Zegt madame 'fietsongeluk'quote:Op maandag 23 juli 2007 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik mooi klaar mee, zo'n kreupele henkie.![]()
Wat is volgens jou de goeie manier dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Kolonisten is trouwens wel tof. Monopoly vind ik niks, en Risk heb ik ook een eeuwigheid niet gedaan. Kolonisten is echt tof, dynamisch ook (mits je het op de goede manier speelt...dwz niet geheel volgens de regels).
Ik zal thuiszorg aanvragen.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Die Tonks uit Harry Potter (Natalie Tena) is trouwens best een lekker wijf
Voorzichtig hčquote:Op maandag 23 juli 2007 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga op de fiets, kijken of m'n hart dat nog wel een beetje trekt
Tena Lady! OMGWTFROFLCOPTERCAVIAMETSTUITERBALLENINZIJNWANGZAKKENLOLPMSLMAO!!1!!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Die Tonks uit Harry Potter (Natalie Tena) is trouwens best een lekker wijf
Een van Googles image resultaten:quote:
Ik heb weer een legitimatiebewijs voor de komende 5 jaarquote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo was je illegaal?
Ik nog nietquote:
De vorige uitzending was wel iets voor Mikkiequote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:FOK TV
damn, hoezo bevestiging van alles wat fout is
Ik sta zo chagerijnig mogelijk op de fotoquote:Op maandag 23 juli 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
Ik tot 2010![]()
En ik sta op de foto met kort haar. Echt een verschrikking.![]()
![]()
Ik mocht nog lachen, maar dat heeft niet veel geholpen.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik sta zo chagerijnig mogelijk op de foto![]()
Ik mag altijd naar zo'n vriendelijke meneer toe om gefouilleerd te worden. En de laatste keer op schiphol deed hij het iets te ruig als je het mij vraagtquote:Op maandag 23 juli 2007 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik mocht nog lachen, maar dat heeft niet veel geholpen.![]()
Altijd als ik gecontroleerd word blijven ze wat langer hangen. Zie je ze echt 4 keer van m'n pasfoto naar mij kijken.![]()
ik vind het het beste boek van alle 7quote:
like fucking seriousquote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Supersheep het volgende:
- Wat heb jij nou gedaan?
- Ik heb m'n voet gebroken
- Hier op Campzone?
- Nee vlak voor Campzone
- Met gamen?
Ik moet nog 100 blzquote:Op maandag 23 juli 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vind het het beste boek van alle 7
Door een vraag in de AKQ daarover weet ik ze.quote:
Dan moet je wat gaan doenquote:
Dan verveel ik me lieverquote:Op maandag 23 juli 2007 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet je wat gaan doen
Ga solliciteren als pizzabezorger of schrijf een boze brief naar een willekeurig bedrijf
Hoe was die date?quote:
zeer goedquote:
Kun je je niet samen met haar gaan vervelen?quote:
Nee, want zij moest werken vandaagquote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je je niet samen met haar gaan vervelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |