Ik heb eigs geen idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Aryon het volgende:
Terug van het zwemmen.Was weer gezellig en die koker in het water was cool.
Nu nog even langs verschillende huurbedrijven, draaiboek maken, een goedkope kapper zoeken en vanaaf werken en dan ben ik weer klaar.
Weet iemand nog goedkope kapper toevallig?
@ Aryon: wat is goedkoop? Ik ga vaak naar Springs aan de Grote Markt. 8 euro geloof ik (en nee, je hoeft er geen lid te zijn).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, wat ik gegeten heb:
drie bolletjes met ham en kaas
saucijzebroodje
softijsje
Australian ijsje (ja beetje overbodig, maar het was zó lekker)
broodje brie bij La Place
chocokoek bij La Place (was ook nergens voor nodig --> typisch geval van ogen die groter zijn dan de maag).
patat oorlog met een frikandel speciaal (en daar had ik ook eigenlijk helemaal geen zin meer in).
Ik ben een ramp. En ik post dit in het verkeerde topic
.
als ik dit zo zie, vind ik het ook nog best wel meevallen. Waar ben ik dan zo vol van geworden?.
Ja dat is goedkoop.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:19 schreef Viking84 het volgende:
kut, gaat die OP ook nog over mij. Even uit het vorige topic quoten, zodat men weet waar het over gaat
.
[..]
@ Aryon: wat is goedkoop? Ik ga vaak naar Springs aan de Grote Markt. 8 euro geloof ik (en nee, je hoeft er geen lid te zijn).
Jezelf knippen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Aryon het volgende:
Nu nog even langs verschillende huurbedrijven, draaiboek maken, een goedkope kapper zoeken en vanaaf werken en dan ben ik weer klaar.
Jezus, 21 euroquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:21 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja dat is goedkoop.Ik maak daar wel even afspraak. Thnx. Thuis betaal ik er 21 euri voor.
Maar dat betaalt me moeder dan ook.
Donequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ChipsZak., copy/paste je de nieuwe op ff (uit de wiki)?
Ik heb hem bigjewerkt. Ajax en Dangel eruit gehaald, Aryon en Viking erin qua usericons
Verder 101 t/m 105 toegevoegd
Damn it. Wat een chagerijnig mens aan de telefoon. Dan maar een andere proberen, want ik het kon niet op de dagen die ik wou.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Oh, tis nu wel fors duurder:
Knippen,verstevigen & drogen ¤ 13,85 (www.springs.nl)
Maar nog steeds goedkoper dan 21 euro en ik snap niet hoe ze van 8 naar 13 euro zijn gegaan, dus geen idee of die prijzen wel kloppen. Verstevigen en drogen hoeft van mij iig nooit.
het zijn idd niet erg gezellige lui.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:31 schreef Aryon het volgende:
[..]
Damn it. Wat een chagerijnig mens aan de telefoon. Dan maar een andere proberen, want ik het kon niet op de dagen die ik wou.
Dan moet je hem maar snel op komen halenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo Freecell.
Ik heb gedroomd over die persecht waar.
Ik ga altijd naar 'Kapsalon Sharon', zit in de brugstraat. ¤12,- normaal en ¤10,- voor studenten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Aryon het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar snel op komen halen
mee eensch...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:11 schreef Tangarine het volgende:
zwemmen was leukNet even gezellig een broodje gegeten bij het opstapje en even over de markt geweest
uh TT.quote:
Vorig topic iets over Noorderstation, of over Vensterschoolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Zal ik doen
Mits ik ooit de weg zal vinden.
Ja maar beide geen flauw idee waar dat isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vorig topic iets over Noorderstation, of over Vensterschool
Graag gedaan hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh TT.
He, en nog bedankt hè, dat je me erop wees dat ik ook met de bus naar Emmen kon. Heeft me gruwelijk veel tijd en geld gescheeld en ik had gisterochtend al echt geen zin in reizen.
Ben nu bij de kapsalon in winkelcentrum paddepoel geweest. Kon zo inlopen en werd meteen geholpen, zonder afspraak, dus daar was ik wel blij mee. En gezellig met kapster gepraat en het was ¤15,-. Dus dat is wel te doen opzich.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar 'Kapsalon Sharon', zit in de brugstraat. ¤12,- normaal en ¤10,- voor studenten.
Je weet winkelcentrum paddepoel vast wel, vanaf de kant met de grote parkeerplaats (zuid-oost kant) de straat volgen die langs een langwerpige vijfer loopt (richting zuiden), als de vijfer ophoud links af (op het kruispunt), dat is de wilgenlaan al. Je krijgt dan eerst een zijstaat naar rechts en een fietspad naar links en gelijk daarna begint rechts hun flat, links is dan een plansoentje met vijfer.quote:
welke foto? Ik heb geen foto van jou gezien, ergens?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na anderhalf uur nog geen reactie op je S&G foto is geen goed teken trouwens hè?. Ik verwijder 'm maar weer.
Dat is de kleurinstelling na het verschuiven van allerlei knopjes en dan niet meer weten wat je hebt gedaan. Je ziet nog net dat de schoenen groen zijn, op de één of andere idiote manier.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Juist niet.
Ik vind hem juist wel heel erg mooi.
Is dat btw de gewone kleur instelling?
Ofwat? Wat voor kleur-instelling?
Doe ik niet altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:
typisch dat iedereen 'apart' opvat als 'niet mooi'.
Ben jij daar lid van?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is er nog iemand bezig met de sudoku uit het AD van vandaag? Ik kom er niet uit en daar kan ik níet tegen..
Lid? Abonnee bedoel je neem ik aan. Nee, m'n ouders.quote:
Ja, ik was te lui om te editten. Ohja, je zit iets westelijker nu.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lid? Abonnee bedoel je neem ik aan. Nee, m'n ouders.
Lichamelijk in het noorden, geestelijk in het zuiden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef Frazz het volgende:
Hoe is het leven in het noorden?
Wat is er zo gek aan het lezen van het AD dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik was te lui om te editten. Ohja, je zit iets westelijker nu.
Lichamelijk in het zuiden (zonnig nu) en geestelijk iets noordelijkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lichamelijk in het noorden, geestelijk in het zuiden.
Prima, hoor! Hoe is het leven in het zuiden?.
Helaas niet. Maar ik typ 'm met liefde over, als ik 'm daardoor opgelost krijg vandaag. Waarschijnlijk is het heel simpel, maar ik ben er zo slecht in. Combineer dat met perfectionisme en je bent zo een middagje verder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef Grulez het volgende:
Heb je een scanner?
Nou, ik zie een doorsnee-student niet zou snel het AD lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan het lezen van het AD dan?
Eerder de Volkskrant zekerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, ik zie een doorsnee-student niet zou snel het AD lezen
Wat zie je een doorsnee student dan wel lezen? De Volkskrant? Ik vind het AD wel een fijne krant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, ik zie een doorsnee-student niet zou snel het AD lezen
Ik heb eerst ff een paar hokjes omheen gebouwdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou G., kom maar op.
Ik heb nog zitten editten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb eerst ff een paar hokjes omheen gebouwd
teveel om op te noemenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:17 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen mensen, * s-two is weer in Groningen na een supervette vakantie in zuid-Frankrijk en wil weer terug. Ik moet maar eens gaan kijken of ik daar niet een jaartje kan studeren
.
Nog spannende dingen gebeurd hier? (vast niet)
Welkom terug!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:17 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen mensen, * s-two is weer in Groningen na een supervette vakantie in zuid-Frankrijk en wil weer terug. Ik moet maar eens gaan kijken of ik daar niet een jaartje kan studeren
.
Nog spannende dingen gebeurd hier? (vast niet)
Roquebrune, bij Frejus-St. Raphael, uurtje vanaf Nice. Dagje naar Monaco geweest, naar Cannes en St. Tropez (damn, wat is dat daar luxe). Naar Italië geweest, waterglijbanenparkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
teveel om op te noemen.
wbwaar zat je precies?
Ja ik ook. Ik was langer bezig met de hokjes, dan met de sudoku zelfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laat maar G., ik heb 'm af.
Bungee jumpen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Roquebrune, bij Frejus-St. Raphael, uurtje vanaf Nice. Dagje naar Monaco geweest, naar Cannes en St. Tropez (damn, wat is dat daar luxe). Naar Italië geweest, waterglijbanenpark, gebungee-jumped en natuurlijk hele dagen op het strand. DAMN, IK WIL TERUG
.
Damn, klinkt geweldig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Roquebrune, bij Frejus-St. Raphael, uurtje vanaf Nice. Dagje naar Monaco geweest, naar Cannes en St. Tropez (damn, wat is dat daar luxe). Naar Italië geweest, waterglijbanenpark, gebungee-jumped en natuurlijk hele dagen op het strand. DAMN, IK WIL TERUG
.
Nou, het viel wel een beetje tegenquote:
Kom maar op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu de Sudoku heavy?
4 . . 6 2 . 3 . .quote:
hij zit over m'n maaltijdsalade te zeuren op MSN (zo van: heb je niet al genoeg gegeten?) en als ik dan zeg dat ik toch wat moet eten zegt hij 'hap hap'quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. . . 6 2 . 3 . .
. 9 . 7 . . . 5 .
1 . . 3 . . . . .
. . . . 5 . 4 6 8
9 2 4 8 7 6 5 3 1
6 5 8 . 3 . . . .
. . . 2 . 9 . . 7
. 4 9 . . 3 . 2 .
. . 2 . 6 7 . . 3
Ik heb er een paar al ingevuld, hoop maar dat die kloppen dan.. Succes!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja brrr...!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is eng.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
Twee zessen naast elkaar inderdaad.
[..]Hoe doe jij dat zo snel? Niet kijken niet kijken niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Handen voor je ogen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat zo snel? Niet kijken niet kijken niet kijken.
Ik vind het best snel. Ben nu op de helft ofzo (incl uitprintenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Handen voor je ogen!.
En geen idee! Ik zie volgens mij best snel dingen en heb redelijk snel iets door.
Alhoewel, 15 minuten is ook niet echt snel![]()
.
Ik had m'n hand voor de spoiler die ineens niet meer gespoilerd bleek toen ik ging quoten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Handen voor je ogen!.
En geen idee! Ik zie volgens mij best snel dingen en heb redelijk snel iets door.
Alhoewel, 15 minuten is ook niet echt snel![]()
.
Daarom is het nu je ex?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had m'n hand voor de spoiler die ineens niet meer gespoilerd bleek toen ik ging quoten..
Ik deed wel ns sudoku's met m'n ex, en dan kon ik er ZO slecht tegen als hij alles al in zat te vullen terwijl ik nog moest beginnen. Dan word ik echt pissed..
Mooi gebied. Ik heb jarenlang in de vakantie gebivakkeerd in Vence. Ik ken het gebied Cannes, Grase, Opio, Vence, St. Paul de Vence, Cagnes s. Mer, Tourettes s. Loup, Nice, Eze, Menton, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Antibes etc. heel erg goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
.
Nou nee, hij is m'n ex omdat ie me heeft belazerd en ik blijkbaar niet meer was dan een neukertje voor 2 jaar. Maar dit was anders een goede tweede reden geweest ja.quote:
Stomme vraag misschien: Ben je daarom af en toe zo onzeker? Door hem?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou nee, hij is m'n ex omdat ie me heeft belazerd en ik blijkbaar niet meer was dan een neukertje voor 2 jaar. Maar dit was anders een goede tweede reden geweest ja.
Verdomme, meen je dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Grulez het volgende:
Klaar.
Het helpt niet echt, nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien: Ben je daarom af en toe zo onzeker? Door hem?
Gezien jouw en zijn lengte gaat dat al niet lukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, waar woont ie? Ik wil 'm met alle liefde aan zijn haren trekken.
Dat wilde G. sowieso al niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Dat wordt dus nooit wat tussen Grulez en DaD.
Ik zei dan ook niet welke harenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gezien jouw en zijn lengte gaat dat al niet lukken.. Z'n ballen eraf trekken lukt je waarschijnlijk nog wel.
Maar eigenlijk wil ik gewoon niets meer met hem te maken hebben.
Nee! Je mag alleen een hint geven. Regel 6 horizontaal bijvoorbeeld.quote:
Men krijgt wat men toebehoortquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, hier is het ook warm en zonnig en droog enzo.
ga jij verhuizen? Of ga je iemand helpen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Aryon het volgende:
, morgen verhuizen
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:01 schreef Grulez het volgende:
De Spits of de Metroquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zie je een doorsnee student dan wel lezen? De Volkskrant? Ik vind het AD wel een fijne krant..
Ik ga me broer en z'n vriendin helpen verhuizen in Zwolle naar een groter appartement. Ik wil zelf ook wel verhuizen mits ik een leuke kamer tegenkom met ongeveer dezelfde huurprijs en groter oppervlak. Maar dat zit er helaas niet in. Dus ik zoek nog ff verder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
[..]
ga jij verhuizen? Of ga je iemand helpen?
Omdat sudoku niet met letters hoort en het op de wc hangtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh dat. Waarom is dat eng?
Wel in Grunn toch??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ga me broer en z'n vriendin helpen verhuizen in Zwolle naar een groter appartement. Ik wil zelf ook wel verhuizen mits ik een leuke kamer tegenkom met ongeveer dezelfde huurprijs en groter oppervlak. Maar dat zit er helaas niet in. Dus ik zoek nog ff verder.
Ja natuurlijk. Aangezien ik nog wel minstens 3 jaar hier studeer, blijf ik lekker in Grunn leven. Bevalt hier perfect.quote:
Dat lijkt mij ook wel toffer ja. Maar ik wou bungee-jumpen ook altijd al wel een keer doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
@ S-Two: AjaaBungee jumpen lijkt mij persoonlijk niet echt leuk, ik zou meer gaan voor het sky diven
![]()
![]()
De meeste plaatsen die je noemt zeggen me niets, maar de omgeving is daar inderdaad heel mooi. Die stranden, rotsen, bergen e.d., echt prachtig inderdaad. En dan nog het lekkere weer erbij, heerlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi gebied. Ik heb jarenlang in de vakantie gebivakkeerd in Vence. Ik ken het gebied Cannes, Grase, Opio, Vence, St. Paul de Vence, Cagnes s. Mer, Tourettes s. Loup, Nice, Eze, Menton, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Antibes etc. heel erg goed
Ik heb nog maar 1 cijfertje weten in te vullenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef Tangarine het volgende:
hier is een bijna onmogelijke sudoku, succes
[afbeelding]
zover was ik ook nog gekomen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 cijfertje weten in te vullen
Hij komt van een of andere hoogleraar wiskunde ofzo, die een heeeele moeilijke wilde maken iircquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Dat 1e getal viel wel mee, maar de andere he...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hij komt van een of andere hoogleraar wiskunde ofzo, die een heeeele moeilijke wilde maken iirc
De 1 zeker...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zo, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug van een flinke wandeling. Nog bij CZ. in de buurt geweest.
Vast wel.quote:
15?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kijken wel, aanraken niet.
'Awakenings' is een goede film15.gif
Mwhahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Viking84 het volgende:
oh, bedoelen jullie dát met dat .gif gedoe? Ik riep maar wat, hoor.
hm, dat ken ik. Ik had ooit ook een vriendin in Limburg en op den duur had ik ook niets meer met haar gemeen. Dan kun je er beter een punt achter zetten idd. Even raar en wennen, maar uiteindelijk wel het bestequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn vriendin uit Limburg en ik zijn het er over eens dat we weinig tot niets meer gemeen hebben, en mja. Een vriendin is ze eigs ook niet echt meer
Opzich zat het er al aan te komen. Maarja.
Blijft bagger natuurlijk.
13.gif
Mja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hm, dat ken ik. Ik had ooit ook een vriendin in Limburg en op den duur had ik ook niets meer met haar gemeen. Dan kun je er beter een punt achter zetten idd. Even raar en wennen, maar uiteindelijk wel het beste.
Ik heb ook een keer iemand geholpen met verhuizen in Zwolle.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ga me broer en z'n vriendin helpen verhuizen in Zwolle naar een groter appartement. Ik wil zelf ook wel verhuizen mits ik een leuke kamer tegenkom met ongeveer dezelfde huurprijs en groter oppervlak. Maar dat zit er helaas niet in. Dus ik zoek nog ff verder.
Dat verhaaltje..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie geen superman ofzo.
Druk leventje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja.
Is Viking niet opgevallen denk k zo.
Nouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook geen druk leventje, hoor, maar soms slaag ik er gewoon niet in mijn luie vingers in werking te zetten en hier iets neer te zetten.
Opgezwollequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer iemand geholpen met verhuizen in Zwolle.
Zwolle.
Ik vind het wel meevallen, heb er niet zoveel problemen mee. Altijd wel gezellig in Zwolle, heb je ook een leukere ALO vind ik. Maar qua stad in is inderdaad Grunn leuker. Maar daar wonen nou eenmaal 2 broers van mij, dus ik kom er geregeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer iemand geholpen met verhuizen in Zwolle.
Zwolle.
zelfde!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef teigan het volgende:
succes Aryon, en veel plezier met verhuizen!
ik ga zo pitten, trusten iedereen!!
Dank je CZ.quote:
Tangaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dank je CZ.![]()
Truste Teigan!Niet teveel nachtmerrie's over de koker int zwembad krijgen he!
edit: Tanga jij ook truste!
Ja sorry hoor.quote:
Gheghe..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:06 schreef Viking84 het volgende:
CZ. zegt zelf ook wel eens tanga tegen Tangarine.
("Nietus", "Welles", "Nietus", "Wellus" etc).
oh is het heusch!?quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:11 schreef Rick. het volgende:
Mooie stad. Woon nou 5 jaar in het centrum. Prima te doen!
Ik heb inderdaad heerlijke spareribs gegeten, zoet en pittig tegelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:17 schreef teigan het volgende:
Ah, de spareribs waren daar toch zo lekker maok?
Het lijkt inderdaad op heel mooi weer vandaag, misschien dat ik de skates nog even onderbind later op de dag..
Haj.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:11 schreef Rick. het volgende:
Mooie stad. Woon nou 5 jaar in het centrum. Prima te doen!
Goedemorgen Ga je iets belangrijks doen ofzo? Je bent wel erg vroeg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef Sebasser het volgende:
Mogguh
Eigenlijk vind ik 2005 al wel prima. Op het moment doe ik er toch helemaal niets mee. Maar 2008 is natuurlijk wel leuk om te hebben als ik het weer nodig heb. Is het de gewone of de lite versie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef teigan het volgende:
zo, ik heb weer goed klinkende muziek vanaf de computer... Stekkertje zat toch niet helemaal goed, ik snapte het al niet, de muziek klonk toch niet helemaal zoals ie hoorde te klinken..
ooit, word ik nog wel technisch..
btw, maok, heb jij nog interesse in een goedkopere versie van autocad 2008?
Zo'n uitbreiding waar je muren enzo in een keer kan tekenen (met bieb)? Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:11 schreef teigan het volgende:
gewone, met eventueel uitbreidingen(ben de naam ff kwijt van die uitbreidingen)
btw, vandaag komt de Groninger Stadskrant, ben benieuwd of onze foto erin staat!
Neuh, het was mooi weer, en ik dacht van kom, laat ik eens vroeg wakker worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef maok het volgende:
[..]
Goedemorgen Ga je iets belangrijks doen ofzo? Je bent wel erg vroeg.![]()
Sinds een minuut weet hij dat hij wél iets belangrijks gaat doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef maok het volgende:
[..]
Goedemorgen Ga je iets belangrijks doen ofzo? Je bent wel erg vroeg.![]()
Ik wou net mijn bericht al gaan editten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds een minuut weet hij dat hij wél iets belangrijks gaat doen.
We gaan Elephant huren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh, laat me raden: Sebasser gaat bij CZ. op bezoek?.
Voor het eerst sinds een jaar ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Oh, laat me raden: Sebasser gaat bij CZ. op bezoek?.
Mwahahquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen
vanochtend 7:50 ging iemand bezig met een schuurmachine ofzo onder ons balkon
goh, jullie gezellilge onderburen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
goedemorgen
vanochtend 7:50 ging iemand bezig met een schuurmachine ofzo onder ons balkon
Nee, de werklui die bezig zijn met de buitenkant van onze flat aan het opknappenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:09 schreef teigan het volgende:
[..]
goh, jullie gezellilge onderburen?
Ikh ad aangebeld en geklaagd...
Heul niet ik was laatst nog bij je thuis.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds een jaar ofzo.
Ik moest altijd maar naar hem komen.
Ook echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heul niet ik was laatst nog bij je thuis.
haha, sebasser met een brilletjequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook echt niet
De laatste x had je nog een brilletje![]()
Heul wel, toen we naar the used gingen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook echt niet
De laatste x had je nog een brilletje![]()
Mwhaha, lach maar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, sebasser met een brilletje.
*Sebas uitlacht.
Ja maar dat telt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heul wel, toen we naar the used gingen.
Wel een andere van de ffs?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:13 schreef teigan het volgende:Die foto van ons staat niet in de stadskrant..
Oke, vrijdag 2e helft van de middag of 's avonds kan wel?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:27 schreef freecell het volgende:
Hey Maok, vanavond hier admin is niet handig, wegens langhoppende logé bij ons
wtf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Ga eens wandelen ofzo. Ipv op Fok! zitten. Ik ga zo naar Paddepoel. Beetje rondkijken enzoot
.
Rode besjes zijn lekkerquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:19 schreef Viking84 het volgende:
hai.
ben ik ook weer. Heb rode besjes gekocht in Paddepoel(waar ik nu van zit te snoepen
). Verder ff boodschappen gedaan voor avondeten, broodje gegeten bij de bakker en salmiaklollies en jawbreakers gekocht bij de Jamin.
Godver, ik zie die TT nu weer. Ik hoop dat we snel op 300 zitten
.
daar heb je een punt, hij staat wel onder een grote boom, dus wie weet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Als er al besjes aan zaten, zijn ze nu wel naar de maan, denk ik, met al die stortbuien de laatste tijd.
bij de groenteman kun je tenminste zelf een doosje uitzoeken. Ik koop wel eens aardbeien op de markt en daar lopen ze altijd luidkeels te verkondigen dat je de doosjes niet mag open maken om de aardbeien te bekijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef teigan het volgende:
2,50 is ook niet heel duur hoor.. Maar op de markt is het nog net iets goedkoper, maar daar moetj e soms ook afwachten wat je krijgt.
Hmmm. Pizza's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Grulez het volgende:
mmm geen besjes hier helaas, maar wel 2 pizza's![]()
hij haalt gewoon 'een' vriendin op, hoor. Als je daar al zenuwachtig voor bentquote:
Jaaa ik heb ook ff 2 pizza's aangeschaft met 5 broodjes bapaoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Grulez het volgende:
mmm geen besjes hier helaas, maar wel 2 pizza's![]()
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
omfg, 5 broodjes bapao. Weet je wel hoeveel calorieën daar wel niet in zitten?.
Al die calorieën drink ik wel weg met mijn hendig sjieke heineken pilsenersch!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
omfg, 5 broodjes bapao. Weet je wel hoeveel calorieën daar wel niet in zitten?.
Jep. Beetje zenuwachtig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel plezier Aryon. 'Dat' meisje?
Eh nee. Niet 'een' vriendin. Hij vind dr leuk hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij haalt gewoon 'een' vriendin op, hoor. Als je daar al zenuwachtig voor bent. Ben jij ook zenuwachtig als ik ergens kom waar jij ook komt ofzo?
.
Gheghe..quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, wel een speciaal meisje dus. Succes dan, Ayron
.
Je moet niet zo snel gillenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, wel een speciaal meisje dus. Succes dan, Ayron
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |