hij zit over m'n maaltijdsalade te zeuren op MSN (zo van: heb je niet al genoeg gegeten?) en als ik dan zeg dat ik toch wat moet eten zegt hij 'hap hap'quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
. . . 6 2 . 3 . .
. 9 . 7 . . . 5 .
1 . . 3 . . . . .
. . . . 5 . 4 6 8
9 2 4 8 7 6 5 3 1
6 5 8 . 3 . . . .
. . . 2 . 9 . . 7
. 4 9 . . 3 . 2 .
. . 2 . 6 7 . . 3
Ik heb er een paar al ingevuld, hoop maar dat die kloppen dan.. Succes!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja brrr...!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is eng.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
Twee zessen naast elkaar inderdaad.
[..]Hoe doe jij dat zo snel? Niet kijken niet kijken niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Handen voor je ogen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat zo snel? Niet kijken niet kijken niet kijken.
Ik vind het best snel. Ben nu op de helft ofzo (incl uitprintenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Handen voor je ogen!.
En geen idee! Ik zie volgens mij best snel dingen en heb redelijk snel iets door.
Alhoewel, 15 minuten is ook niet echt snel![]()
.
Ik had m'n hand voor de spoiler die ineens niet meer gespoilerd bleek toen ik ging quoten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Handen voor je ogen!.
En geen idee! Ik zie volgens mij best snel dingen en heb redelijk snel iets door.
Alhoewel, 15 minuten is ook niet echt snel![]()
.
Daarom is het nu je ex?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had m'n hand voor de spoiler die ineens niet meer gespoilerd bleek toen ik ging quoten..
Ik deed wel ns sudoku's met m'n ex, en dan kon ik er ZO slecht tegen als hij alles al in zat te vullen terwijl ik nog moest beginnen. Dan word ik echt pissed..
Mooi gebied. Ik heb jarenlang in de vakantie gebivakkeerd in Vence. Ik ken het gebied Cannes, Grase, Opio, Vence, St. Paul de Vence, Cagnes s. Mer, Tourettes s. Loup, Nice, Eze, Menton, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Antibes etc. heel erg goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Roquebrune, bij Frejus-St. Raphael, uurtje vanaf Nice. Dagje naar Monaco geweest, naar Cannes en St. Tropez (damn, wat is dat daar luxe). Naar Italië geweest, waterglijbanenpark, gebungee-jumped en natuurlijk hele dagen op het strand. DAMN, IK WIL TERUG
.
Nou nee, hij is m'n ex omdat ie me heeft belazerd en ik blijkbaar niet meer was dan een neukertje voor 2 jaar. Maar dit was anders een goede tweede reden geweest ja.quote:
Stomme vraag misschien: Ben je daarom af en toe zo onzeker? Door hem?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou nee, hij is m'n ex omdat ie me heeft belazerd en ik blijkbaar niet meer was dan een neukertje voor 2 jaar. Maar dit was anders een goede tweede reden geweest ja.
Verdomme, meen je dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Grulez het volgende:
Klaar.
Het helpt niet echt, nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien: Ben je daarom af en toe zo onzeker? Door hem?
Gezien jouw en zijn lengte gaat dat al niet lukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, waar woont ie? Ik wil 'm met alle liefde aan zijn haren trekken.
Dat wilde G. sowieso al niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Dat wordt dus nooit wat tussen Grulez en DaD.
Ik zei dan ook niet welke harenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gezien jouw en zijn lengte gaat dat al niet lukken.. Z'n ballen eraf trekken lukt je waarschijnlijk nog wel.
Maar eigenlijk wil ik gewoon niets meer met hem te maken hebben.
Nee! Je mag alleen een hint geven. Regel 6 horizontaal bijvoorbeeld.quote:
Men krijgt wat men toebehoortquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, hier is het ook warm en zonnig en droog enzo.
ga jij verhuizen? Of ga je iemand helpen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Aryon het volgende:
, morgen verhuizen
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:01 schreef Grulez het volgende:
De Spits of de Metroquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zie je een doorsnee student dan wel lezen? De Volkskrant? Ik vind het AD wel een fijne krant..
Ik ga me broer en z'n vriendin helpen verhuizen in Zwolle naar een groter appartement. Ik wil zelf ook wel verhuizen mits ik een leuke kamer tegenkom met ongeveer dezelfde huurprijs en groter oppervlak. Maar dat zit er helaas niet in. Dus ik zoek nog ff verder.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef teigan het volgende:
[..]
ga jij verhuizen? Of ga je iemand helpen?
Omdat sudoku niet met letters hoort en het op de wc hangtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:46 schreef Viking84 het volgende:
Oh dat. Waarom is dat eng?
Wel in Grunn toch??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ga me broer en z'n vriendin helpen verhuizen in Zwolle naar een groter appartement. Ik wil zelf ook wel verhuizen mits ik een leuke kamer tegenkom met ongeveer dezelfde huurprijs en groter oppervlak. Maar dat zit er helaas niet in. Dus ik zoek nog ff verder.
Ja natuurlijk. Aangezien ik nog wel minstens 3 jaar hier studeer, blijf ik lekker in Grunn leven. Bevalt hier perfect.quote:
Dat lijkt mij ook wel toffer ja. Maar ik wou bungee-jumpen ook altijd al wel een keer doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
@ S-Two: AjaaBungee jumpen lijkt mij persoonlijk niet echt leuk, ik zou meer gaan voor het sky diven
![]()
![]()
De meeste plaatsen die je noemt zeggen me niets, maar de omgeving is daar inderdaad heel mooi. Die stranden, rotsen, bergen e.d., echt prachtig inderdaad. En dan nog het lekkere weer erbij, heerlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi gebied. Ik heb jarenlang in de vakantie gebivakkeerd in Vence. Ik ken het gebied Cannes, Grase, Opio, Vence, St. Paul de Vence, Cagnes s. Mer, Tourettes s. Loup, Nice, Eze, Menton, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Antibes etc. heel erg goed
Ik heb nog maar 1 cijfertje weten in te vullenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef Tangarine het volgende:
hier is een bijna onmogelijke sudoku, succes
[afbeelding]
zover was ik ook nog gekomen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 cijfertje weten in te vullen
Hij komt van een of andere hoogleraar wiskunde ofzo, die een heeeele moeilijke wilde maken iircquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Dat 1e getal viel wel mee, maar de andere he...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hij komt van een of andere hoogleraar wiskunde ofzo, die een heeeele moeilijke wilde maken iirc
De 1 zeker...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zo, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug van een flinke wandeling. Nog bij CZ. in de buurt geweest.
Vast wel.quote:
15?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kijken wel, aanraken niet.
'Awakenings' is een goede film15.gif
Mwhahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Viking84 het volgende:
oh, bedoelen jullie dát met dat .gif gedoe? Ik riep maar wat, hoor.
hm, dat ken ik. Ik had ooit ook een vriendin in Limburg en op den duur had ik ook niets meer met haar gemeen. Dan kun je er beter een punt achter zetten idd. Even raar en wennen, maar uiteindelijk wel het bestequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn vriendin uit Limburg en ik zijn het er over eens dat we weinig tot niets meer gemeen hebben, en mja. Een vriendin is ze eigs ook niet echt meer
Opzich zat het er al aan te komen. Maarja.
Blijft bagger natuurlijk.
13.gif
Mja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hm, dat ken ik. Ik had ooit ook een vriendin in Limburg en op den duur had ik ook niets meer met haar gemeen. Dan kun je er beter een punt achter zetten idd. Even raar en wennen, maar uiteindelijk wel het beste.
Ik heb ook een keer iemand geholpen met verhuizen in Zwolle.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ga me broer en z'n vriendin helpen verhuizen in Zwolle naar een groter appartement. Ik wil zelf ook wel verhuizen mits ik een leuke kamer tegenkom met ongeveer dezelfde huurprijs en groter oppervlak. Maar dat zit er helaas niet in. Dus ik zoek nog ff verder.
Dat verhaaltje..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie geen superman ofzo.
Druk leventje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja.
Is Viking niet opgevallen denk k zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |