Waarvan jij er ongeveer 65 van heb gemist?quote:
WTF. Okéquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh volk
Ik sta om half5 bij je voor de deur K.
Zorg maar dat je koffie hebt
Ik las 'Heineken'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:56 schreef Frazz het volgende:
Misschien stage lopen in Rotterdam.
Dat wordt elke avond naar Henrieke toe!
Dat is erger dan levenslang.quote:
Help een Stalkerquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarvan jij er ongeveer 65 van heb gemist?
Jij was toch eigenlijk une Etter?![]()
Nee vast niet,quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Help een Stalker![]()
Als je "van Etten" bedoelt, dan klopt dat wel. 23 jaar gewoond, maar nu toch alweer bijna 8 jaar Bredanees.![]()
Ken ik jou?
Whèhèhquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee vast niet,
Ik ben nog redelijk jong vergeleken met jou![]()
Ik ben nu bijna 23jaar une Etter, geboren en getogen
Naja, als je vandaag nog hebt gezegd dat je 23 jaar in E-L hebt gewoont en 8 jaar in Breda, maakt je dat al vele malen ouder dan mijquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Whèhèh![]()
Heb je zo'n briljant geheugen dan? Ik kan me al niet eens meer herinneren dat ik dat hier een keer vermeld heb
Jaja, wrijf het er maar inquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Naja, als je vandaag nog hebt gezegd dat je 23 jaar in E-L hebt gewoont en 8 jaar in Breda, maakt je dat al vele malen ouder dan mij
En het feit dat ik wist dat je uit E-L kwam is omdat er bijna geen Fok!kers uit E-L komen, ze zijn dus makkelijk te onthouden
Dat na twee weken was doodgebloedquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jaja, wrijf het er maar in
Ohw wacht eens...Ik heb ooit in het Etten-Leur-topic gepost![]()
Zo zie je, er gebeurt zat in E-Lquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat na twee weken was doodgebloed
* 1-of-6Billion zoekt in postgeschiedenis .........quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef Ritchie het volgende:
wow... is er een EL topic?
Timmeeehquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef timmeeeh het volgende:
[/zomermode]
Gefeliciteerd Kuukske!
[zomermode]
Oudjes waren op bezoekquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:02 schreef Swiffer het volgende:
Kuukie is al aan t feesten denk!!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Breda is een puicke stad, waar ik nu 22 jaar met plezier woon. Dat wou ik even kwijt
.
Datum en tijdstip van post even vastleggen voor het nageslacht!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:22 schreef JDude het volgende:
6 jaar hierzo. Maar verder sluit ik me er vooral bij aan [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |