Soempiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Soempie het volgende:
Daff!!! Ik wist niet dat je ging trouwen![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ze leeftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Soempie het volgende:
Daff!!! Ik wist niet dat je ging trouwen![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
Scherpquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Staat daar gewoon met een peuk verstopt op de foto
Ik weet het, maar ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie![]()
Jij mag helemaal niet achter computers en TV's
Ik heb een oog voor zulke dingenquote:
Maar je dacht: "Hey, Looter is de deur uit...dit is mijn kans!"quote:
Volgens die Death Clock word ik zelfs 101.quote:
Ik eet niet zoveel. Wacht..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg..eet je wel normaal met zo'n hersenschudding. Of ben je gewoon permanent misselijk en geen honger?
Toe maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens die Death Clock word ik zelfs 101.![]()
So-F*cking-WHAT?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Staat daar gewoon met een peuk verstopt op de foto
Nee, slechts bij...quote:Gefeliciteerd!
Zijn er niet wat kilo-tjes af Daf?
Wat mankeert er aan 2848*2136?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
had je geen kleinere foto's?
Ik wel...quote:
Dank...quote:Gefeliciteerd![]()
![]()
Gelukkig maar..quote:
Bespeur ik nu enige agressiviteit agressie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
So-F*cking-WHAT?
[..]
Nee, slechts bij...
[..]
Wat mankeert er aan 2848*2136?
[..]
Ik wel...
[..]
Dank...
Moest er wel lachen toen ik dat ei kreeg. Lang geleden is dat.quote:
Half in elk geval.quote:
Exact de reden waarom ik altijd zelf de foto maak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
Voorbijgangers kunnen gewoon geen foto's maken.![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik altijd zelf de foto maak.
Dat levert vaak rare situaties op want dan willen ze behulpzaam zijn en die camera uit je klauwen rukken maar daar zit ik natuurlijk niet op te wachten
Dan zijn ze gelijk gepikeerd
Ech welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben nu aan het kijken. En wat zijn die blondjes dom
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Welk boek ben je nu aan het lezen?
Serieus: "ga naar de 21e verdieping in het gebouw achter" *klik*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ech welZe kunnen niet helder nadenken, door al dat gestress
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.Dan ga ik die lezen.
Ik moest heel erg lachen om je kaart. 'Sjonge jonge jonge'Hij hangt nu aan m'n magneetbord.
![]()
Ja, was echt precies de goede tekst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"
Neuh...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Nee hoor, ik joinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
neenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Je bent nog lichtelijk verward?quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga richting Zomerfeesten, de Sjonnies om twaalf uur, helemaal uit m'n pan
En Soemp...beterschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |