Ech welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben nu aan het kijken. En wat zijn die blondjes dom
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Welk boek ben je nu aan het lezen?
Serieus: "ga naar de 21e verdieping in het gebouw achter" *klik*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ech welZe kunnen niet helder nadenken, door al dat gestress
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
De Grap, van Kundera, maar ik heb hem weggelegd. Morgen moet iemand anders voor mij de nieuwe HP zien te bemachtigen, namelijk.Dan ga ik die lezen.
Ik moest heel erg lachen om je kaart. 'Sjonge jonge jonge'Hij hangt nu aan m'n magneetbord.
![]()
Ja, was echt precies de goede tekst.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"
Neuh...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Nee hoor, ik joinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Wat is dat toch met die Harry Potter? Is het vreemd als ik er helemaal niks van moet hebben
Ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
neenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef erkel het volgende:
Je bent nog lichtelijk verward?quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga richting Zomerfeesten, de Sjonnies om twaalf uur, helemaal uit m'n pan
En Soemp...beterschap
quote:
woah! De Sjonniesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga richting Zomerfeesten, de Sjonnies om twaalf uur, helemaal uit m'n pan
En Soemp...beterschap
De piano-intro is echt bijna precies hetzelfde als uit Battlestar Galacticaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering van Six Feet Under gekeken. Zo mooi.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nnTPGdqJRLs&mode=related&search=![]()
Bij twijfel: gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo afsluiten, ben vandaag nog steeds niet helemaal hersteld van de voetbaltraining van woensdag, misschien morgen toch maar naar de huisartsenpost, ben er niet helemaal gerust op
Oei, sterkte. En voor de zekerheid kun je dat misschien beter wel doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo afsluiten, ben vandaag nog steeds niet helemaal hersteld van de voetbaltraining van woensdag, misschien morgen toch maar naar de huisartsenpost, ben er niet helemaal gerust op
Ik gun mezelf nog ff een nachtje rust, het is wel verbeterd namelijk, maar ben nog niet helemaal fit, nu ook een zeurende koppijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..huisartsenpost moet zou ik dan vanavond nog heen gaan
Houden die computers het nog een beetje daar met al die vochtigheid?quote:
Ik ga om 11 uur slapen, alweer doodop.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Houd je wle in de gaten daar soempie?
Heel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga om 11 uur slapen, alweer doodop.Gister was flut. Heb alleen maar geslapen. Amper meegekregen dat er bezoek was.
Vannacht ook aan een stuk door liggen maffen en de rest van deze dag ook vooral
![]()
Ik heb woensdag ook nog even gekeken naar een geschikte kaart, maar ik kon geen logica vinden in de manier van plaatsen in die rekken, en de kaarten die ik vond vond ik niet zo leuk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er waren echt alleen maar van die zoetsappige kaarten te vinden. En toen zag ik die en ik dacht: "kijk...die mensen weten hoe het zit"
als je gezeldschap nodig hebt bel je maarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga om 11 uur slapen, alweer doodop.Gister was flut. Heb alleen maar geslapen. Amper meegekregen dat er bezoek was.
![]()
Moest even een uurtje hier rondhangen.![]()
Ja, het is verschrikkelijk gerangschikt. Er zijn sowieso weinig "beterschap" kaarten te vinden op de één of andere manier. En een nieuwe Hallmark kaartenmolen sloeg echt alles. Die was zo "efficient" opgebouw dat de kaarten vóór de categorie van de kaart eronder zat. Dan moet je helemaal raar ombuigen om te kijken naar de categoriequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb woensdag ook nog even gekeken naar een geschikte kaart, maar ik kon geen logica vinden in de manier van plaatsen in die rekken, en de kaarten die ik vond vond ik niet zo leuk...
quote:Later nog bedacht dat ik ook een "Gefeliciteerd met je rijbewijs"-kaart had kunnen nemen en dan een beetje venijnig aanpassen of een gemene tekst er op zetten![]()
Ah okquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:59 schreef Etcetera het volgende:
goeie tent
en de vochtigheid is snel voorbij als je ongeveer 25 pc's in een tent zet, want dat wordt aardig warm
de regel is dat als het eenmaal draait, je je pc niet meer moet uitdoen voor je weggaat omdat er dan sowieso geen vocht in kan komen
Het is inmiddel 23:20. Slapen jijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Moest even een uurtje hier rondhangen.![]()
Oh, zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Houd iemand je wel in de gaten daar soempie?
Ik deed wat langer dan normaal over m'n stuk tekst hierboven.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb woensdag ook nog even gekeken naar een geschikte kaart, maar ik kon geen logica vinden in de manier van plaatsen in die rekken, en de kaarten die ik vond vond ik niet zo leuk...
Later nog bedacht dat ik ook een "Gefeliciteerd met je rijbewijs"-kaart had kunnen nemen en dan een beetje venijnig aanpassen of een gemene tekst er op zetten![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik deed wat langer dan normaal over m'n stuk tekst hierboven.![]()
Bedtijd.![]()
![]()
quote:
Een slapende Soempquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foto's van m'n ziekbank:
[afbeelding]
[afbeelding]
Charmant![]()
![]()
Heb het nu in de achtergrond opstaan, ga het niet kijken aangezien ik het laatste seizoen nog niet gezien heb maar kan zo wel 'Breath Me' horenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag de laatste aflevering van Six Feet Under gekeken. Zo mooi.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nnTPGdqJRLs&mode=related&search=![]()
Jij bent blij met een naakte Joss Stone? Volgens mij trekt die tegenwoordig voor niks haar kleren uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
Naast Williams zullen ook Joss Stone, Lili Taylor en Eva Mendes bloot in het magazine staan
lijm in huis?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil ik net een Cornetto uit het papiertje halen, breekt het puntje af
Is dat zo? Ik heb nog geen naakte Stone gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent blij met een naakte Joss Stone? Volgens mij trekt die tegenwoordig voor niks haar kleren uit![]()
Oh, ben jij die enequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb nog geen naakte Stone gezien
Zonder kleren is ook naakt dus dan kun je altijd nog vanalles bedekkenquote:Persoonlijk denk ik niet dat ze COMPLEET naakt gaan. En dat is ook spannender, dus niets mis mee
Nouhou....quote:
Dat hoef je mij niet uit te leggen, dat is m'n werkquote:Zonder kleren is ook naakt dus dan kun je altijd nog vanalles bedekkenEn daarnaast snap ik Serena niet echt
![]()
![]()
quote:
Ik dacht ik leer je even watquote:[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen, dat is m'n werk
Ik had Serena ook niet bold gemaakt...alleen Joss Stone
Serene interesseert me geen bal.
Serena Williams naakt in tijdschriftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Over wat voor magazine hebben jullie het?
Nou, nou. Volgens mij heb jij al je kleren nog aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef Supersheep het volgende:
Ik had niet eens die zooi op en jij scheurt de kleren van m'n lijf![]()
Dank uquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eet smakelijk Nem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |