EOS 400 zal het inderdaad wel worden, echter ik weet nog niet wat ik met lenzen ga doen, aangezien ik al 2 lenzen heb 18-80 en 80-300 (kit lenzen)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Eos 400D met lenzen tussen 18mm en 300mOf Kit + extra of een losse lens die t in 1x kan.
Wat is BoF toch eigenlijk behulpzaam he
De S10 houdt het 8 uur uitDat is echt te weinig.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik dacht ook al hoe ver wil die jongen gaan lopen
Als je al twee Canon kitlenzen hebt dan kun je toch gewoon de body kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
EOS 400 zal het inderdaad wel worden, echter ik weet nog niet wat ik met lenzen ga doen, aangezien ik al 2 lenzen heb 18-80 en 80-300 (kit lenzen)
Dan moet je ook de 4gb nemen, anders ga je in herhaling vallen en krijg je last van het skyradio syndroomquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je al twee Canon kitlenzen hebt dan kun je toch gewoon de body kopen
Goed, het wordt de YP-Z5. Nu alleen nog kiezen tussen zwart of zilver en 2gb of 4gb. 8 uur is ook nodig voor de wandeltoch naar Apeldoorn toch?
Ja weet niet precies hoeveel stroom ik aan boord heb, maar dat is inderdaad nog een twijfel gevalletje. Scheelt toch weer geld en dat geld kan ik goed gebruiken voor me nieuwe pc/datacenterquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
Batterygrip vind ik persoonlijk zonde van je geld. Net alsof je de batterij leeg gaat krijgen
Pest is wel dat die weer niet op voorraad isquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan moet je ook de 4gb nemen, anders ga je in herhaling vallen en krijg je last van het skyradio syndroom
Ik heb hetzelfde met het geheugenkaartjequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Pest is wel dat die weer niet op voorraad is
1gb schiet ik nog wel met enige regelmaat vol. Vooral op een drukke dag en dan vooral als ik de dag ervoor te lui was om mn geheugenkaartje leeg te halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb hetzelfde met het geheugenkaartje
Dan maar 2 gig, da's wel genoeg, gewoon elke avond de boel opslaan op mijn mp3 speler
Nee ik ben weer gaan twijfelenquote:
Toch geen HOMOquote:
Het enige waar ik op dit moment over twijfel is of ik hem nu al bestel of wacht. Ik kan het beste nu al bestellen, aangezien ik dan nog even kan wennen aan de cam.quote:
Gadverdamme!quote:
Beetje ik doe het als jij het doet niveauquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Gadverdamme!![]()
maar als ik stiekem wel zou zijn, ben jij t dan ook?
Wij drinken ook alleen maar bier omdat onze grote leider dat doet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beetje ik doe het als jij het doet niveau
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij drinken ook alleen maar bier omdat onze grote leider dat doet.
Dan hebben we het vast niet over JP Bquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij drinken ook alleen maar bier omdat onze grote leider dat doet.
Is hiet niet van samen zullen we alles delenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:26 schreef FJD het volgende:
maar als ik stiekem wel zou zijn, ben jij t dan ook?
En dat voor maar zon 2000 gulden... Maar wel erg vet... ik heb gisteren gewoon een simpele gehaald... Het is neit zo dat ik me geld ermee verdien ofzo...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Canon EOS 400D Body Zwart 80 Euro Cash Back actie
Heeft u onze combinatieaanbiedingen ook gezien?
¤ 649,00
Ansmann C-400 Battery Grip EOS 350D/400D (3.600 mAh) ¤ 146,00
SanDisk CF Extreme IV 2 GB
Heeft u onze combinatieaanbieding ook gezien?
¤ 61,00
Hama UV Filter 58mm ¤ 19,00
Subtotaal (incl. BTW ) ¤ 875,00
Heb ik morgen mijn digicam
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Camera besteld
Morgen komt hij binnen op kantoor
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Camera besteld
Morgen komt hij binnen op kantoor
Ik zal nog eens naar die lamlul luisteren die zei dat het een vluchtersdag zou wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
Het peleton loopt in wordt het toch een massasprint![]()
Stap in de auto
Als JP niks had gezegd had ik mijn team ook niet veranderd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal nog eens naar die lamlul luisteren die zei dat het een vluchtersdag zou wordenAl m'n sprinters eruit gemikt...
Dit is het trouwens geworden:quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En dat voor maar zon 2000 gulden... Maar wel erg vet... ik heb gisteren gewoon een simpele gehaald... Het is neit zo dat ik me geld ermee verdien ofzo...
Maar erg fraaie cam!
Ik ook niet, betaalde gewoon voor 2 serversquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
En daar heeft tie niet eens bier voor gegeven![]()
Iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal nog eens naar die lamlul luisteren die zei dat het een vluchtersdag zou wordenAl m'n sprinters eruit gemikt...
Bang dat je hem kwijt raakt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef Silver_Shark het volgende:
terug vind piemel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Keltie het volgende:
Tsss... Zit ik hier een beetje kwaliteitsmuziek te luisteren (Guns 'N Roses), ben ik even weg en wat denk je? Heeft die gereformeerde grensdebiel van een collega snel de boxjes uitgedraaid.
Kan ik er wat aan doen dat die loser graag naar Radio 2, klassiek en orgelshit luistert....
koptelefoon doet wonderen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Keltie het volgende:
Tsss... Zit ik hier een beetje kwaliteitsmuziek te luisteren (Guns 'N Roses), ben ik even weg en wat denk je? Heeft die gereformeerde grensdebiel van een collega snel de boxjes uitgedraaid.
Kan ik er wat aan doen dat die loser graag naar Radio 2, klassiek en orgelshit luistert....
Probleem is dat wanneer ik een koptelefoon op doe ik meteen helemaal niks meer hoor van de overige mensen, aangezien ik praktisch half doof benquote:
Gewoon met je vrienden BF2 spelenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja zit te twijfelen tussen mijn vrienden en BF2....
Dat is juist beter! En als ze je nodig hebben bellen ze wel of mailen ze wel... Ik zit denk ik 70% met een koptelefoon op...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Probleem is dat wanneer ik een koptelefoon op doe ik meteen helemaal niks meer hoor van de overige mensen, aangezien ik praktisch half doof ben
Als ik gewoon de muziek uit de boxen laat komen kan ik de andere wel horen en ook de muziek
Ik zit alleen niet in de situatie dat ik me kan afsluiten van de rest. Soms wel zoals vandaag (luister nu naar de tour), maar over het algemeen hebben ze te vaak nodig en staan ze met vragen aan me buro.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is juist beter! En als ze je nodig hebben bellen ze wel of mailen ze wel... Ik zit denk ik 70% met een koptelefoon op...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef Keltie het volgende:
8uur gewerkt, geen flauw idee wat ik precies heb gedaan
Ik ga thuis kieken, gaat er vanavond iemand knallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |