Nee joh..als ik morgen niets gehoord heb zoek ik nog wel even contact.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
Nem, sms Soempie anders nog even. En zet erbij dat zij of Looter even moet antwoorden omdat je zo ongerust bent.
Juistem. Duizelig, hoofdpijn enzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Mikkie het volgende:
Vooral rustig aan doen. Kan me ook voorstellen dat įls ze wakker is, ze niet meteen zin heeft om allemaal mensen te smsen.
Doe ligt vast de hele dag te slapenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik maak me toch een klein beetje zorgen om Soemp
Geen nieuws, geen reactie.
En ik ga ook nog niet bellen want als ze ligt te slapen dan is dat niet handig.
Dan ga je nu toch naar bed?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Pff.......blij als ik over een kwartiertje naar bed kan...ben best moe.
Wat mij betreft dus naar Noorwegenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Tsjonge jonge jonge...waar moet dat heen met deze wereld?
Gister heb ik ook niks van haar zelf gehoord. Degene die boodschappen voor haar heeft gedaan zei dat het niet zo goed ging. Ze slaapt vooral en als ze wakker is schijnt ze erg afwezig en suffig te zijn. Ik zit vandaag bij haar m'n leerwerk te doen, dus zodra ze wakker is zal ik doorgeven dat je een smsje gestuurd hebt. Zonet was ze even wakker, maar meer dan een oog ging er niet open.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik maak me toch een klein beetje zorgen om Soemp
Geen nieuws, geen reactie.
En ik ga ook nog niet bellen want als ze ligt te slapen dan is dat niet handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |