Misschien wordt het wel heel langzaam afgebroken en worden daardoor 3 kleine tabletjes beter opgenomen dan 1 grote?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef Mikkie het volgende:
Wat ik vaak niet snap aan die tabletten... dan moet je er drie maals daag drie. Prop dan gewoon alles in één tablet, zo groot zijn ze dan echt niet
Dat scheelt, dan heb jij er morgen de hele dag last van en is het hier hopelijk aan het eind van de middag eens een keer droogquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
Dat scheelt, dan heb jij er morgen de hele dag last van en is het hier hopelijk aan het eind van de middag eens een keer droog
Volop herfst aldus Helgaquote:Op maandag 23 juli 2007 19:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen
Er komt nog genoeg aan iig
You better be kiddingquote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op m'n werk dat nood- en midden-Italië vanaf augustus knap slecht weer zouden krijgen...
Eh, is dat achter het ziekenhuis? Ik vond alle bewonders erg aardig in elk geval. Geen boom op kisten gezien.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hey Soempie, was dat het oude Willem Lodewijkgymnasium? Ik liep daar gisteren ff langs met een vriend, en wij door het hek naar binnen te loeren om te zien of dat nou het nieuwe kraakpand was waar hij over gehoord had. Komt er ineens een boom van een kerel op kisten op het binnenplaatsje staan met zo'n houding "wat moet je"
Echt, wat een stereotiep zeg. Eentje die het verneukt voor de andere krakers dan, want ik ken er veel die een stuk liever zijn
't zal ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ging even de Touretappe van vandaag af kijken, en ben daarna in slaap gevallen
heb ik gedowndquote:Op maandag 23 juli 2007 20:48 schreef iamredleader het volgende:
Maar m'n vrouw wil Battlestar Galactica kijken, natuurlijkdus dat gaan we nu doen
Ja, nood-italie inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op m'n werk dat nood- en midden-Italië vanaf augustus knap slecht weer zouden krijgen...
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Etcetera het volgende:
ah die was het dus die uit m'n pc kroop
nee ik heb battlestar galactica seizoen 1 gedownload
Heb je de webisodes gedownload? En de miniseries (die voor seizoen 1 zijn) ook?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Etcetera het volgende:
oh en 2 en 3 ook al geloof ik
Ah. nee t was in de Oosterstraat. Scheelt weer voor je vriendinquote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, is dat achter het ziekenhuis? Ik vond alle bewonders erg aardig in elk geval. Geen boom op kisten gezien.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef geenaam het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met sigaretten uit Hongarije?Een vriend wil wel wat meenemen, maar ik vraag me af hoe zijn..
geen ideequote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je de webisodes gedownload? En de miniseries (die voor seizoen 1 zijn) ook?
Dan maar niet doen..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
geen flauw idee... maar m'n ervaring met "Oost-Europese" sigaretten is tot nu toe niet goed bevallen.
![]()
Dan raad ik je aan even op IMDB te kijken, en even te lezen wat er zoal is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen ideeik heb gewoon een map binnengetrokken met de titel battlestar galactica seizoen 1
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan maar niet doen..Ik heb ook altijd mijn bedenkingen bij eigenlijk alles uit Oost-Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |