
Die wil ik ookquote:
Ik speelde afgelopen jaren in Bunschoten-Spakenburg. Ik mag nog een jaar in de jeugd maar heb ervoor gekozen om al de stap naar het eerste te maken naar een club in Amersfoort. Wel een stapje terug, maar dat heb ik met een reden gedaan..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, maar jij probeert je dus wel in het 1e te spelen? en je speelt in amersfoort zeker? dat is iig een andere regio dan
oeh goeie, ff zoekenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die wil ik ook
Ocean's 13 is trouwens heel veel meer van hetzelfde
Dat is wel een behoorlijk niveau inderdaad. Bij ons wordt er aan onze reservekeeper en de linksbuiten getrokken door de hoofdtrainer van de selectie, dus als we pech hebben zijn we die allebei kwijt, maar in het beste geval komt die keeper op de bank en de linksbuiten in het 2e, waar ze voor bedanken en waardoor ze weer terug komen in het oude vertrouwde 8equote:Op maandag 23 juli 2007 21:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik speelde afgelopen jaren in Bunschoten-Spakenburg. Ik mag nog een jaar in de jeugd maar heb ervoor gekozen om al de stap naar het eerste te maken naar een club in Amersfoort. Wel een stapje terug, maar dat heb ik met een reden gedaan..En wie weet in de toekomst weer hoger spelen.
Welke games spelen jullie eigenlijk?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar ben te luifilm kijken is makkelijker O-0
heb ook nog V for Vendetta, Heroes, Step Up, Zwartboek en Casino Royale binnengehaald en ben op zoek naar meer leuks
Succes danquote:Op maandag 23 juli 2007 21:13 schreef erkel het volgende:
Ik zal nog even de regen trotseren om wat boodschappen te doen..![]()
oei, dat varieert nogalquote:Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke games spelen jullie eigenlijk?
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en zoals soemp zou zeggen: ik ben tot op mn onderbroek nat
En dan voor het kampioenschap gaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk niveau inderdaad. Bij ons wordt er aan onze reservekeeper en de linksbuiten getrokken door de hoofdtrainer van de selectie, dus als we pech hebben zijn we die allebei kwijt, maar in het beste geval komt die keeper op de bank en de linksbuiten in het 2e, waar ze voor bedanken en waardoor ze weer terug komen in het oude vertrouwde 8e![]()
Ik ga me maar eens inschrijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef Soempie het volgende:
OMG! Ik ben klassenfoto's aan het bekijken op schoolbank![]()
Ik heb mezelf nog niet ontdekt, maar wel m'n beste vriend in de brugklas![]()
Hilarisch
Ja, dan lijkt het me ook wel weer lekker om een onbezorgd te kunnen spelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
En dan voor het kampioenschap gaan.Ik ben blij dat ik even de stap naar die andere club heb gemaakt. Even alle druk van de ketel en gewoon weer eens lekker elke wedstrijd genieten zonder dat er een druk op je staat. Want de laatste 4 jaren heb ik nooit rustig kunnen spelen zonder dat er mensen elke wedstrijd zaten te kijken hoe je het deed en of ze je op konden pikken voor een andere club.
![]()
Niet dat ik niet genoot van het voetbal, maar het werd steeds meer moeten in plaats van willen.
Dan kan je beter 7e eindigen. Niks is erger dan een seizoen zo erg je best doen en op het laatste moment niet kampioen wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het me ook wel weer lekker om een onbezorgd te kunnen spelen.
Wij gaan trouwens altijd voor het kampioenschap![]()
Dit jaren kansloos als 7e geeindigd, maar de jaren daarvoor 2 keer 2e, maar dat is natuurlijk eigenlijk nog erger![]()
Het eerste jaar liet de nummer 1 maar 6 punten liggen, maar wel alle 6 tegen ons. Als je dan zelf 8 punten verspeelt is dat wel heel erg zuur ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan kan je beter 7e eindigen. Niks is erger dan een seizoen zo erg je best doen en op het laatste moment niet kampioen wordenEn ach, ik zie het allemaal wel. Hou nu lekker tijd over voor mijn studie en ik kan nu ook de jeugdkeepers (net zo oud als ik of een jaartje jonger
) training geven.
Ik wacht nog maar een paar jaartjes. Ik denk niet dat er al iemand lid is van mijn leeftijd..quote:
Die klassenfoto's zijn echt grappig.quote:
Ik heb UT hier liggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Etcetera het volgende:Die Hard is binnen
Ocean's is halverwege en ik heb net ff een spel binnengetroken (Broken Sword oid)
Jeugd fluiten doe ik niet meer. Daar begon ik op mijn 13e (quote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het eerste jaar liet de nummer 1 maar 6 punten liggen, maar wel alle 6 tegen ons. Als je dan zelf 8 punten verspeelt is dat wel heel erg zuur ja.
Ik zit er trouwens ook over te denken om jeugd te gaan fluiten op zaterdag, lijkt me wel leuk
Ze is toch op vakantie? Nou Gefeliciteerd Bertepetetquote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Etcetera het volgende:
verrek is dat vandaagGefeliciteerd meid
Moeten we weg dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
Wat denken jullie..komen jullie volgend jaar nog steeds hier? In de AKQ-SC?
Als jij er bent..... Tuurlijk!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
Zijn er een paar lid waarbij ik in de klas heb gezeten. De enige met foto's is er eentje uit de basisschool maar had die foto's graag willen missenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik wacht nog maar een paar jaartjes. Ik denk niet dat er al iemand lid is van mijn leeftijd..
Zal toch welquote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de Webisodes nooit gezien volgens mijquote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan even op IMDB te kijken, en even te lezen wat er zoal is.
Maar kort samengevat:
Miniseries: 5 prachtige DVD's, met het begin
Seizoen 1
Seizoen 2
Webisodes
Seizoen 3
En nu is het wachten op:
Seizoen 4, alsmede de muziek voor seizoen 3.
![]()
Hier geen enkele klassenfoto's online. Heb 'm zelf nog wel van de basischool ergens liggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die klassenfoto's zijn echt grappig.![]()
Ook al m'n nichtje gevonden met grote hazentanden
Ik denk dat ik zaterdag even klassenfoto's ga scannen thuis.![]()
Postenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
En mezelf ook in groep 8, toen was ik nog lief![]()
De namen staan er in watermerk in, dat is niet eerlijkquote:
Denk het welquote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
Ik laat topic #1000 niet aan me voorbij gaan natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet of je deze kunt zien:
[afbeelding]
Soempie mag niet meeraden
Juist...en daarom mag je niet meedoenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Soempie het volgende:
Ik zag het eerder wel gelijk, Nem.
Dat is alleen als je hem aanklikt toch? Gewoon de foto en dan printscr.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De namen staan er in watermerk in, dat is niet eerlijk
bordje rechts?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
Rechts(in beeld) van die knakker met dat brilletjequote:
quote:
Nee, dat is (nog steeds) een hele goeie vriendquote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rechts(in beeld) van die knakker met dat brilletje
Naast het meisje met de bloemetjes jurk?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[afbeelding]
quote:
Het antwoord is reeds gegeven maar jij ze me toch moeten herkennenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naast het meisje met de bloemetjes jurk?
quote:
Linksonder op dat bankje met die groenblauwe truiquote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat is (nog steeds) een hele goeie vriend
de rest tot nu toe is ook fout
Jullie hebben al eens een peuterfoto gezien he, en daar heb ik wat kenmerken die ik hier ook nog heb
Ik zat dichtbijquote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het antwoord is reeds gegeven maar jij ze me toch moeten herkennen
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Linksonder op dat bankje met die groenblauwe trui
Ik kan me die foto van je niet herinneren
Rode trui linksboven?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
en die foto post ik niet nog een keer hoor![]()
Je bent toch niet die gast helemaal in het midden hè?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
en die foto post ik niet nog een keer hoor![]()
Maar je rookt geen sigarenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je bent toch niet die gast helemaal in het midden hè?
Er valt maar één ding te doen.quote:
Twee keer zelfsquote:
Thank God.quote:
Doe maar.quote:
helemaal rechtsonderquote:
Had Nem het toch goed.quote:
toen zat sheep nog in de (wollige) verrekijkerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
De meest recente klassenfoto op Schoolbank van mijn school is van 1983 - 1984
Nee hoor..ik bedoelde die gast schijn boven de gast met die groene trui. Die naast die gast met die bril in het midden met een Prodent-smilequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |