Tjsemineequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dat weet niemand precies, alleen dat ze een verkeersongeluk heeft gehad en dat ze nu met een (behoorlijke ?) hersenschudding op bed ligt.....
Een computerkamp met instabiel internet??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
internet is niet erg stabiel nogff bijlurken hoor
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
internet is niet erg stabiel nogff bijlurken hoor
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel is
30kb inbel modemquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat hebben ze daar dan? Straalverbinding? Satelliet? Want dan kan ik het me wel voorstellen dat het nu niet zo stabiel is
alles goed hierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een computerkamp met instabiel internet??![]()
Oh, en:Etcetera, leuk dat je komt buurten
Alles leuk daar?
14K4 FTWquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modem![]()
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leukquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Duizend aan elkaar geknoopte hubs aan een kpn-adsl modem![]()
Mwoah..je zou toch wel verwachten dat een nerdcamp in staat is een degelijk netwerkje te bouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leuk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Etcetera het volgende:
maarre Soempie heeft een ongeluk gehad![]()
is alles in orde enzo?
Misschien die oma niet die heeft een verbinding van 4gbquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1500 mensen die allemaal tegelijk willen inpluggen vind volgens mij geen enkele verbinding leuk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah..je zou toch wel verwachten dat een nerdcamp in staat is een degelijk netwerkje te bouwen
Volgens de Televaag is het een 40 Gbpsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien die oma niet die heeft een verbinding van 4gb![]()
Okay danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet je wat het isinternet wordt hier beschouwd als een luxe want iedereen wil het hebben, maar het is gewoon niet echt goed mogelijk. het LANnen zelf is bedoeld onderling, en het intranet (incl dchub, irc en alle aansluitende meuk) draaien als een tierelier
Kan ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens de Televaag is het een 40 Gbps
Giel Beelen is een fucking sukkel die zijn grappen van Internet jat. Zo ook de "Televaag"-uitspraak.quote:
Ze is naar de bank verkast. Ik wil een bericht tikken, maar madame blijft zich er maar mee bemoeien.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:17 schreef Supersheep het volgende:
'Softwarepolitie' controleert LAN-party's
Weheheh dat klinkt inderdaad alsof het de goede kant opgaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:19 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze is naar de bank verkast. Ik wil een bericht tikken, maar madame blijft zich er maar mee bemoeien.Het gaat in elk geval de goede kant op, voor zover ik kan beoordelen. Inderdaad wel suf en moe, maar volgens mij niets ernstigers. Van Soemp zelf mogen we ons ook niet zo druk maken.
![]()
Nembrionic, je kaart is net binnengekomen. Ik moet doorgeven dat hij straks wordt gebruikt als boekenlegger.van Soempie.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Snurkt Soempie of heb je het echt rustig?
Volgens mij was die inderdaad op reisquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand onlangs SakiaR voorbij zien gaan? Of is ze toevallig op vakantie?
Die is ook op vakantie, naar Italiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Enne, B.ertha, je was toch zondag jarig? Da's de 22e? In de OP staat de 23e - wat is nu juist?
Owkee, dan krijgt ze haar DVD's wel bij terugkomst in de postquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was die inderdaad op reis
Tijd voor Office Games!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:38 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zich verveelt op werk *
Dat had ik inderdaad gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is ook op vakantie, naar Italie
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.quote:
Naar Estlandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij was die inderdaad op reis
23, ze vierde het afgelopen zondagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Enne, B.ertha, je was toch zondag jarig? Da's de 22e? In de OP staat de 23e - wat is nu juist?
Thanks. ik ga even groningen airport testen. denk dat het wel gaat bevallen alleen die overstap in enschede is minderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Veel plezier Homdeck!
Dan moet ik wel tuinkerszaad hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.
Daarna een bakje maaien in de bureaula leggen van een andere collega.
Dat zorgt voor leuke verrassingen op maandag
Ach, het kan niet zo erg zijn als Rotterdam International (voorheen zestienhoven)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Thanks. ik ga even groningen airport testen. denk dat het wel gaat bevallen alleen die overstap in enschede is minder![]()
nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bedoelt aanstaande zondag natuurlijk![]()
Andere mogelijkheden: een klein stukje haring nemen, telefoonhoorn bij een collega openschroeven, haring er in en weer netjes dicht makenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuinkers zaaien in het toetsenbord van je collega. Of in een stoffen bureaustoel.
Daarna een bakje maaien in de bureaula leggen van een andere collega.
Dat zorgt voor leuke verrassingen op maandag
Koffie halen voor je collega en er een dopje laxeermiddel in stoppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef iamredleader het volgende:
O, grote leider Nembrionic, heeft u nog andere Office Games opdrachten?
de site werkt niet meequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Een plaatje van een rood kruisje?
Het beste werkt om de knoppen van het toetsenbord er even af te halen, klein beetje vochtige watter eronder te stoppen, zaaien en de knoppen terug. Is heel even werk maarja..op vrijdag middag gewoon een kwartiertje overwerkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet ik wel tuinkerszaad hebbenmaar het is een fantastisch idee! Ik zal volgende week wat zaad kopen, en proberen eraan te denken op vrijdag om het uit te zetten (en foto's te nemen natuurlijk)
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Koffie halen voor je collega en er een dopje laxeermiddel in stoppen.
Wel even zorgen dat er geen WC-papier te vinden is![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere mogelijkheden: een klein stukje haring nemen, telefoonhoorn bij een collega openschroeven, haring er in en weer netjes dicht maken
Wij hadden ooit een elektrische waterkoeler die met druk het water in je bekertje spoot. Dat ding zat op kruishoogte.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:wat een verdorven kantoorgeesten allemaal
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Andere mogelijkheden: een klein stukje haring nemen, telefoonhoorn bij een collega openschroeven, haring er in en weer netjes dicht maken
Op de middelbare school een aantal malen gedaanquote:Een ansichtkaart met geluidschip kopen, de chip er uit slopen en die op een onhandige plek verstoppen: onder of achterop een la, onder de bureaustoel of achter het plafondboard
Systemen zijn altijd gelocked / uit bij afwezigheid. Wordt erg moeilijkquote:Alle systeemgeluiden van windows vervangen door een zelfgekozen soundbite en het geluid zo hard mogelijk zetten
quote:Of iets onschudliger: gebruik een stukje plakbond of een post-it om de muis van een collega te saboteren, of plak de haak van de telefoon vast en bel hem op
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het beste werkt om de knoppen van het toetsenbord er even af te halen, klein beetje vochtige watter eronder te stoppen, zaaien en de knoppen terug. Is heel even werk maarja..op vrijdag middag gewoon een kwartiertje overwerken
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:48 schreef LadyBlack het volgende:wat een verdorven kantoorgeesten allemaal
Je eigen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en ik weet al welk toetsenbord ik ga gebruiken
![]()
![]()
Nogmaals, zie boven. Is wat moeilijk bij redelijk goed beveiligde computersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
En het aloude screenshot maken van de desktop, die als achtergrond instellen en daarna alle icoontjes verbergen
Optie 1: die van de baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |