daar heb je een punt, hij staat wel onder een grote boom, dus wie weet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Als er al besjes aan zaten, zijn ze nu wel naar de maan, denk ik, met al die stortbuien de laatste tijd.
bij de groenteman kun je tenminste zelf een doosje uitzoeken. Ik koop wel eens aardbeien op de markt en daar lopen ze altijd luidkeels te verkondigen dat je de doosjes niet mag open maken om de aardbeien te bekijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef teigan het volgende:
2,50 is ook niet heel duur hoor.. Maar op de markt is het nog net iets goedkoper, maar daar moetj e soms ook afwachten wat je krijgt.
Hmmm. Pizza's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Grulez het volgende:
mmm geen besjes hier helaas, maar wel 2 pizza's![]()
hij haalt gewoon 'een' vriendin op, hoor. Als je daar al zenuwachtig voor bentquote:
Jaaa ik heb ook ff 2 pizza's aangeschaft met 5 broodjes bapaoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:32 schreef Grulez het volgende:
mmm geen besjes hier helaas, maar wel 2 pizza's![]()
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
omfg, 5 broodjes bapao. Weet je wel hoeveel calorieën daar wel niet in zitten?.
Al die calorieën drink ik wel weg met mijn hendig sjieke heineken pilsenersch!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
omfg, 5 broodjes bapao. Weet je wel hoeveel calorieën daar wel niet in zitten?.
Jep. Beetje zenuwachtig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel plezier Aryon. 'Dat' meisje?
Eh nee. Niet 'een' vriendin. Hij vind dr leuk hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij haalt gewoon 'een' vriendin op, hoor. Als je daar al zenuwachtig voor bent. Ben jij ook zenuwachtig als ik ergens kom waar jij ook komt ofzo?
.
Gheghe..quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh, wel een speciaal meisje dus. Succes dan, Ayron
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |