Dat lijkt mij ook wel toffer ja. Maar ik wou bungee-jumpen ook altijd al wel een keer doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
@ S-Two: AjaaBungee jumpen lijkt mij persoonlijk niet echt leuk, ik zou meer gaan voor het sky diven
![]()
![]()
De meeste plaatsen die je noemt zeggen me niets, maar de omgeving is daar inderdaad heel mooi. Die stranden, rotsen, bergen e.d., echt prachtig inderdaad. En dan nog het lekkere weer erbij, heerlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mooi gebied. Ik heb jarenlang in de vakantie gebivakkeerd in Vence. Ik ken het gebied Cannes, Grase, Opio, Vence, St. Paul de Vence, Cagnes s. Mer, Tourettes s. Loup, Nice, Eze, Menton, Monaco, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Antibes etc. heel erg goed
Ik heb nog maar 1 cijfertje weten in te vullenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:03 schreef Tangarine het volgende:
hier is een bijna onmogelijke sudoku, succes
[afbeelding]
zover was ik ook nog gekomen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 cijfertje weten in te vullen
Hij komt van een of andere hoogleraar wiskunde ofzo, die een heeeele moeilijke wilde maken iircquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja dat blijkt. Dat 1e getal viel wel mee, maar de andere he...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:45 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hij komt van een of andere hoogleraar wiskunde ofzo, die een heeeele moeilijke wilde maken iirc
De 1 zeker...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zo, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug van een flinke wandeling. Nog bij CZ. in de buurt geweest.
Vast wel.quote:
15?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kijken wel, aanraken niet.
'Awakenings' is een goede film15.gif
Mwhahaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:45 schreef Viking84 het volgende:
oh, bedoelen jullie dát met dat .gif gedoe? Ik riep maar wat, hoor.
hm, dat ken ik. Ik had ooit ook een vriendin in Limburg en op den duur had ik ook niets meer met haar gemeen. Dan kun je er beter een punt achter zetten idd. Even raar en wennen, maar uiteindelijk wel het bestequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn vriendin uit Limburg en ik zijn het er over eens dat we weinig tot niets meer gemeen hebben, en mja. Een vriendin is ze eigs ook niet echt meer
Opzich zat het er al aan te komen. Maarja.
Blijft bagger natuurlijk.
13.gif
Mja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hm, dat ken ik. Ik had ooit ook een vriendin in Limburg en op den duur had ik ook niets meer met haar gemeen. Dan kun je er beter een punt achter zetten idd. Even raar en wennen, maar uiteindelijk wel het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |