you're welcome.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank je wel voor de update Looter!
Ga je 3 weken op vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef LadyBlack het volgende:terug uit mn werk, volgende week nog 1 keertje schoonmaken en dan 3 weken niet
Ik vind wel dat Soempie hele lieve vrienden heeft hoor. Klinkt echt zorgzaam
Bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef Looter het volgende:
[..]
Gister heb ik ook niks van haar zelf gehoord. Degene die boodschappen voor haar heeft gedaan zei dat het niet zo goed ging. Ze slaapt vooral en als ze wakker is schijnt ze erg afwezig en suffig te zijn. Ik zit vandaag bij haar m'n leerwerk te doen, dus zodra ze wakker is zal ik doorgeven dat je een smsje gestuurd hebt. Zonet was ze even wakker, maar meer dan een oog ging er niet open.![]()
Eergister was het denk ik wat te druk. Ze had een vriendin op bezoek en later nog twee vrienden uit Duitsland. Dat was denk ik een beetje te veel van het goede.![]()
What comes around, goes aroundquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef LadyBlack het volgende:terug uit mn werk, volgende week nog 1 keertje schoonmaken en dan 3 weken niet
Ik vind wel dat Soempie hele lieve vrienden heeft hoor. Klinkt echt zorgzaam
Snurkt Soempie of heb je het echt rustig?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef Looter het volgende:
[..]
you're welcome.
[..]
Ga je 3 weken op vakantie?
En dat is hoe vriendschap werkt, I guess. Verder is het altijd heel relaxed om hier te zijn, so, why notAls ze wakker wordt is er iemand die haar een beetje kan helpen en ik kan hier rustig m'n werk doen. Ik had broodjes meegenomen, maar heb ze zojuist allemaal in m'n uppie verorberd.
![]()
Dus kijk het even aan maar bel anders toch even de dokter voor de zekerheidquote:Soms treedt in de dagen na het hoofdtrauma een langzaam optredende versuffing op: ook dan is nader onderzoek geboden, er kan en subduraal hematoom bestaan. Deze complicaties komen vaker voor bij mensen die antistollingsmiddelen gebruiken.
In Limburg rukt de brandweer op het moment bij bosjes uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef iamredleader het volgende:en op buienradar.nl kun je zien dat het echt slecht weer gaat worden
Krimpen natte Superschapen als ze nat zijn?
http://www.vierdaagse.nl/default.aspquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Die Vierdaagse gaat wel van het éne uiterste over in het andere
Eerst te heet, nu te nat
Kijken of er mensen verzuipen dit jaar
Dit was zelfs op het Radio 1 en 3FM nieuwsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef Supersheep het volgende:
"De zware regenbuien die weerdeskundigen voor vrijdagmiddag voorzien, bereiken Nijmegen zeer waarschijnlijk pas na afloop van de intocht . Dat zegt meteoroloog Jules Geirnaerdt, die dit jaar voor het eerst het weer op de parkoersen van de Vierdaagse nauwlettend heeft gevolgd."![]()
Dat heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.vierdaagse.nl/default.asp
Tjsemineequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dat weet niemand precies, alleen dat ze een verkeersongeluk heeft gehad en dat ze nu met een (behoorlijke ?) hersenschudding op bed ligt.....
Een computerkamp met instabiel internet??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
internet is niet erg stabiel nogff bijlurken hoor
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
internet is niet erg stabiel nogff bijlurken hoor
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel is
30kb inbel modemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel is
alles goed hierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een computerkamp met instabiel internet??![]()
Oh, en:Etcetera, leuk dat je komt buurten
Alles leuk daar?
14K4 FTWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modem![]()
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modem![]()
Mwoah..je zou toch wel verwachten dat een nerdcamp in staat is een degelijk netwerkje te bouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leuk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Etcetera het volgende:
maarre Soempie heeft een ongeluk gehad![]()
is alles in orde enzo?
Misschien die oma niet die heeft een verbinding van 4gbquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leuk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah..je zou toch wel verwachten dat een nerdcamp in staat is een degelijk netwerkje te bouwen
Volgens de Televaag is het een 40 Gbpsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien die oma niet die heeft een verbinding van 4gb![]()
Okay danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je wat het isinternet wordt hier beschouwd als een luxe want iedereen wil het hebben, maar het is gewoon niet echt goed mogelijk. het LANnen zelf is bedoeld onderling, en het intranet (incl dchub, irc en alle aansluitende meuk) draaien als een tierelier
Kan ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens de Televaag is het een 40 Gbps
Giel Beelen is een fucking sukkel die zijn grappen van Internet jat. Zo ook de "Televaag"-uitspraak.quote:
Ze is naar de bank verkast. Ik wil een bericht tikken, maar madame blijft zich er maar mee bemoeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |