Hoe heet dat spel nou ook alweer met meerdere van dat soort 'onderdelen'? Tekenen, maar ook dingen uitbeelden e.d.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:12 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Pictionary ook wel leuk. Gewoon lekker simpel. En ik kan niet tekenen, dus dat is helemaal geweldig.
Die wil ik ook!!!!quote:
Party & Co. heeft dat toch? En Nijlpaard in de achtbaan!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:14 schreef Supersheep het volgende:
Hoe heet dat spel nou ook alweer met meerdere van dat soort 'onderdelen'? Tekenen, maar ook dingen uitbeelden e.d.
Party & Co ja!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Party & Co. heeft dat toch? En Nijlpaard in de achtbaan!
Truste danquote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een aflevering Transformers kijken en dan slapen
Wat? Dat hóórt zoquote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Risk willen een paar huisgenoten niet meer spelen (we hebben het ook niet overigens) omdat een oud-huisgenoot niet alleen probeerde zijn eigen opdracht te halen, maar ook om anderen dwars te zetten. Als blauw rood moest uitroeien en hij kreeg dat door, nam hij rood in bescherming. Een paar andere mensen deden hetzelfde, waardoor een spelletje zo 4 uur duurde
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even een uurtje buiten lopen
Lekker fris, word ik moe vanquote:
Nou, zo actief ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 02:35 schreef wyccie het volgende:
Was ik maar zo actief als jij. Ik ben echt zo'n huisslons.![]()
![]()
Veel plezier buiten. Pas je wel een beetje op?
Wou je beweren dat het normaal begon dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef wyccie het volgende:
Jezus, dat Smurftopic in ONZ heeft wel een hele andere wending gekregen!
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
Wou je beweren dat het normaal begon dan?
Ik ben weg
Altijd vervelend.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..nog een paar minuten
Ik heb een vraag goed in de quiz
Jammer!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:48 schreef Cobra4 het volgende:
Zing het even voor me. Heb geen audio hier.
Loopse dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het nummer niets
Er staat een vraag, ik ben weg
Jammer.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het nummer niets
Er staat een vraag, ik ben weg
David Sylvian? Onbekend voor mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef wyccie het volgende:
Ow wacht... Zelfs als ik kon zingen, kon je het nog niet horen.
David Sylvian
was de zanger van de band Japan in de jaren 70. Daarna is hij solo gegaan.
Ik heb bijna al zijn cd's.
Wanneer heb je wel de beschikking over geluid?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
David Sylvian? Onbekend voor mij.
Oh...hmmm... rare gedachtekroonkel van me, werkt niet zo goed.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe kan het dat jij al het antwoord op mijn vraag wist?![]()
Ja, maar ik was een beetje in de war.....quote:Op maandag 23 juli 2007 03:34 schreef Cobra4 het volgende:
Je dacht zeker dat ik iets over de film zou gaan vragen?
Jazekerquote:Op maandag 23 juli 2007 04:13 schreef Cobra4 het volgende:
He Nem, klaar met lopen?
Nou..de eerste 3 seizoenen hebben me echt compleet weggeblazen. Ik vind een hoop andere series gewoon niet leuk meer omdat ze kracht/emotie missen. Iets wat Battlestar écht heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 04:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben benieuwd. Hopen dat het het kijken waard is.
Oeh..ook begrijpelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
Dat had ik met Startrek. Na Voyager had ik het wel gezien. Nooit meer gekeken.
rrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 23 juli 2007 04:42 schreef Cobra4 het volgende:
Of zou het komen doordat Seven er niet meer in zit!?![]()
Nee. Geen andere tips nodigquote:Maar ik zal binnenkort zeker Battlestar gaan kijken. Nog meer tips?
Kijk, jij snapt hetquote:Op maandag 23 juli 2007 04:46 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zal dan maar even een paar dagen vrij nemen.![]()
Hey...kun je niet tijdens je nachtdienst kijken?quote:Op maandag 23 juli 2007 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
En flink wat inslaan aan eten en drinken. De supermarkt gaat blij worden.
Enterprise was inderdaad verfrissend, maar het was toch "end of the line" voor de Star Trek series.quote:Op maandag 23 juli 2007 04:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..ook begrijpelijk
Ik vind "Enterprise" wel heel leuk trouwens. Maar mist wel wat na Voyager
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is toch logisch. Als A blijkt te winnen omdat hij B af moet maken, dan gaat C daar naartuurlijk een stokje voor steken. Risk is - net als Monopoly - een spel dat lang hoort te duren.
quote:Op maandag 23 juli 2007 04:23 schreef Nembrionic het volgende:
Onderweg kreeg ik weer inspiratie voor Battlestar Galactica.
Gelijk maar even de Adama Tactic opgezocht.http://www.youtube.com/watch?v=fbRGyowv28o
ps: niet kijken als je de serie nog niet gezien hebt
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:05 schreef wyccie het volgende:
Kolonisten is nog steeds één van mijn favorieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |