nou vooruit..quote:
quote:
Ik ben met m'n huisgenootje naar een inloopvoorstelling geweest van De Jongens. http://www.volkskrantblog.nl/blog.php?id=4050&datum=20070621quote:
Hij heeft een magnetronquote:Op maandag 23 juli 2007 17:58 schreef Etcetera het volgende:
kan die vriend niet beter naar jou komen
Nee je magnetron meenemen naar een vrouw is geen goed ideequote:
Jij hebt een pannetje. Dat werkt ookquote:
quote:
Alletwee:quote:Op maandag 23 juli 2007 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee je magnetron meenemen naar een vrouw is geen goed idee![]()
Vertel mij wat, die lopen de rest van de avond tegen elkaar te piepenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee je magnetron meenemen naar een vrouw is geen goed idee![]()
pannetje + magnetronquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt een pannetje. Dat werkt ook
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vertel mij wat, die lopen de rest van de avond tegen elkaar te piepen![]()
En aan elkaars knoppen lopen draaien zeker?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vertel mij wat, die lopen de rest van de avond tegen elkaar te piepen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En aan elkaars knoppen lopen draaien zeker?
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef Soempie het volgende:
Sheep en Mark weer hoor.
Ik ga lekker toch. Ik ben m'n kamer spuugzat![]()
![]()
Ik wil geen schapen dood hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
Alleen als je het schaap dood wilt hebben
Ben jij een ma(g/n)netron?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:30 schreef geenaam het volgende:
PIEP!
quote:
Doe het wel een beetje rustig aanquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga over een uurtje weer proberen te voetballen, houden jullie m'n hart vast?
Ik zal het proberenquote:
Andere mensen ook?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef Homdeck het volgende:
daar krijg ik energie van
die glanzende haren zijn natuurlijk ook mooi meegenomenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:50 schreef Supersheep het volgende:
'Biergist tabletten
Eeuwenoud huis tuin en keuken preparaat voor een gezonde huid, glanzende en veerkrachtige haren en een fit gevoel.'
Niet zo duur toch?
Misschien maar eens proberen
ik voel me er prettig bij. of dit door de werkzame stoffen komt of dat er een placebo-effect is weet ik nietquote:Op maandag 23 juli 2007 18:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar merk jij zelf een redelijk duidelijk verschil tussen het wel en niet gebruiken?
Met 3 euro maakt dat ook weinig uitquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik voel me er prettig bij. of dit door de werkzame stoffen komt of dat er een placebo-effect is weet ik niet![]()
jaquote:Op maandag 23 juli 2007 18:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Met 3 euro maakt dat ook weinig uit![]()
Hoeveel slik je er per dag? 9?
Hey Soempie, was dat het oude Willem Lodewijkgymnasium? Ik liep daar gisteren ff langs met een vriend, en wij door het hek naar binnen te loeren om te zien of dat nou het nieuwe kraakpand was waar hij over gehoord had. Komt er ineens een boom van een kerel op kisten op het binnenplaatsje staan met zo'n houding "wat moet jequote:Op maandag 23 juli 2007 17:54 schreef Soempie het volgende:
[...] Eerst naar een oude school (kraakpand)
http://www.hema.nl/nl-NL/home/zoekresultaten/product.aspx?ProductId=11431002&Name=biergist+500+tablettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |