Nou..de eerste 3 seizoenen hebben me echt compleet weggeblazen. Ik vind een hoop andere series gewoon niet leuk meer omdat ze kracht/emotie missen. Iets wat Battlestar écht heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 04:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben benieuwd. Hopen dat het het kijken waard is.
Oeh..ook begrijpelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
Dat had ik met Startrek. Na Voyager had ik het wel gezien. Nooit meer gekeken.
rrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:42 schreef Cobra4 het volgende:
Of zou het komen doordat Seven er niet meer in zit!?![]()
Nee. Geen andere tips nodigquote:Maar ik zal binnenkort zeker Battlestar gaan kijken. Nog meer tips?
Kijk, jij snapt hetquote:Op maandag 23 juli 2007 04:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal dan maar even een paar dagen vrij nemen.![]()
Hey...kun je niet tijdens je nachtdienst kijken?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
En flink wat inslaan aan eten en drinken. De supermarkt gaat blij worden.
Enterprise was inderdaad verfrissend, maar het was toch "end of the line" voor de Star Trek series.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..ook begrijpelijk
Ik vind "Enterprise" wel heel leuk trouwens. Maar mist wel wat na Voyager
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch logisch. Als A blijkt te winnen omdat hij B af moet maken, dan gaat C daar naartuurlijk een stokje voor steken. Risk is - net als Monopoly - een spel dat lang hoort te duren.
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:23 schreef Nembrionic het volgende:
Onderweg kreeg ik weer inspiratie voor Battlestar Galactica.
Gelijk maar even de Adama Tactic opgezocht.http://www.youtube.com/watch?v=fbRGyowv28o
ps: niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:05 schreef wyccie het volgende:
Kolonisten is nog steeds één van mijn favorieten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Weegschaal kan heel moeilijk alleen leven, heeft een ander nodig om zich gelukkig te voelen
Waar zijn jullie allemaal?![]()
![]()
quote:
quote:
Ja maar het duuuuurt zo lang, het gaat een stuk sneller als iedereen alleen focust op zijn eigen doelquote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Dat hóórt zo
Dat is toch logisch. Als A blijkt te winnen omdat hij B af moet maken, dan gaat C daar naartuurlijk een stokje voor steken. Risk is - net als Monopoly - een spel dat lang hoort te duren.
Ik ga nog even een uurtje buiten lopen
quote:
Heb je wel eens kolonisten van catan gespeeld?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar het duuuuurt zo lang, het gaat een stuk sneller als iedereen alleen focust op zijn eigen doel. Dan wint m'n broer tenminste een beetje snel, en als die niet mee doet win ik
Bij spelletjes krijg ik er vaak vroeg of laat genoeg van, ook bij Munchkin. Dan ga ik gewoon degene helpen die er het beste voor staat, dan is het in elk geval klaar
quote:
quote:
quote:
Dus je rent nu niet heel hard weg?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik steun spontane initiatieven![]()
Dat heeft toch al lang geen zin meer?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus je rent nu niet heel hard weg?
[afbeelding]
explainquote:Op maandag 23 juli 2007 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heeft toch al lang geen zin meer?
De laatste keer dat ik een stukje moest rennen voelde het alsof ik ter plekke zou stervenquote:
Dus daarom blijf je maar bij mequote:Op maandag 23 juli 2007 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een stukje moest rennen voelde het alsof ik ter plekke zou sterven![]()
Ja, en ik vond het niet echt boeiend. Het spelletje Spank the Monkey is dan een stuk leukerquote:Op maandag 23 juli 2007 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb je wel eens kolonisten van catan gespeeld?
Hier wil niemand dat meer met me spelen omdat ik 80% van de potjes win![]()
Leukquote:Op maandag 23 juli 2007 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Paar bestuursgenootjes en vriendinnen die al in die buurt zitten. 'K ga ff op 'bezoek' waarschijnlijk
Ja, als ik sterf dan wil ik dat je bij me bentquote:
Ok, ik vind het, met uitbreidingen, wel een grappig spelquote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en ik vond het niet echt boeiend. Het spelletje Spank the Monkey is dan een stuk leuker
Ben ik mooi klaar mee, zo'n kreupele henkie.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als ik sterf dan wil ik dat je bij me bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |