Als ik weer eens in de buurt ben wil ik best koken hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, wanneer kook je eens voor me?
Hoho, het was Petrus die omgekeerd werd gekruisigd hequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De apostel werd door de Paulus aan een omgekeerd kruis opgehangen/gekruisigd (hoe je het wil noemen).
Hij zegt ook niet dat Paulus ondersteboven hingquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoho, het was Petrus die omgekeerd werd gekruisigd hePaulus is met een zwaard een kopje kleiner gemaakt, vandaar dat ie daar ook altijd mee afgebeeld wordt
![]()
Maar inderdaad, wel een interessant symbool voor 'peace'.....![]()
Hehe, nee klopt, maar Paulus werd wel in 1 zin genoemd met ondersteboven kruisigen terwijl Petrus niet genoemd werdquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat Paulus ondersteboven hing
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huis ruikt lekker naar appeltaart![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Check mijn keihard overtuigende edit.
Leergierige kinderen kunnen weer met een gerust hart hier de verschillende wijsheden vandaan halen.
Niets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vraag mij nu nog af of het Merdedestekentje hier nog iets mee te maken heeft
quote:De driepuntige ster omsloten door een cirkel die Mercedes als beeldmerk voert is in 1909 als zodanig gedeponeerd en siert sinds 1910 bij veel (maar niet alle) Mercedessen de radiateur op. Van de drie punten in de ster wordt gezegd dat zij een verwijzing zijn naar het feit dat het de bedoeling was van Gotlieb Daimler om motoren te bouwen voor gebruik te land, ter zee en in de lucht.
Ook al zo'n klassieker..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, die haden m gecovered toch?
Maar van T-Spoon luister ik dan liever Sex on the beach![]()
Ik had het reeds gespotquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem... vanavond 20.30u NL3 Cuby & The Blizzards hč.. do not forget..
Harry = König.
Dat vind ik nou eigenlijk het slechtste nummer van d'rquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, in Pan's Labyrinth heet die vrouw ook zo
Nu heb ik dat nummer van Janis Joplin in mn hoofd
ciao bella!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef B.ertha het volgende:
Mensen, ik zwaai af. Ga zo lekker in bad en dan tv kijken, tot ongeveer 10 uur. En dan zijn we wegAfwachten is irritant trouwens, continu het gevoel dat ik alles vergeet
![]()
Maar goed, geniet van het mooie weer dat eraan zit te komen, dat ben ik ook van planIk zal nog eens aan jullie denken als ik aan het strand lig in Bella Italia
![]()
Tot over 2 weken allemaal!
Foto's?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het kookexperiment was geslaagd, het voedsel was zeer goed te bikken
Niet op die van vanmiddagquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ook geen sms terug gehad dan?
I'm with stupid!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Meen je niet.. jammer!
Een levendige beschrijving kan eventueel soelaas bieden.
Fijne vakantie Bertjequote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef B.ertha het volgende:
Mensen, ik zwaai af. Ga zo lekker in bad en dan tv kijken, tot ongeveer 10 uur. En dan zijn we wegAfwachten is irritant trouwens, continu het gevoel dat ik alles vergeet
![]()
Maar goed, geniet van het mooie weer dat eraan zit te komen, dat ben ik ook van planIk zal nog eens aan jullie denken als ik aan het strand lig in Bella Italia
![]()
Tot over 2 weken allemaal!
Uiteindelijk werd het couscous met een mengsel van 4 kruiden (waaronder dragon en basilicum) met rozewater en peper, gegarneerd met licht gebakken witlof, gesneden en gebakken spaanse peper, uien, knoflook, stukjes courgette en de worsten waren in stukjes gesneden en meegebakken met het geheel. Het had wmb ook met ietsjes minder peper gekund, maar het was prettig pittgquote:
Bedankt voor de Message in a Bottle cover Stanquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En... het Nate James topic!
Torio
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb binnenkort een feestje. Thema: Cartoons. Ik moest dus als een strip/tekenfilmfiguur
Ik zit te denken aan Obelix en dan een menhir van kippengaas en papier maché maken
Klinkt best goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk werd het couscous met een mengsel van 4 kruiden (waaronder dragon en basilicum) met rozewater en peper, gegarneerd met licht gebakken witlof, gesneden en gebakken spaanse peper, uien, knoflook, stukjes courgette en de worsten waren in stukjes gesneden en meegebakken met het geheel. Het had wmb ook met ietsjes minder peper gekund, maar het was prettig pittg. De cashewnoten werden er op het allerlaatst pas bijgegooid
Puntje was al uitgedeeld toen ik de vraag zag maar had z'n stem wel herkend ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Graag gedaan, Sheep! Heb je ook meegeraden wie het was? Nee hč.. had je het wel geweten?
Ik zelf niet, het was een challenge voor een huisgenoot die het leuk leek om te doen. Peter (zo heet ie) heeft nog hulp gehad van 1 ander persoon en dat was het, met het koken had ik dus niets van doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klinkt best goedAllemaal zelf klaargemaakt?
Gaafquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb binnenkort een feestje. Thema: Cartoons. Ik moest dus als een strip/tekenfilmfiguur
Ik zit te denken aan Obelix en dan een menhir van kippengaas en papier maché maken
Beter dat ie iets te laag is dan te hoogquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oeps!![]()
Zit ik al de halve dag rozijnen te vreten omdat ik dacht dat die goed waren tegen een lage bloeddruk, lees ik nu dat ze bloeddrukverlagend zijn![]()
![]()
![]()
Vind je dat lekker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoethout is wel bloeddrukverhogend, dus dat zou je kunnen proberen
Oeh, mentaal tripje naar mijn jeugd met voedsel uit de natuurvoedingswinkelquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoethout is wel bloeddrukverhogend, dus dat zou je kunnen proberen
Ja opzich wel, maar de halve dag duizelig is ook niet fijn...quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:19 schreef Supersheep het volgende:
Beter dat ie iets te laag is dan te hoog
Je bedoelt van die party? Ja zekerquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Graag gedaan, Sheep! Heb je ook meegeraden wie het was? Nee hč.. had je het wel geweten?
Tim, klinkt erg lekker.. kan ook aan je vertelstijl liggen..
Nem.. als dat allemaal zo gaat zoals jij voorspiegelt.. moeten er definitely foto's gemaakt worden..
De smaak vind ik wel lekker, maar de textuur van zoethout minder. Daar is dan weer zoethoutthee voor, heb je wel de smaak maar niet zo'n taaie kleffe houtzooi in je mondquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?
Of moet je dat 'leren' eten uhh... consumeren?
Lever een everzwijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
GaafGa je dan ook ergens een Idefix opduikelen?
Drop, dat moet je eten. Dat verhoogt je bloeddrukquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
Oeps!![]()
Zit ik al de halve dag rozijnen te vreten omdat ik dacht dat die goed waren tegen een lage bloeddruk, lees ik nu dat ze bloeddrukverlagend zijn![]()
![]()
![]()
Je kan ook als Semafoor gaan, dan heb je alleen een zwarte broek, een roze trui en een witte snor nodigquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt van die party? Ja zeker
Het is nog niet zeker dat ik die ga doen hoor maar is denk wel het gemakkelijkst.
Heb je mijn foto van de Blues Brothers nooit gezien???
Vorige thema was namelijk "Hollywood"
Want daar zit zoethout inquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drop, dat moet je eten. Dat verhoogt je bloeddruk
Met noten en dergelijke? Dat is lekkerquote:
Oeh, beterquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Drop, dat moet je eten. Dat verhoogt je bloeddruk
Dommel zelf is als optie langsgekomen maar dat is:quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook als Semafoor gaan, dan heb je alleen een zwarte broek, een roze trui en een witte snor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |