Daar dacht ik eerst ook aan, maar toen ging ik opeens weer praktisch nadenken en bedacht me dat dat best onhandig isquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dommel zelf is als optie langsgekomen maar dat is:
A) te heet
B) niet te doen want vind maar eens een Dommelpak
Deze pagina zegt iets anders: http://www.drop-it.nl/schiedam/wordpress/?page_id=196quote:
Doodsimpel, ook nog eensquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Die heb ik echt nog nooit gemaakt. Lijkt me wel eens leuk
dat maak je toch schuimpjes?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doodsimpel, ook nog eensGewoon eiwit en suiker en that's it!
Ramptoeristquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef iamredleader het volgende:gegroet allen!
Zijn er ook foto's van Soempie's ziektebed?
Nee joh..als ik morgen niets gehoord heb zoek ik nog wel even contact.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Nem, sms Soempie anders nog even. En zet erbij dat zij of Looter even moet antwoorden omdat je zo ongerust bent.
Juistem. Duizelig, hoofdpijn enzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Vooral rustig aan doen. Kan me ook voorstellen dat áls ze wakker is, ze niet meteen zin heeft om allemaal mensen te smsen.
Doe ligt vast de hele dag te slapenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik maak me toch een klein beetje zorgen om Soemp
Geen nieuws, geen reactie.
En ik ga ook nog niet bellen want als ze ligt te slapen dan is dat niet handig.
Dan ga je nu toch naar bed?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Pff.......blij als ik over een kwartiertje naar bed kan...ben best moe.
Wat mij betreft dus naar Noorwegenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Tsjonge jonge jonge...waar moet dat heen met deze wereld?
Gister heb ik ook niks van haar zelf gehoord. Degene die boodschappen voor haar heeft gedaan zei dat het niet zo goed ging. Ze slaapt vooral en als ze wakker is schijnt ze erg afwezig en suffig te zijn. Ik zit vandaag bij haar m'n leerwerk te doen, dus zodra ze wakker is zal ik doorgeven dat je een smsje gestuurd hebt. Zonet was ze even wakker, maar meer dan een oog ging er niet open.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik maak me toch een klein beetje zorgen om Soemp
Geen nieuws, geen reactie.
En ik ga ook nog niet bellen want als ze ligt te slapen dan is dat niet handig.
you're welcome.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank je wel voor de update Looter!
Ga je 3 weken op vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef LadyBlack het volgende:terug uit mn werk, volgende week nog 1 keertje schoonmaken en dan 3 weken niet
Ik vind wel dat Soempie hele lieve vrienden heeft hoor. Klinkt echt zorgzaam
Bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef Looter het volgende:
[..]
Gister heb ik ook niks van haar zelf gehoord. Degene die boodschappen voor haar heeft gedaan zei dat het niet zo goed ging. Ze slaapt vooral en als ze wakker is schijnt ze erg afwezig en suffig te zijn. Ik zit vandaag bij haar m'n leerwerk te doen, dus zodra ze wakker is zal ik doorgeven dat je een smsje gestuurd hebt. Zonet was ze even wakker, maar meer dan een oog ging er niet open.![]()
Eergister was het denk ik wat te druk. Ze had een vriendin op bezoek en later nog twee vrienden uit Duitsland. Dat was denk ik een beetje te veel van het goede.![]()
What comes around, goes aroundquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef LadyBlack het volgende:terug uit mn werk, volgende week nog 1 keertje schoonmaken en dan 3 weken niet
Ik vind wel dat Soempie hele lieve vrienden heeft hoor. Klinkt echt zorgzaam
Snurkt Soempie of heb je het echt rustig?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef Looter het volgende:
[..]
you're welcome.
[..]
Ga je 3 weken op vakantie?
En dat is hoe vriendschap werkt, I guess. Verder is het altijd heel relaxed om hier te zijn, so, why notAls ze wakker wordt is er iemand die haar een beetje kan helpen en ik kan hier rustig m'n werk doen. Ik had broodjes meegenomen, maar heb ze zojuist allemaal in m'n uppie verorberd.
![]()
Dus kijk het even aan maar bel anders toch even de dokter voor de zekerheidquote:Soms treedt in de dagen na het hoofdtrauma een langzaam optredende versuffing op: ook dan is nader onderzoek geboden, er kan en subduraal hematoom bestaan. Deze complicaties komen vaker voor bij mensen die antistollingsmiddelen gebruiken.
In Limburg rukt de brandweer op het moment bij bosjes uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef iamredleader het volgende:en op buienradar.nl kun je zien dat het echt slecht weer gaat worden
Krimpen natte Superschapen als ze nat zijn?
http://www.vierdaagse.nl/default.aspquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Die Vierdaagse gaat wel van het éne uiterste over in het andere
Eerst te heet, nu te nat
Kijken of er mensen verzuipen dit jaar
Dit was zelfs op het Radio 1 en 3FM nieuwsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef Supersheep het volgende:
"De zware regenbuien die weerdeskundigen voor vrijdagmiddag voorzien, bereiken Nijmegen zeer waarschijnlijk pas na afloop van de intocht . Dat zegt meteoroloog Jules Geirnaerdt, die dit jaar voor het eerst het weer op de parkoersen van de Vierdaagse nauwlettend heeft gevolgd."![]()
Dat heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.vierdaagse.nl/default.asp
Tjsemineequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dat weet niemand precies, alleen dat ze een verkeersongeluk heeft gehad en dat ze nu met een (behoorlijke ?) hersenschudding op bed ligt.....
Een computerkamp met instabiel internet??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
internet is niet erg stabiel nogff bijlurken hoor
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
internet is niet erg stabiel nogff bijlurken hoor
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel is
30kb inbel modemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel is
alles goed hierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een computerkamp met instabiel internet??![]()
Oh, en:Etcetera, leuk dat je komt buurten
Alles leuk daar?
14K4 FTWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modem![]()
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modem![]()
Mwoah..je zou toch wel verwachten dat een nerdcamp in staat is een degelijk netwerkje te bouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leuk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Etcetera het volgende:
maarre Soempie heeft een ongeluk gehad![]()
is alles in orde enzo?
Misschien die oma niet die heeft een verbinding van 4gbquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leuk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah..je zou toch wel verwachten dat een nerdcamp in staat is een degelijk netwerkje te bouwen
Volgens de Televaag is het een 40 Gbpsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien die oma niet die heeft een verbinding van 4gb![]()
Okay danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je wat het isinternet wordt hier beschouwd als een luxe want iedereen wil het hebben, maar het is gewoon niet echt goed mogelijk. het LANnen zelf is bedoeld onderling, en het intranet (incl dchub, irc en alle aansluitende meuk) draaien als een tierelier
Kan ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens de Televaag is het een 40 Gbps
Giel Beelen is een fucking sukkel die zijn grappen van Internet jat. Zo ook de "Televaag"-uitspraak.quote:
Ze is naar de bank verkast. Ik wil een bericht tikken, maar madame blijft zich er maar mee bemoeien.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Supersheep het volgende:
'Softwarepolitie' controleert LAN-party's
Weheheh dat klinkt inderdaad alsof het de goede kant opgaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:19 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze is naar de bank verkast. Ik wil een bericht tikken, maar madame blijft zich er maar mee bemoeien.Het gaat in elk geval de goede kant op, voor zover ik kan beoordelen. Inderdaad wel suf en moe, maar volgens mij niets ernstigers. Van Soemp zelf mogen we ons ook niet zo druk maken.
![]()
Nembrionic, je kaart is net binnengekomen. Ik moet doorgeven dat hij straks wordt gebruikt als boekenlegger.van Soempie.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Snurkt Soempie of heb je het echt rustig?
Volgens mij was die inderdaad op reisquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand onlangs SakiaR voorbij zien gaan? Of is ze toevallig op vakantie?
Die is ook op vakantie, naar Italiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Enne, B.ertha, je was toch zondag jarig? Da's de 22e? In de OP staat de 23e - wat is nu juist?
Owkee, dan krijgt ze haar DVD's wel bij terugkomst in de postquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was die inderdaad op reis
Tijd voor Office Games!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zich verveelt op werk *
Dat had ik inderdaad gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is ook op vakantie, naar Italie
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.quote:
Naar Estlandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was die inderdaad op reis
23, ze vierde het afgelopen zondagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Enne, B.ertha, je was toch zondag jarig? Da's de 22e? In de OP staat de 23e - wat is nu juist?
Thanks. ik ga even groningen airport testen. denk dat het wel gaat bevallen alleen die overstap in enschede is minderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Veel plezier Homdeck!
Dan moet ik wel tuinkerszaad hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.
Daarna een bakje maaien in de bureaula leggen van een andere collega.
Dat zorgt voor leuke verrassingen op maandag
Ach, het kan niet zo erg zijn als Rotterdam International (voorheen zestienhoven)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Thanks. ik ga even groningen airport testen. denk dat het wel gaat bevallen alleen die overstap in enschede is minder![]()
nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bedoelt aanstaande zondag natuurlijk![]()
Andere mogelijkheden: een klein stukje haring nemen, telefoonhoorn bij een collega openschroeven, haring er in en weer netjes dicht makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.
Daarna een bakje maaien in de bureaula leggen van een andere collega.
Dat zorgt voor leuke verrassingen op maandag
Koffie halen voor je collega en er een dopje laxeermiddel in stoppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef iamredleader het volgende:
O, grote leider Nembrionic, heeft u nog andere Office Games opdrachten?
de site werkt niet meequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Een plaatje van een rood kruisje?
Het beste werkt om de knoppen van het toetsenbord er even af te halen, klein beetje vochtige watter eronder te stoppen, zaaien en de knoppen terug. Is heel even werk maarja..op vrijdag middag gewoon een kwartiertje overwerkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet ik wel tuinkerszaad hebbenmaar het is een fantastisch idee! Ik zal volgende week wat zaad kopen, en proberen eraan te denken op vrijdag om het uit te zetten (en foto's te nemen natuurlijk)
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie halen voor je collega en er een dopje laxeermiddel in stoppen.
Wel even zorgen dat er geen WC-papier te vinden is![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere mogelijkheden: een klein stukje haring nemen, telefoonhoorn bij een collega openschroeven, haring er in en weer netjes dicht maken
Wij hadden ooit een elektrische waterkoeler die met druk het water in je bekertje spoot. Dat ding zat op kruishoogte.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:wat een verdorven kantoorgeesten allemaal
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Andere mogelijkheden: een klein stukje haring nemen, telefoonhoorn bij een collega openschroeven, haring er in en weer netjes dicht maken
Op de middelbare school een aantal malen gedaanquote:Een ansichtkaart met geluidschip kopen, de chip er uit slopen en die op een onhandige plek verstoppen: onder of achterop een la, onder de bureaustoel of achter het plafondboard
Systemen zijn altijd gelocked / uit bij afwezigheid. Wordt erg moeilijkquote:Alle systeemgeluiden van windows vervangen door een zelfgekozen soundbite en het geluid zo hard mogelijk zetten
quote:Of iets onschudliger: gebruik een stukje plakbond of een post-it om de muis van een collega te saboteren, of plak de haak van de telefoon vast en bel hem op
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het beste werkt om de knoppen van het toetsenbord er even af te halen, klein beetje vochtige watter eronder te stoppen, zaaien en de knoppen terug. Is heel even werk maarja..op vrijdag middag gewoon een kwartiertje overwerken
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:wat een verdorven kantoorgeesten allemaal
Je eigen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en ik weet al welk toetsenbord ik ga gebruiken
![]()
![]()
Nogmaals, zie boven. Is wat moeilijk bij redelijk goed beveiligde computersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
En het aloude screenshot maken van de desktop, die als achtergrond instellen en daarna alle icoontjes verbergen
Optie 1: die van de baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ik wist eerder dan jij wat er stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke apensoort komt van rechts?Goh...waar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Als je het zo opschrijft waarschijnlijk van jouquote:
Er ligt een cd-tje voor jullie klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:29 schreef iamredleader het volgende:en ik ga afsluiten, weekend
morgen lunchen bij PhysicsRules, DaviniaHR enGuusje
![]()
Prettig weekend allemaal![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Er stond deze week nog wel een stuk over Campzone in de Spits, ik riep al heel hard: "Oh, daar zit Etc..() eh, iemand van het forum ook!"
Nu wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er ook foto's van Soempie's ziektebed?
Niet op 30 graden ben ik bang. Is het witgoed? Of bonte was?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:13 schreef Looter het volgende:
[..]
Op haar computer.![]()
Vraag, gaan aardbeivlekken er in de wasmachine (30 graden) uit?
Lichte broek. Heb er een heel broodje met aardbeien op laten valen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet op 30 graden ben ik bang. Is het witgoed? Of bonte was?
Sowieso snel in het water leggen
Een soempie actiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef Looter het volgende:
[..]
Lichte broek. Heb er een heel broodje met aardbeien op laten valen.
boxer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:33 schreef Looter het volgende:
[..]
Lichte broek. Heb er een heel broodje met aardbeien op laten valen.
Dus, het water, en dan in boxer bij Soemp...![]()
Wil je mijn Niles worden?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
Niet op 30 graden ben ik bang. Is het witgoed? Of bonte was?
Sowieso snel in het water leggen
Koken, wassen. Prima.quote:
Strijken doe ik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Koken, wassen. Prima.
Strijken zuig ik in.
Uiteraard gaat voor niets de zon op
Afwassen...heb je een vaatwasser?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Strijken doe ik al jaren niet meer.
Wat het belangrijkst is: AFwassen. Doe je dat ook?
En ik ben nergens goed in.![]()
Eerst uren zwoegen in de keuken, dan afwassen. What's next? Je kinderen baren?quote:
En zonder die kinderen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst uren zwoegen in de keuken, dan afwassen. What's next? Je kinderen baren?
Het is over![]()
Als jij nou voor die kinderen zorgt dan ben ik wel bereidquote:
Ben je gek.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
Als jij nou voor die kinderen zorgt dan ben ik wel bereid
soemp·pie-ac·tie (een ~)quote:
Ik was destijds bij de hel die Dancevally heet. De hele dag snikheet en mensen hadden slechts shirtjes aan en hebben de hele dag gedanst en gedronken. Uiteindelijk zo'n zelfde buienreeks. Ik heb mensen op de grond in shock zien liggen die door de brandweer werden meegenomen bij gebruik aan medisch materieel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:00 schreef wyccie het volgende:
Zwáár onderkoeld nog wel. Zo koud is het ook weer niet. Misschien door al dat zweet dat zo lekker vies plakt. Op het station was het wel erg benauwd met al die mensen.
Ik zie precies wat je bedoelt. Typical.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
soemp·pie-ac·tie (een ~)
1 klunzige actie voortkomend uit pech
Voor de open haard met een likeur-koffiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ga maar uitbuiken en in slaap vallen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
soemp·pie-ac·tie (een ~)
1 klunzige actie voortkomend uit pech onnadenkendheid en onhandigheid
Soempiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Soempie het volgende:
Daff!!! Ik wist niet dat je ging trouwen![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ze leeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Soempie het volgende:
Daff!!! Ik wist niet dat je ging trouwen![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Scherpquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Staat daar gewoon met een peuk verstopt op de foto
Ik weet het, maar ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie![]()
Jij mag helemaal niet achter computers en TV's
Ik heb een oog voor zulke dingenquote:
Maar je dacht: "Hey, Looter is de deur uit...dit is mijn kans!"quote:
Volgens die Death Clock word ik zelfs 101.quote:
Ik eet niet zoveel. Wacht..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg..eet je wel normaal met zo'n hersenschudding. Of ben je gewoon permanent misselijk en geen honger?
Toe maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens die Death Clock word ik zelfs 101.![]()
So-F*cking-WHAT?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Staat daar gewoon met een peuk verstopt op de foto
Nee, slechts bij...quote:Gefeliciteerd!
Zijn er niet wat kilo-tjes af Daf?
Wat mankeert er aan 2848*2136?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
had je geen kleinere foto's?
Ik wel...quote:
Dank...quote:Gefeliciteerd![]()
![]()
Gelukkig maar..quote:
Bespeur ik nu enige agressiviteit agressie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
So-F*cking-WHAT?
[..]
Nee, slechts bij...
[..]
Wat mankeert er aan 2848*2136?
[..]
Ik wel...
[..]
Dank...
Moest er wel lachen toen ik dat ei kreeg. Lang geleden is dat.quote:
Half in elk geval.quote:
Exact de reden waarom ik altijd zelf de foto maak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
Voorbijgangers kunnen gewoon geen foto's maken.![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik altijd zelf de foto maak.
Dat levert vaak rare situaties op want dan willen ze behulpzaam zijn en die camera uit je klauwen rukken maar daar zit ik natuurlijk niet op te wachten
Dan zijn ze gelijk gepikeerd
Ech welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben nu aan het kijken. En wat zijn die blondjes dom
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Welk boek ben je nu aan het lezen?
Serieus: "ga naar de 21e verdieping in het gebouw achter" *klik*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ech welZe kunnen niet helder nadenken, door al dat gestress
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.Dan ga ik die lezen.
Ik moest heel erg lachen om je kaart. 'Sjonge jonge jonge'Hij hangt nu aan m'n magneetbord.
![]()
Ja, was echt precies de goede tekst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"
Neuh...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Nee hoor, ik joinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
neenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Je bent nog lichtelijk verward?quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga richting Zomerfeesten, de Sjonnies om twaalf uur, helemaal uit m'n pan
En Soemp...beterschap
quote:
woah! De Sjonniesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga richting Zomerfeesten, de Sjonnies om twaalf uur, helemaal uit m'n pan
En Soemp...beterschap
De piano-intro is echt bijna precies hetzelfde als uit Battlestar Galacticaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering van Six Feet Under gekeken. Zo mooi.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nnTPGdqJRLs&mode=related&search=![]()
Bij twijfel: gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo afsluiten, ben vandaag nog steeds niet helemaal hersteld van de voetbaltraining van woensdag, misschien morgen toch maar naar de huisartsenpost, ben er niet helemaal gerust op
Oei, sterkte. En voor de zekerheid kun je dat misschien beter wel doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo afsluiten, ben vandaag nog steeds niet helemaal hersteld van de voetbaltraining van woensdag, misschien morgen toch maar naar de huisartsenpost, ben er niet helemaal gerust op
Ik gun mezelf nog ff een nachtje rust, het is wel verbeterd namelijk, maar ben nog niet helemaal fit, nu ook een zeurende koppijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..huisartsenpost moet zou ik dan vanavond nog heen gaan
Houden die computers het nog een beetje daar met al die vochtigheid?quote:
Ik ga om 11 uur slapen, alweer doodop.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Houd je wle in de gaten daar soempie?
Heel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga om 11 uur slapen, alweer doodop.Gister was flut. Heb alleen maar geslapen. Amper meegekregen dat er bezoek was.
Vannacht ook aan een stuk door liggen maffen en de rest van deze dag ook vooral
![]()
Ik heb woensdag ook nog even gekeken naar een geschikte kaart, maar ik kon geen logica vinden in de manier van plaatsen in die rekken, en de kaarten die ik vond vond ik niet zo leuk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"
als je gezeldschap nodig hebt bel je maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga om 11 uur slapen, alweer doodop.Gister was flut. Heb alleen maar geslapen. Amper meegekregen dat er bezoek was.
![]()
Moest even een uurtje hier rondhangen.![]()
Ja, het is verschrikkelijk gerangschikt. Er zijn sowieso weinig "beterschap" kaarten te vinden op de één of andere manier. En een nieuwe Hallmark kaartenmolen sloeg echt alles. Die was zo "efficient" opgebouw dat de kaarten vóór de categorie van de kaart eronder zat. Dan moet je helemaal raar ombuigen om te kijken naar de categoriequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb woensdag ook nog even gekeken naar een geschikte kaart, maar ik kon geen logica vinden in de manier van plaatsen in die rekken, en de kaarten die ik vond vond ik niet zo leuk...
quote:Later nog bedacht dat ik ook een "Gefeliciteerd met je rijbewijs"-kaart had kunnen nemen en dan een beetje venijnig aanpassen of een gemene tekst er op zetten![]()
Ah okquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef Etcetera het volgende:
goeie tent
en de vochtigheid is snel voorbij als je ongeveer 25 pc's in een tent zet, want dat wordt aardig warm
de regel is dat als het eenmaal draait, je je pc niet meer moet uitdoen voor je weggaat omdat er dan sowieso geen vocht in kan komen
Het is inmiddel 23:20. Slapen jijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Moest even een uurtje hier rondhangen.![]()
Oh, zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Houd iemand je wel in de gaten daar soempie?
Ik deed wat langer dan normaal over m'n stuk tekst hierboven.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb woensdag ook nog even gekeken naar een geschikte kaart, maar ik kon geen logica vinden in de manier van plaatsen in die rekken, en de kaarten die ik vond vond ik niet zo leuk...
Later nog bedacht dat ik ook een "Gefeliciteerd met je rijbewijs"-kaart had kunnen nemen en dan een beetje venijnig aanpassen of een gemene tekst er op zetten![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deed wat langer dan normaal over m'n stuk tekst hierboven.![]()
Bedtijd.![]()
![]()
quote:
Een slapende Soempquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foto's van m'n ziekbank:
[afbeelding]
[afbeelding]
Charmant![]()
![]()
Heb het nu in de achtergrond opstaan, ga het niet kijken aangezien ik het laatste seizoen nog niet gezien heb maar kan zo wel 'Breath Me' horenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering van Six Feet Under gekeken. Zo mooi.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nnTPGdqJRLs&mode=related&search=![]()
Jij bent blij met een naakte Joss Stone? Volgens mij trekt die tegenwoordig voor niks haar kleren uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Naast Williams zullen ook Joss Stone, Lili Taylor en Eva Mendes bloot in het magazine staan
lijm in huis?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil ik net een Cornetto uit het papiertje halen, breekt het puntje af
Is dat zo? Ik heb nog geen naakte Stone gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent blij met een naakte Joss Stone? Volgens mij trekt die tegenwoordig voor niks haar kleren uit![]()
Oh, ben jij die enequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb nog geen naakte Stone gezien
Zonder kleren is ook naakt dus dan kun je altijd nog vanalles bedekkenquote:Persoonlijk denk ik niet dat ze COMPLEET naakt gaan. En dat is ook spannender, dus niets mis mee
Nouhou....quote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen, dat is m'n werkquote:Zonder kleren is ook naakt dus dan kun je altijd nog vanalles bedekkenEn daarnaast snap ik Serena niet echt
![]()
![]()
quote:
Ik dacht ik leer je even watquote:[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, dat is m'n werk
Ik had Serena ook niet bold gemaakt...alleen Joss Stone
Serene interesseert me geen bal.
Serena Williams naakt in tijdschriftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Over wat voor magazine hebben jullie het?
Nou, nou. Volgens mij heb jij al je kleren nog aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Supersheep het volgende:
Ik had niet eens die zooi op en jij scheurt de kleren van m'n lijf![]()
Dank uquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eet smakelijk Nem!
Oh dat. Ja, dat heb ik ook ergens gelezenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]Ik bedoelde het niet al te serieus hoor alleen heeft ze wat foto's zonder kleren laten maken ter promotie van haar nieuwe album en schijnt ze met producers in bed te duiken die 20 jaar ouder zijn ofzo
[..]
Een heel mooi gezicht en een uitstralingquote:Ik dacht ik leer je even wat
En wat heeft Joss Stone wat die andere 2 (naast Serena) niet hebben dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |