quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jongens/meisjes...
Heb me vanmiddag aangemeld op jullie forum, maar kan nog steeds geen ebrichten plaatsen en heb ook geen mailtje gekregen. Wil me namelijk aanmelden bij BoF!
Hebben jullie uitleg voor mij? Bedankt
quote:
Laten we hopen van niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:29 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hebben we gisteren een masale valpartij in het BoF peleton gehad![]()
dat vandaag niemand meer op de BoF Forum fiets wil stappen![]()
Hmmm misschien moet je je interne project even afmakenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zal ik vandaag weer even meespammen...
Ik heb vandaag weer een stilte voor de storm dag
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trap 'em er in
[afbeelding]
Bob
[afbeelding]
Oh ken oe mooi helpen dru'cken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Trap 'em er in
[afbeelding]
Bob
[afbeelding]
Oh ken oe mooi helpen dru'cken
[afbeelding]
Dit zijn de foto's die ik heb gemaakt. De overige foto's laten op zich wachten, maar zodra ik meer heb post ik ze welquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniaal.. Op mijn vaders werk hebben ze ook eens zo`n tocht gedaan maar dat was 20km en toen zijn ze maar gestopt bij een kroeg,![]()
Mocht je niet op de foto Jorrit. ?
Hoe ver hebben jullie gereden?
Maar goed dat JP dan flink heeft kunnen oefenenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit zijn de foto's die ik heb gemaakt. De overige foto's laten op zich wachten, maar zodra ik meer heb post ik ze wel
We hebben heel wat km getrapt, aangezien we van 12:00 tot 20:00 bezig zijn geweest met
tig rondjes onze lieve vrouweplein
Die winnen elke dag van al die stumperds met huizenhoge hypotheken.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu mogen we niet meer wisselen in de tourploeg, toch.
Ik wilde nog even kijken, maar ja, dan maar met mijn huidige team. Dit is echt mega gokken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Doe maar weer een rondje amsterdammertjes vaasjes
Moreel dilemma, BIER en TIETEN, waar word jij liever groot aangebracht de fles of...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:41 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Jorrit op de foto toen hij klein was![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Sickert het volgende:
Ongeschikt!! de Modjes that is
Ik was net wat eerder met mijn topic
(onder Vera dr acount)
dicht deze handel!!
Het Grote BoF Topic, Waar een nieuwkomer nu al laks is :')
zie tijd
fredje was er om 41
en ik al om 37
Biatches !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm als Kevin BIER heeft en Vera TIETENquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef FJD het volgende:
Even kijken.
Dit topic heeft BF2, Bier en de Tour.
Jouw topic heeft Kevin en Vera.
Nou, welk topic zou het meest representatief zijn voor de BoF reeks
I'm FJD bitch, enjoy yourself!
opbokken lamlul!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
*mompelt iets over boontje en loontje
bier kan geregeld wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Hmmm als Kevin BIER heeft en Vera TIETEN![]()
What did the Five Fingers say to the Face!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef FJD het volgende:
Even kijken.
Dit topic heeft BF2, Bier en de Tour.
Jouw topic heeft Kevin en Vera.
Nou, welk topic zou het meest representatief zijn voor de BoF reeks
I'm FJD bitch, enjoy yourself!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef Sickert het volgende:
[..]
opbokken lamlul!!
ik was jou vorige keer ook al te snel af
quote:
Ik vind jorrit leukerquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Al is Sickert nog zo snel, een willekeurige MOD achterhaalt hem wel![]()
Die kan je nog steeds toevoegen aan je post in het vorige topicquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:52 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Sorry van die link![]()
![]()
Kan niet wachtten tot ik een potje mee mag doen![]()
Ik ben ook leukerquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En aangezien ik nu al een beetje bij jullie hoor als trainee, mogen jullie weten dat ik vandaag 19 ben geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook niet zo raar als je bedenkt dat dit mijn moeder isquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:41 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Jorrit op de foto toen hij klein was![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En aangezien ik nu al een beetje bij jullie hoor als trainee, mogen jullie weten dat ik vandaag 19 ben geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan lijk je zeker op je paquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Is ook niet zo raar als je bedenkt dat dit mijn moeder is
[afbeelding]
We zijn heel geduldigquote:
Napraatgeblaat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nu.nl/news/115(...)over_Drenthe%27.html
Zijn ze toch rond![]()
Flauw, droog, goedquote:
Ergste is mijn vader drinkt geen alcoholquote:
Ik hoef geen bier zolang ik vodka hebquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Had het niet uit geprobeerd omdat ik dacht dat dat voor het geval was dat je 100-en accounts had en moest zoeken![]()
Maar bedankten wie mij niet feliciteert krijgt geen bierrrrrrrrrrrr
![]()
Stats worden gewoon weer geupdate als voorheen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:56 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Trouwens, hebben jullie nog steeds dat probleem dat er geen stats worden bijgewerkt? Ook ik heb gelezen dat het probleem is opgelost en dat vanaf de 2e het een paar dagjes zou duren, maar nu zijn er al 10 voorbij![]()
Jij laat je wel heel snel strikken voor bierquote:
HOMOOOquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef FJD het volgende:
Frank gaat zoveel van me houden straks. Ik ben bezig om een nieuwe MP3 speler uit te zoeken en dat wordt geen Ipod.
Frank aanbid me straks
Betaling onderweg, ¤25,-quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We moeten binnen 27 dagen 227,02 euro betalen.
Bij deze dus het verzoek aan alle leden die graag nog een tijdje op onze server willen spelen om te doneren.
Het geld kun je overschrijven naar:
Giro: 6975471
J.M. Postma
Apeldoorn
Zet even je BF2/BoF naam in de omschrijving.
Ik heb Chavanel en JP en Frank hebben Gilbert. Heb getwijfeld over Gilbert, maar toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef Cardinal_NL het volgende:
Als chavanel, gilbert en bonnet vooruit blijven heb ik met al mijn sprinters nog wel kans op puntjes
Wie heeft de bovenstaande 3 eigenlijk![]()
Stop met zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef FJD het volgende:
Frank gaat zoveel van me houden straks. Ik ben bezig om een nieuwe MP3 speler uit te zoeken en dat wordt geen Ipod.
Frank aanbid me straks
Superquote:
Ow knallen tot een uurtje of 2 in de avond is niks vergeleken bij wat ik allemaal doe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:59 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nope, niet bij mij. Staat dat me laatste partij de 9e was, het was eigenlijk ongeveer 12 uur geleden![]()
1) Groot.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stop met zoeken
http://www.mp3shop.nl/product/16290/cowon-iaudio-x5l-30-gb.html
Geweldig ding
Ik bedoelde niet dat dat van mij heel erg laat wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ow knallen tot een uurtje of 2 in de avond is niks vergeleken bij wat ik allemaal doe.
Probeer eens van 17.00 tot 07.00 te knallen tijdens een doordeweekse dag en dan om 07.30 naar school gaan en dan weer om 14.00 thuis te gaan bf2en tot een uur of 2.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:23 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En wat jij doet tja dat is wel hardcore ziek![]()
Heeft EYPN vast wel pillen voorquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef FJD het volgende:
Frank aanbid me straks
Ik zeg: Haal die t maar van je naamquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:28 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Het is hier eigenlijk te gezellig om BF2 te spelen
![]()
Nee dan moet je die van mij inderdaad niet hebben. Ik heb hem dan ook voor bij het fietsen en voor op vakantie als speler en als foto-opslagplaatsquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Groot.
2) Duur.
3) Harde schijf.
Ding is er om mee te hardlopen. Ik heb er nu nog zes openstaan om tussen te kiezen, lastig...
-edit-
Drie nog
http://www.mp3shop.nl/product/24855/samsung-yp-z5-2-gb-black.html
http://www.mp3shop.nl/product/40207/samsung-yp-k3-2-gb-black.html
http://www.mp3shop.nl/product/38931/iriver-x20-2-gb.html
Ik denk dat t toch een Samsung wordt. Dingen blijven prachtig om te zien zeg
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Creative Ziet Er Niet uit!!
Dus? Kwalitatief, mits goede oordopjes, zeer goed. Gaat meer om het geluid wat er uit komt dan het design lijkt me?quote:
En daar heeft tie niet eens bier voor gegevenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zeg: Haal die t maar van je naamJe hebt binnen 10 minuten al door waar BoF om draait
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zeg: Haal die t maar van je naamJe hebt binnen 10 minuten al door waar BoF om draait
Dan istie wel handig jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee dan moet je die van mij inderdaad niet hebben. Ik heb hem dan ook voor bij het fietsen en voor op vakantie als speler en als foto-opslagplaats
Die iriver ziet er wel geil uitquote:Overigens vind ik die samsung wel erg groot. Kun je niet beter richting zo'n inimini gaan?
http://www.mp3shop.nl/product/35219/iriver-s10-2-gb.html
http://www.mp3shop.nl/pro(...)plus-2-gb-black.html
quote:
Als ik zeg sterf! Dan krijg ik een ban op FOK!.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Hey ik heb niet voor niets een Besprekingstopic aangemaakt voor hem. Niet zomaar beslissingen nemen he
Nu moet ik alleen nog wel een Digicam kopenquote:
Eos 400D met lenzen tussen 18mm en 300mquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu moet ik alleen nog wel een Digicam kopen
Voel me beetje beledigdquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Hey ik heb niet voor niets een Besprekingstopic aangemaakt voor hem. Niet zomaar beslissingen nemen he
Euh heb jij dan meer dan 8 uur nodig voor je 42 kilomtersquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Eos 400D met lenzen tussen 18mm en 300mOf Kit + extra of een losse lens die t in 1x kan.
Wat is BoF toch eigenlijk behulpzaam he
De S10 houdt het 8 uur uitDat is echt te weinig.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
Euh heb jij dan meer dan 8 uur nodig voor je 42 kilomters![]()
Ik dacht ook al hoe ver wil die jongen gaan lopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Euh heb jij dan meer dan 8 uur nodig voor je 42 kilomters![]()
(Duive)schijt gebeurd overalquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[afbeelding]
Wilde even laten zien hoe ik me voel tijdens artillerie![]()
EOS 400 zal het inderdaad wel worden, echter ik weet nog niet wat ik met lenzen ga doen, aangezien ik al 2 lenzen heb 18-80 en 80-300 (kit lenzen)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Eos 400D met lenzen tussen 18mm en 300mOf Kit + extra of een losse lens die t in 1x kan.
Wat is BoF toch eigenlijk behulpzaam he
De S10 houdt het 8 uur uitDat is echt te weinig.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik dacht ook al hoe ver wil die jongen gaan lopen
Als je al twee Canon kitlenzen hebt dan kun je toch gewoon de body kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
EOS 400 zal het inderdaad wel worden, echter ik weet nog niet wat ik met lenzen ga doen, aangezien ik al 2 lenzen heb 18-80 en 80-300 (kit lenzen)
Dan moet je ook de 4gb nemen, anders ga je in herhaling vallen en krijg je last van het skyradio syndroomquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je al twee Canon kitlenzen hebt dan kun je toch gewoon de body kopen
Goed, het wordt de YP-Z5. Nu alleen nog kiezen tussen zwart of zilver en 2gb of 4gb. 8 uur is ook nodig voor de wandeltoch naar Apeldoorn toch?
Ja weet niet precies hoeveel stroom ik aan boord heb, maar dat is inderdaad nog een twijfel gevalletje. Scheelt toch weer geld en dat geld kan ik goed gebruiken voor me nieuwe pc/datacenterquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
Batterygrip vind ik persoonlijk zonde van je geld. Net alsof je de batterij leeg gaat krijgen
Pest is wel dat die weer niet op voorraad isquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan moet je ook de 4gb nemen, anders ga je in herhaling vallen en krijg je last van het skyradio syndroom
Ik heb hetzelfde met het geheugenkaartjequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is wel dat die weer niet op voorraad is
1gb schiet ik nog wel met enige regelmaat vol. Vooral op een drukke dag en dan vooral als ik de dag ervoor te lui was om mn geheugenkaartje leeg te halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb hetzelfde met het geheugenkaartje
Dan maar 2 gig, da's wel genoeg, gewoon elke avond de boel opslaan op mijn mp3 speler
Nee ik ben weer gaan twijfelenquote:
Toch geen HOMOquote:
Het enige waar ik op dit moment over twijfel is of ik hem nu al bestel of wacht. Ik kan het beste nu al bestellen, aangezien ik dan nog even kan wennen aan de cam.quote:
Gadverdamme!quote:
Beetje ik doe het als jij het doet niveauquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Gadverdamme!![]()
maar als ik stiekem wel zou zijn, ben jij t dan ook?
Wij drinken ook alleen maar bier omdat onze grote leider dat doet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje ik doe het als jij het doet niveau
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij drinken ook alleen maar bier omdat onze grote leider dat doet.
Dan hebben we het vast niet over JP Bquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij drinken ook alleen maar bier omdat onze grote leider dat doet.
Is hiet niet van samen zullen we alles delenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef FJD het volgende:
maar als ik stiekem wel zou zijn, ben jij t dan ook?
En dat voor maar zon 2000 gulden... Maar wel erg vet... ik heb gisteren gewoon een simpele gehaald... Het is neit zo dat ik me geld ermee verdien ofzo...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Canon EOS 400D Body Zwart 80 Euro Cash Back actie
Heeft u onze combinatieaanbiedingen ook gezien?
¤ 649,00
Ansmann C-400 Battery Grip EOS 350D/400D (3.600 mAh) ¤ 146,00
SanDisk CF Extreme IV 2 GB
Heeft u onze combinatieaanbieding ook gezien?
¤ 61,00
Hama UV Filter 58mm ¤ 19,00
Subtotaal (incl. BTW ) ¤ 875,00
Heb ik morgen mijn digicam
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Camera besteld
Morgen komt hij binnen op kantoor
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Camera besteld
Morgen komt hij binnen op kantoor
Ik zal nog eens naar die lamlul luisteren die zei dat het een vluchtersdag zou wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Het peleton loopt in wordt het toch een massasprint![]()
Stap in de auto
Als JP niks had gezegd had ik mijn team ook niet veranderd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal nog eens naar die lamlul luisteren die zei dat het een vluchtersdag zou wordenAl m'n sprinters eruit gemikt...
Dit is het trouwens geworden:quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat voor maar zon 2000 gulden... Maar wel erg vet... ik heb gisteren gewoon een simpele gehaald... Het is neit zo dat ik me geld ermee verdien ofzo...
Maar erg fraaie cam!
Ik ook niet, betaalde gewoon voor 2 serversquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En daar heeft tie niet eens bier voor gegeven![]()
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal nog eens naar die lamlul luisteren die zei dat het een vluchtersdag zou wordenAl m'n sprinters eruit gemikt...
Bang dat je hem kwijt raakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef Silver_Shark het volgende:
terug vind piemel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Keltie het volgende:
Tsss... Zit ik hier een beetje kwaliteitsmuziek te luisteren (Guns 'N Roses), ben ik even weg en wat denk je? Heeft die gereformeerde grensdebiel van een collega snel de boxjes uitgedraaid.
Kan ik er wat aan doen dat die loser graag naar Radio 2, klassiek en orgelshit luistert....
koptelefoon doet wonderen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Keltie het volgende:
Tsss... Zit ik hier een beetje kwaliteitsmuziek te luisteren (Guns 'N Roses), ben ik even weg en wat denk je? Heeft die gereformeerde grensdebiel van een collega snel de boxjes uitgedraaid.
Kan ik er wat aan doen dat die loser graag naar Radio 2, klassiek en orgelshit luistert....
Probleem is dat wanneer ik een koptelefoon op doe ik meteen helemaal niks meer hoor van de overige mensen, aangezien ik praktisch half doof benquote:
Gewoon met je vrienden BF2 spelenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja zit te twijfelen tussen mijn vrienden en BF2....
Dat is juist beter! En als ze je nodig hebben bellen ze wel of mailen ze wel... Ik zit denk ik 70% met een koptelefoon op...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Probleem is dat wanneer ik een koptelefoon op doe ik meteen helemaal niks meer hoor van de overige mensen, aangezien ik praktisch half doof ben
Als ik gewoon de muziek uit de boxen laat komen kan ik de andere wel horen en ook de muziek
Ik zit alleen niet in de situatie dat ik me kan afsluiten van de rest. Soms wel zoals vandaag (luister nu naar de tour), maar over het algemeen hebben ze te vaak nodig en staan ze met vragen aan me buro.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is juist beter! En als ze je nodig hebben bellen ze wel of mailen ze wel... Ik zit denk ik 70% met een koptelefoon op...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef Keltie het volgende:
8uur gewerkt, geen flauw idee wat ik precies heb gedaan
Ik ga thuis kieken, gaat er vanavond iemand knallen?
Ik had ook gewoon uit moeten gaan van eigen kracht, maar nee hoor ik dacht laat ik eens naar JP luisterenquote:
quote:1 Rubberen Robbies 1504 +1448 50.710.376
2 handige harrys 13559 +1529 48.272.237
3 Hertog Jan * 15449 +2600 47.808.063
4 RondjeBoF 17430 -1 47.216.007
5 De Asfaltknuffelaars 17470 +830 47.203.432
6 Equipe de Fuentes 18296 -637 46.901.302
7 W00t IJsmuts 22072 -1631 44.631.327
8 Raffie 24088 -706 42.586.315
Tis dat het voor het bier is, maar gefeli..quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Had het niet uit geprobeerd omdat ik dacht dat dat voor het geval was dat je 100-en accounts had en moest zoeken![]()
Maar bedankten wie mij niet feliciteert krijgt geen bierrrrrrrrrrrr
![]()
De ploeg van Fuentesquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef ursel het volgende:
.De vriendelijke meneer verzocht nog wel vriendelijk om het binnen 1 week beschikbaar te stellen..![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
1) Groot.
2) Duur.
3) Harde schijf.
Ding is er om mee te hardlopen. Ik heb er nu nog zes openstaan om tussen te kiezen, lastig...
-edit-
Drie nog
http://www.mp3shop.nl/product/24855/samsung-yp-z5-2-gb-black.html
http://www.mp3shop.nl/product/40207/samsung-yp-k3-2-gb-black.html
http://www.mp3shop.nl/product/38931/iriver-x20-2-gb.html
Ik denk dat t toch een Samsung wordt. Dingen blijven prachtig om te zien zeg
Mja, even kijken welke wegen we moeten wandelen om hun tegen te kunnen houden voordat dit uitgezocht is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat zei je? Fok U! Ik moet eerst nog met BoF! barbeknoeien!
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef jpjedi het volgende:
Had echt kunnen klappen vandaag maar.Heb op het laatst pozzato nog eruit getieft voor een goedkope vluchter. Gelukkig had ik wel freire en Kirchen erbij. sta 1500e algemeen en in de bofleague plekske gezakt. Jammer dat de vluchters het niet gered hebben. Ik had Wegmann en Gilbert in mijn team.![]()
Vandaag de sprinters er maar weer in en uitkijken naar de bergetappes. Morgen wordt het toch weer een geregisseerde massasprint. Lang leven de oortjes.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
het lijkt net dat je verstand heb van de tour :")
![]()
![]()
mijn idoolquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik geef er geen moer om en heb er de spaken verstand van, maar hij schrijft het wel allemaal leuk enzo
![]()
JP, hardware specialist, wielren analist.. wat een goeroe heh die kerel![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:24 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gaat er iemand zo nog spelen? Heb weer zin in sinds lange tijd ...![]()
RGR THAT!! BREAK! BAUS IS COMMING IN!quote:
Heb je wel ecostroom aangevraagd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:41 schreef staticdata het volgende:
tvpwat een dag pffffff oplevering huis
Da's toch die stroom die gaat rotten als je het niet veelvuldig gebruikt..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heb je wel ecostroom aangevraagd?![]()
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:24 schreef Umm-Qasr het volgende:
Neuh, komt nog welquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
op die onderste twee foto's wordt kef qua spelscore keihard gepwnd door je neefjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef jpjedi het volgende:
Kefje is een heuze kindervriend:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
afz. Lies
morguh schatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:38 schreef staticdata het volgende:
nou homo's tis nu half zeven een van jullie moet toch wel eens een keer iets gaan posten
Pas maar op met mijn verdwaalde bootjes zal ik misschien nog wel een beslissende slag toebrengenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb denk ik niks goed
Maar ik heb wel weer een goeie beurt A&A gespeeld en ik claim alvast de overwinning met de Axis
Russians 0 0 0 0
Germans 134 129 170 1291
British 0 11 13 80
Japanese 0 0 7 21
Americans 95 92 117 951
Chinese 0 0 0 0
Allies 95 103 130 1031
Axis 134 129 177 1312
dat is ook niet gek aangezien ik bij moest schijnen om te zien wat er op het schermpje te zien wasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
op die onderste twee foto's wordt kef qua spelscore keihard gepwnd door je neefje
Tja als je ouder wordt, is een leesbril ook aan te radenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is ook niet gek aangezien ik bij moest schijnen om te zien wat er op het schermpje te zien was
Arabischquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:40 schreef Sickert het volgende:
geweldig was ook dat ie zei van; mwoewie weewds wowp we whowwo!
mogen jullie raden wat dat was
Bootjes????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Pas maar op met mijn verdwaalde bootjes zal ik misschien nog wel een beslissende slag toebrengen![]()
quote:
Guns 'N Rosesquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Keltie het volgende:
Tsss... Zit ik hier een beetje kwaliteitsmuziek te luisteren (Guns 'N Roses), ben ik even weg en wat denk je?
Waar gaat Ajax dat geld vandaan halen trouwens?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Babel weg voor 17 miljoen
Zonde van je geld
Uitgaan van je eigen kracht? Met urenlang biertanken en oeverloos lullen over niets, win je geen tour hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik had ook gewoon uit moeten gaan van eigen kracht, maar nee hoor ik dacht laat ik eens naar JP luisteren
Als ze onze tuin willen hebben mogen ze die eerst wel eens komen aanwijzen, ik heb iig nog geen tuin gevondenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef ursel het volgende:
Oohja, Fer, mocht je je contract tekenen voor je huissie, controleer dan echt alles en ga er niet vanuit dat het goed zit..
Ik twijfelde heel erg gister bij de MM. De gladde Samsung zag er wel erg geil uit maar de 4gb was daar 199,- en dat vond ik toch wel erg gek worden maar goed, 2gb leek me dan net weer iets weinig. Moeilijk, moeilijk. Uiteindelijk de Z5 gekocht voor minder dan ie bij de mp3shop stondquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb hem ook, prima dingetje, equalizer, videoplayer, foto's, muziek. En supermakkelijke bediening
Ik heb allemaal klimmers in m'n team gezet. Jij zit er zo ontzettend naast dat het me niet eens zou verbazen als er straks opeens vier cols van de buitencategorie in de etappe zittenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef jpjedi het volgende:
Vandaag de sprinters er maar weer in en uitkijken naar de bergetappes. Morgen wordt het toch weer een geregisseerde massasprint. Lang leven de oortjes.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef Silver_Shark het volgende:
het lijkt net dat je verstand heb van de tour :")
![]()
![]()
He Jafarquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:24 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wij welquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hij had niet voor niets een tienervriendinnetjequote:
Zonder de drijfveer van geld zou de wereld een stuk minder ontwikkeld zijn. Natuurlijk zijn er ook duistere kanten aan deze drijfveer maar doordat er zoveel winst te behalen valt als je als eerste een medicijn ontdekt voor kanker zijn er verschillende bedrijven heel druk mee bezig. Liefdadigheid klinkt leuk en aardig maar daar kun je geen economie op draaien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:49 schreef staticdata het volgende:
echter zoals het tegenwoordig gaat, als er geen winst te maken valt zal het niet geproduceerd gaan worden...
en het maar gek vinden dat je 8 uur lang op je werk zit zonder iets te doenquote:
Klopt, maar dan was het wel gezelliger geweestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
Uitgaan van je eigen kracht? Met urenlang biertanken en oeverloos lullen over niets, win je geen tour hoor.
Uiteraard maar daarom fiets ik ook geen Tour de France maar drink ik bier met jouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klopt, maar dan was het wel gezelliger geweest
Je hebt een sterk team Frankie..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, alle spinters staan weer in m'n team
Ik vond t erg gezellig gister:D thanks Lies en JP!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef jpjedi het volgende:
Kefje is een heuze kindervriend:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
afz. Lies
Grr ik dus.. stond weer ingelogd als sickert:Pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik vond t erg gezellig gister:D thanks Lies en JP!
Dat krijg je als je samenwoont ..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:50 schreef Veerie het volgende:
[..]
Grr ik dus.. stond weer ingelogd als sickert:P
haha ja erg handig is datquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat krijg je als je samenwoont ..
Wij vonden het ook gezellie
afz. Lies
nee iets van ze moeten niet steeds foto's van mij makenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Tja als je ouder wordt, is een leesbril ook aan te raden![]()
[..]
Arabisch![]()
![]()
Dat zou wel mooi zijn want ik was te laat met wisselenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:38 schreef jpjedi het volgende:
Mijn enige zorg voor vandaag is dat er wat ontsnappers verrekken die niet interessant zijn om achterna gejaagd te worden. Gister kwam Lequatre bijvoorbeeld op 44 minuten achterstand binnen en dat betekent een potentiële vluchter.
Tegen het scheuren?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Ben je al klaar voor morgen Frank?
Ik heb Roger net nog even gebeld voor wat tips
Vaseline toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef Keltie het volgende:
Tegen het scheuren?
Aanmelden op bf2tracker.com is wel handig dan kunnen we bijhouden hoe groot BoF is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heeft het trouwens nog wel zin om je aan te melden bij die BF2tracker? Heb het gister gedaan maja zie mezelf nergens staan enzo![]()
En over teamspeak... maken mensen daar nog gebruik van?
Weet niet of vaseline zijn tip was?quote:
daar staan we toch al op... http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=2602quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Aanmelden op bf2tracker.com is wel handig dan kunnen we bijhouden hoe groot BoF is.
Teamspeak wordt hier wel gebruikt ip = 85.92.128.93:8768
PW is terug te vinden op BoF forum alleen kan ik het nu even niet voor je opzoeken.
quote:
Heren vh goede levenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
He JafarBalen dat ik er gister niet was
Ik heb wel samen met m'n vriendin ons huisje ingericht dus we hebben ons wel vermaakt.Vanavond nog een rondje?
Helemaal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
Ben je al klaar voor morgen Frank?
Ik heb Roger net nog even gebeld voor wat tips
Myn H3ld H0uw v4n J04wquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
[..]
Heren vh goede levenJP, zit je nu al in India ofni? Ferdi, scriptie al af?
Vanavond wordt t moeilijk voor me om te komen knallen. En als ik kom, wat later op de avond.
Hell Yeah!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:24 schreef jpjedi het volgende:
Frankie heeft de Jackpot met de tour!!![]()
Ik heb geen Freire.. maar gelukkig ook geen mcewen.![]()
1-3-5-6-7-8-9 is ook niet slecht..![]()
1 - Boonen
2 - Freire
3 - Zabel
4 - Chavanel
5 - Hushovd
6 - Bennati
7 - Förster
8 - Hunter
9 - Feillu
10 - Fischer
Ch34ter!quote:
Breezersletquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:35 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ch34ter!
sorry kon het niet laten
G3Ef M3 5 Br3eZ4H's En d4N m4G J3 M3 P4kk4hquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:15 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben pro n00btube! scheer je weg!
is wel spannendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Trug in je hok joh, kippetje.. anders bijt ik je kop eraf!
![]()
Zijn er dan rellen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:16 schreef ursel het volgende:
Ooh.. nog een laatste bericht dan..
Waren er nog mensen die volgende week mee gaan naar Voorschoten 97 - Feyenoord??
20-07-2007 VOORSCHOTEN'97 UIT 19:00quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef ursel het volgende:
Hey.. hallo.. Tis nu wel leuk geweest hoor..
Ik stel een serieuze vraag hier..
Keltie gaat vast wel mee toch..
Als ik weet hoeveel gaat het telefoontje er morgen-ochtend nog uit..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
20-07-2007 VOORSCHOTEN'97 UIT 19:00
Dan heb ik m'n arm redelijk in puin liggen (tattoo afspraak), maar als er meer gaan en iemand kaarten regelt ben ik de lulligste niet![]()
Denk het wel, want Keltie gaat z'n afspraak verzetten om ook te komen..quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:13 schreef ursel het volgende:
Aan de knopjes knutselen die op de Samsung zitten misschien??![]()
![]()
![]()
Nee, die afspraak ga ik niet verzetten. Is van 12.00 tot 15.00 sjapquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk het wel, want Keltie gaat z'n afspraak verzetten om ook te komen..
En als jij dan ook komt hebben we de eerste kleine rel te pakken..
Komt eraan..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef Sickert het volgende:
Raptor for the Motherfucking win!!![]()
tering tyfus hey wat een vreselijk verschil
kunde nagaan als ik m in Raid zou zetten met nog 1 erbij
een jaar eerder moeten doen
Sjodekjnetters
nu nog een andere vid kaartquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef Sickert het volgende:
Wat wel jammer is is dat het nu net lijkt of ik 6 jaar terug in de tijd ga
ik had toen namelijk een WD schijf gekocht van 40 Gb en die ratelde noggal
dat doet die raptor ook (ook van WD)
weet niet of andere merken dit ook doen
Rivatuner installeren dan kan je je fan van je vid lekker makkelijk regelen. Je kan er zelfs een fan profiel maken : als je bf2 opstart dat de fan van je vid dan 75% draait ipv van 30% .quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef Sickert het volgende:
K heb ook een WD raptor maar helemaal geen geratel of wat dan ook. Heavy loaded 36 graden, idle 30quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef Sickert het volgende:
en nog een believer erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef Sickert het volgende:
Raptor for the Motherfucking win!!![]()
tering tyfus hey wat een vreselijk verschil
kunde nagaan als ik m in Raid zou zetten met nog 1 erbij
een jaar eerder moeten doen
Sjodekjnetters
fan draait standaard op 100% en dat moet hij ook blijven doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Rivatuner installeren dan kan je je fan van je vid lekker makkelijk regelen. Je kan er zelfs een fan profiel maken : als je bf2 opstart dat de fan van je vid dan 75% draait ipv van 30% .
Zo kan je dat bij iedere prog/spel doen. Retehandig![]()
Hee Jafar! Nee we zitten nog niet in India! 2 Augustus pas!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
[..]
Heren vh goede levenJP, zit je nu al in India ofni? Ferdi, scriptie al af?
Vanavond wordt t moeilijk voor me om te komen knallen. En als ik kom, wat later op de avond.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:22 schreef jpjedi het volgende:
Kom je naar de BoF-BBQ op zondag 22 juli????
Stiekem is m'n vakantie een last minute die ik vorige week pas heb geboekt. Ik denk niet dat ik het emotioneel gezien aan kan namelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:03 schreef ursel het volgende:
Jij wil gewoon geen afscheid van ze nemen he..
Je hebt toch nog niet afgemeld voor de BBQ toch??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Stiekem is m'n vakantie een last minute die ik vorige week pas heb geboekt. Ik denk niet dat ik het emotioneel gezien aan kan namelijk
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef Suikermais het volgende:
Potver..zo op weg naar Zoetermeer. Feestje van MicroSoft
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Silver_Shark het volgende:
GVD.. krijg ik dan nergens normaal antwoord
en ik ga niet naar GoT
krijg ik van die nerd uitspraaken waar ik eerst 3dagen moet overna denken
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Silver_Shark het volgende:
GVD.. krijg ik dan nergens normaal antwoord
en ik ga niet naar GoT
krijg ik van die nerd uitspraaken waar ik eerst 3dagen moet overna denken
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
12:33:46 14-07-07 20 G BRAN PRIO 1 CE591 CE531 OD501 Schoenerhof 11 ROZENBURG ZH HV AED Assistentie Ambu (AED-inzet: ja)
707141233461400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
707141233461400592 1400592 BRW Rozenburg ( Blusgroep 2 ) 707141233461400591 1400591 BRW Rozenburg ( Blusgroep 1 )
707141233461400531 1400531 BRW Rotterdam-Regio ( Kazernealarm
Rozenburg brand af
Als het nog doorgaat mag je mij neerzetten voor 2 kaartenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik weet hoeveel gaat het telefoontje er morgen-ochtend nog uit..
Ziet er naar uit dat we dan saampies gaan..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het nog doorgaat mag je mij neerzetten voor 2 kaarten
Gelukkig woon ik niet in de Binnenstadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:18 schreef ursel het volgende:
Deel centrum Dordrecht zonder stroom
Sterkte Frank in deze moeilijke tijden..
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:53 schreef jpjedi het volgende:
Had 3-6-9![]()
792e algemeen.![]()
Nu zorgen dat ik morgen er ook weer bij ben anders ga ik alsnog genadeloos ten onder.![]()
Ook Frankie gaat weer lekker!. 1368 plaatsen gestegen![]()
Ik had een betere score, maar ja...quote:
Scherp.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:53 schreef FJD het volgende:
Het laatste wat we uit 020 hebben overgenomen was zo slecht dat we dit jaar maar zelf op zoek gegaan zijn.
Motherfuckersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo en weer terug! Was tof! Moeten we zeker vaker doen
Heb nu al spierpijn in m'n handen en benen
Ohja Kev, ik hoorde dat jij heel goed kunt Tennissen dus ik wil graag een keer tegen jou spelen
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef Sickert het volgende:
ik schop zo hard kont met een racket dat is wel een eskimo lijk
ik ben de Albers van het Tennisquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent een aardige kerel maar tennissen kan je echt niet
Heb je een keer kans om te winnen krijgen we deze praatjes weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Motherfuckers![]()
ik schop zo hard kont met een racket dat is wel een eskimo lijk
Huh betere score als je mee had gedaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
Ik had een betere score, maar ja...
Ik had geen tijd om mijn ploeg aan te passen en heb werkelijk geen idee wat er vandaag is gebeurd in de tour
Morgen kan ik mijn ploeg ook nog wel aanpassen, maar door de weeks blijft het lastig
Niet mijn soort poule
Ach ja, meedoen is belangrijker dan winnen.. Zoals de Feyenoorders altijd maar weer zeggen
Jammer alleen dat ze nergens aan mee mogen doen en dus maar een idee uit 020 overnemen![]()
![]()
Fifa.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je een keer kans om te winnen krijgen we deze praatjes weer.![]()
SSXquote:
Had je er nou maar een krat bier op gezetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef jpjedi het volgende:
Rondemaster.![]()
Eindelijk ook eens iets waar ik wel goed in ben.
![]()
Wat denk je dat er bij de klompen te winnen is?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je er nou maar een krat bier op gezet
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:39 schreef jpjedi het volgende:
Rondemaster.![]()
Eindelijk ook eens iets waar ik wel goed in ben.
![]()
En anders?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
omdat ik het heb ingevuld en verder niets
en niet bij bof mee doe
Ik doe mee met de rondemaster, maar ik heb veel te weinig tijd om de tour te volgen en dat is zwaar kutquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh betere score als je mee had gedaan?
quote:"Sommige mensen kunnen drie glazen(Jenever) per dag verdragen, Anderen acht en ik nog een paar meer. Maar ik ben niet verslaafd."
quote:Nelissen is zelf ook liefhebber. ,,Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinië blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur wordt hij weggedragen door twee koks. Campione! riep ik.
,,Ach, laten we het niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whisky. Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?’’
quote:"Een kiosk, een kroeg en een chinees. Wat moet een mens nog meer hebben."
Tegenrekening 6975471 Informatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |