Maak er wat moois van.quote:
mwah, zolang je je nagels nog niet roze markeert.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb al anderhalf uur wielrennen opstaan hier, zegt dat iets over de mate van verveling? het begint nog lang niet spannend te worden namelijk in deze rit.
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
mwah, zolang je je nagels nog niet roze markeert.![]()
neequote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
Had ik al verteld dat ik mee doe aan idols?
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
quote:
psst, nu moet jij een vraag stellen die je niet in de quiz zelf durft te stellenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteren nog heel hard Killer Queen opstaan![]()
Ik ook.quote:
Wat is je pincode?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
psst, nu moet jij een vraag stellen die je niet in de quiz zelf durft te stellen
quote:
****quote:
Ik heb een specifieke vrouw afgezworenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Supersheep het volgende:
TM, had jij vrouwen niet afgezworen?
Of was dat een 'fase'?
We duimen voor jequote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De vraag is nog wel of ze mij net zo leuk vind, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwellingquote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De vraag is nog wel of ze mij net zo leuk vind, maar daar kom ik vanzelf wel achter
Ervaring mee?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwelling![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net een uberfoute jogginbroek gekocht bij de nog foutere zeeman, omdat m'n spijkerbroek nu zulke gaten ging vertonen dat het echt begon te tochten bij m'n reet![]()
i knowquote:
Daar stond eerst toch weekend miljonairs?quote:
Nee, en nu kan het niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
oh ja had je je nog ingeschreven voor de 4 mijl?
hoe typischquote:
Speciaal voor jou veranderdquote:Op maandag 23 juli 2007 15:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar stond eerst toch weekend miljonairs?
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrotquote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er zaterdag trouwens achter dat de achterste rij in zaal 2 van de bioscoop waar ik was opgebouwd is uit loveseats
En waarom ben je daar niet in gaan zitten?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er zaterdag trouwens achter dat de achterste rij in zaal 2 van de bioscoop waar ik was opgebouwd is uit loveseats
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrot
ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk.![]()
En als je elkaar leuk vindt, merk je er niks van dat het verrot zit.![]()
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik welen Pitt ook
wij zitten graag goed
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.![]()
wie zegt dat ik daar niet zat?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom ben je daar niet in gaan zitten?
Dat viel wel mee eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh blegh dat zit het eerste kwartier leuk en dan zwaar verrot
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo romantisch als een bos wortelen.![]()
mss hangt het van de bios af danquote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daar niet zat?
[..]
Dat viel wel mee eigenlijk![]()
Sunchaser zeker? Dat is dan ook een sukkel van de bovenste plankquote:Op maandag 23 juli 2007 12:08 schreef Etcetera het volgende:FOK TV
damn, hoezo bevestiging van alles wat fout is
Harry Potter uit gelezen
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of daar kom je nooit echt achter en het blijft jaren lang een kwelling![]()
is sunchaser dik met zwart haar? dat zal dan welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sunchaser zeker? Dat is dan ook een sukkel van de bovenste plank
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef Etcetera het volgende:
oh ja nog een reden waarom ik CZ zovind
ik heb nu microsoft office 2007 zonder enige moeite binnen gehaald
Sunchaser:quote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is sunchaser dik met zwart haar? dat zal dan wel
Hee, die komt uit Schagen.quote:
raar volk daar in Schagenquote:
Ken hem alleen van gezicht. Schagen is niet zo groot.quote:
quote:
Wat ik mogelijk nog gaver vind aan dat stukje isquote:Op maandag 23 juli 2007 08:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The Adama Tactic
was een van de gaafste scenes van het derde seizoen. Had nog veel meer screentime mogen krijgen van mij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
maar jij bent net Rivellaquote:
quote:
ja die dusquote:
Ja..nou dat is dus de grootste sukkel die ik kenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
ja die dus
ik heb trouwens Battlestar Galactica dinges gedownload
redelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Etcetera
Je had toch ook een functie te vervullen op Campzone? Bevalt dat een beetje?
seizoen 1 iigquote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..nou dat is dus de grootste sukkel die ik ken
Anyway...wat is "dinges"
nee er is visitequote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ze is alweer weg........ gammele internetverbinding toch?
Frustrerendquote:Op maandag 23 juli 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
redelijkik word als meisje zijnde lichtelijk als algemeen bezit beschouwd en dat is niet altijd even tof. en jongens hebben soms de neiging om niet naar me te luisteren. maar dan haal ik een andere FA erbij, of toezicht en dat komt altijd wel goed
[..]
Okay danquote:seizoen 1 iig
[..]
best irritant jaquote:
het lijkt je niet tof om door een meisje op de regels te worden gelezenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dat lijkt me juist niet tof
"Mamma, ze pest me!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |