Ik weet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar
Ik kan me niet een meet herinneren zonder mijn oude vertrouwde sebasj erbij.
De allereerste FOK!ker die ik ooit ging meeten.
Champagne drinken ze morgen in de bios wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Ik had me er meer van voorgesteld.
Mja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet.
Dit zal dan de eerste zonder mij worden.
Maar je hebt alex wel bij je om je te beschermen voor de mensjes die popcorn naar je willen gooien.
Niet dat je dat zelf niet kan, maar om toch.
Ik nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Champagne drinken ze morgen in de bios wel.
Jamaar, ik kan toch heul niet komen zonder kaartje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja.
Maar toch.
Het voelt zo.. sebasje loos.
Had er dan 1 gereserveerd aap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar, ik kan toch heul niet komen zonder kaartje.
Nou op dit moment ben ik er zelf ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hou die mood vast minstens tot en met zondag! Ik ben er weer vanaf vrijdag..
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net suiker, glucosestroop, dextrose, gelatine, zouthoutwortelextract, zetmeel, geur-en smaakstoffen, plantaardige olie, bijenwas en E104, E124, en E132 zitten eten.
Dan zijn snoepjes ineens toch heel wat minder lekker.
Zegwaar?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:02 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nou op dit moment ben ik er zelf ook niet.
En maandag ga ik naar een heel lief meiske toe uit Zegveld. Ik ga dus ook ervaren wat het is om een relatie te hebben waar je erg veel voor moet reizen
Zegveld. Dat ligt ergens tussen Woerden en Bodegraven (provincie Utrecht). En ik geloof ook wel dat ik het wel overleef hoor. Maar makkelijk is het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zegwaar?.
Het is kut, maar je overleeft het wel. En als het echt serieus is kan één van beiden nog gaan verhuizen.
Helemaal niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.
Brownies houd ik niet van
Hoe lang moet je reizen? Doen wie het verste moet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zegveld. Dat ligt ergens tussen Woerden en Bodegraven (provincie Utrecht). En ik geloof ook wel dat ik het wel overleef hoor. Maar makkelijk is het niet.
Noorderplantsoenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helemaal niet?
een lekker witbiertje met mooi weer ook niet?
Of een glaasje roze in het noorderplantsoen?
helemaal niksquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helemaal niet?
een lekker witbiertje met mooi weer ook niet?
Of een glaasje roze in het noorderplantsoen?
2 uur en dan komt ze me ophalen op het station in Woerden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe lang moet je reizen? Doen wie het verste moet?.
Truequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Argh, hier ga je punten mee winnen bij astrid.
ik rook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Argh, hier ga je punten mee winnen bij astrid.
3 uur en 21 minuten, en dan komt ie me ophalen van het station in Breda.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
2 uur en dan komt ze me ophalen op het station in Woerden.
Wrijf het nog maar even in sebasjs face.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
True
Maar ik wist dat al![]()
![]()
Als jij nou ook es ff kapt met dat andere![]()
![]()
whehe
Google earth downloaden, ff langs de winkel voor de ingredienten voor je cocktails, en nog wat leuke muziek.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mango tango's!.
Kolere, alleen al voor de cocktails zou ik wel terug willen naar Lesbos.
Win je het toch van mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
3 uur en 21 minuten, en dan komt ie me ophalen van het station in Breda.
Ik heb er een keer 4,5 uur over gedaan, dat is niet leuk meer.
ik rook ook niet (meer).quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wrijf het nog maar even in sebasjs face.![]()
Dat is toch... anders.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Google earth downloaden, ff langs de winkel voor de ingredienten voor je cocktails, en nog wat leuke muziek.
en klaar.
Juist.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
Win je het toch van mij
Maar ja wat maakt het ook uit. Zolang we maar bij onze liefjes kunnen zijn
Zo een long-distance-relation vin ik wel spannend, maakt het extra spannend als je naar hem/haar toe gaatquote:
Inderdaad, het is elke keer maar weer afwachten of de NS op tijd rijdt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zo een long-distance-relation vin ik wel spannend, maakt het extra spannend als je naar hem/haar toe gaat
Idd, ik zit de nachtjes al weer af te tellen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zo een long-distance-relation vin ik wel spannend, maakt het extra spannend als je naar hem/haar toe gaat
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Idd, ik zit de nachtjes al weer af te tellen..
Heb je het volgehouden?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wrijf het nog maar even in sebasjs face.![]()
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent toch niet toevallig ook een vega?
Nou. Hou maar vol dan. 14.gifquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh, ja?
Nu al bijna 2 maand denk ik.
met zo een grote grijns in de trein zitten en dan aan oude mevrouwtjes die aan je vragen wat je gaat doen heel oprecht antwoorden "ik hoop neukenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Neen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent toch niet toevallig ook een vega?
Hoe oud was je 5 jaar geleden dan, dat oude mevrouwtjes dat aan je vragenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met zo een grote grijns in de trein zitten en dan aan oude mevrouwtjes die aan je vragen wat je gaat doen heel oprecht antwoorden "ik hoop neuken"
Maar ja dat is ook al weer 5 jaar geleden
Ik was 19. Maar zag er jonger uit dan jij nu.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe oud was je 5 jaar geleden dan, dat oude mevrouwtjes dat aan je vragen
En/of hoe zag je er toen uit?
Zoeen lief klein schattig jongetje dat voor het eerst met de trein ging?of een stoere student welke nog zijn kleding laat wassen door moeders?
Hehe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was 19. Maar zag er jonger uit dan jij nu.Nog een keurig kortgeknipt koppie. En pas ontluikende baardgroei.
Geweldig, zet hem maar op de block list.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo hee.
Wat een boeiende avond.
Ik heb een liefdesverklaring gekregen vanavondvan een ex van mij
.
Mijn vriendin woont ergens in Australiė, dat is pas ver reizen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik ben toch bang dat ik win.......
Afstand 360 km.. reistijd afhankelijk van het verkeer...
.quote:Van Damsterdiep , Groningen
Naar ***straat , Breda
Afstand 253,5 km.
hey heyquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont ergens in Australiė, dat is pas ver reizen.
Toevallig zeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
hey hey
MIJN vriendin woont in auzzy! Nouja, mijn gewone vriendin dan.
Je zou mee kunnen rijden waren het niet dat we denk ik tegen elkaar inrijden...quote:
WHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=C9g7dOGpXdE
Ik weiger 1 van hun te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Sebas, als jij nu Michela Jackson bent wil ik wel Paul McCartney playbacken :';)
Niet dat ie wat met dit liedje te maken heeft ofzo, maar om toch, ik weiger 1 van hun te zijn/spelen/ect.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weiger 1 van hun te zijn.
Dan ben ik nog liever sugar lee hooper![]()
Ik ben benieuwd met welke je nu op de proppen komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had een betere verise uit moeten kiezen
Brandy en Monica?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd met welke je nu op de proppen komt.
Doeg!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef Paulusssttt het volgende:
Ben weg.. ff feesten in Kortrijk (B).. Nog 125 km lager richting Franse Grens...
(morgen weer om 6uur de wekkerrrrrrr)
neeeee die twee hele foute negerinnen... maar das dnek ik van voor jou tijdquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Monica van friends?
Of wat, die maakt ook rare liedjes.
En omdat het nu op tv is. ;[w
Blijkbaar,quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neeeee die twee hele foute negerinnen... maar das dnek ik van voor jou tijd
Je laat me oud voelen!
Je bent toch ook oudquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neeeee die twee hele foute negerinnen... maar das dnek ik van voor jou tijd
Je laat me oud voelen!
quote:
Hmmz, zo lijkt het net alsof ze dichtbij woontquote:T***weg
Breda
M**weg
Woerden (Zegveld)
83.21 km
01:02 h
Sebas. K810i binnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef Sebasser het volgende:
Pff, vanavond niets doen.
Voor het eerst sinds weken dat ik vrij ben op een woensdag avond.
Ja, ik kopieerde het van die tekst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sebas. K810i binnen.zegt:
Pff, vanavond niets doen. ;'(
Sebas. K810i binnen.zegt:
Voor het eerst sinds weken dat ik vrij ben op een woensdag avond.
whahaha. Precies hetzelfde.
iig, Ik ga zo.
Mijn saldo kan ik checken via internet, pinnen kan niet, pinpas ligt in 3 stukken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, ik ga wel wat doen. moet nog pinnen voor morgenenn saldo chekcen vor zaterdag
Jij ook. You helped to get us to where we are today.quote:
Ja dat had ik dus in geen eeuwen gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn saldo kan ik checken via internet, pinnen kan niet, pinpas ligt in 3 stukken.
Ok, wie? Mooi dat je dag leuk was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Feli met het 100e topic. Ik ben weer terug uit Apeldoorn. M'n dag is niet helemįįl verregend. Om een uur of 13:30 werd het droog en zonnig
. Naar de Apenheul geweest en 's middags nog de stad in. Best een leuke stad, Apeldoorn. Ook nog een 'celebrity' tegengekomen in de Apenheul: de acteur die Hillard, de stalker van Iris, speelde in ONM
.
schrok je positief of negatief?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus in geen eeuwen gedaanen dat bleek, ik schrok nogal toenik mn saldo zag
Ik neem aan dat Saar van TMF, Saar heet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, wie? Mooi dat je dag leuk was.
Wat ik me nu al de hele dag afvraag hč, wie is die Saar van TMF? Ze komt me zo bekend voor.
Dat worden 2 zusterpakjes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Positief2,5 keer zo veel als ik dacht
Waarschijnlijk bekend van de Essent reclame's.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, wie? Mooi dat je dag leuk was.
Wat ik me nu al de hele dag afvraag hč, wie is die Saar van TMF? Ze komt me zo bekend voor.
Jaaaaaaaaaa! Dank je!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bekend van de Essent reclame's.
Weet ik veel aan wie je hem wilt geven, desnoods geef je hem aan Erma. of hoe hete die eigenaresse?quote:
Geen idee, maar ze is tof! Ik neem zaterdag het zakje dat ik van haar heb gekregen ook weer meequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet ik veel aan wie je hem wilt geven, desnoods geef je hem aan Erma. of hoe hete die eigenaresse?
Nu ook al vlieft op Erma?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is tof! Ik neem zaterdag het zakje dat ik van haar heb gekregen ook weer mee
Zakje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zakje is prachtig, Alex.
blz?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Summers End besteld bij de Large
http://www.progwereld.org/cd-recensies/autumn.htmquote:
Tof woordje he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Mjeh.
Trusten.quote:Ik ga ook zo hoor
Daar zou ik wel graag een kopietje van willen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.progwereld.org/cd-recensies/autumn.htm
Frykse gothicEen van de mooiste CDs die ikooit had. Maar ja, mn ex vond m ook mooi. Dus nu ff een nieuwe gekocht, voor in de auto
Goed hč?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
100.
Z'n nieuwe sig. We hebben er al hartelijk om zitten lachen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat mis ik, Alex?
Nee, maar tóch mag je 'm hebben voor 15 euro!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een laptop voor 15 euro? Werkt ie?
mn onderschriftquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat mis ik, Alex?
Ah.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Z'n nieuwe sig. We hebben er al hartelijk om zitten lachen.
Hij werkt gegarandeerd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een laptop voor 15 euro? Werkt ie?
Wanneer kan Tineke 'm op komen halen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij werkt gegarandeerd!
Het enige is dat de trackerball soms een beetje hapert, verder in goede conditie
Euh, hallo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wanneer kan Tineke 'm op komen halen?
Wanneer ze maar wilquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wanneer kan Tineke 'm op komen halen?
Communicatie is de key tot een goede relatie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fijn he, overleg
Gedegradeerd tot koerier
Hij zit vol met gras.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is het addertje?
Hij draait windows 3.11 en WP 5.1quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vertel over het addertje!
Laptopje hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan voor 15 euro toch bijna een hele week roken, he.
We zullen er zijn!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:13 schreef teigan het volgende:
Hij is wel stoer hoor freecell..
Btw, nog even voor iedereen, morgen 20.15 pathe toch?
Zet 'm maar bij het grof vuil.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Nouja! Een tientje dan?
Is inclusief de voeding en adapter
Herstel. Windows 3.1, geen 3.11quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij draait windows 3.11 en WP 5.1
En dat trekt hij net.
Antiek is een eufemisme
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:13 schreef teigan het volgende:
Weet je het zeker? Het is een waar museumstukquote:
20.15 it isquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:13 schreef teigan het volgende:
Ik ben terug!quote:
Ja maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben terug!
Alhoewel ik ook zo weer ga.
Lekker aardig.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lekker aardig.
Ik ben wél blij dat je er bent hoor, JoOLz.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken je niet,
maar als DaD blij is met je, ben ik het ook.
Nou nou. Ik zeg niet dat ik hem weg wilquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lekker aardig.
Ik ben wél blij dat je er bent hoor, JoOLz.
Nu gaan ze mij allemaal aanvallenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Awww, wat lief allemaal.
ChipsZak, meende het vast niet zo...
Ik val je heul niet aan hoor....quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu gaan ze mij allemaal aanvallenaardig.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef Tangarine het volgende:
pff al de hele avond met mn kamer bezig geweest, nu vind ik het wel weer mooi geweest... morgen weer verderNu ff douchen en nog een beetje tv kijken (die ik eerst moet aansluiten
)
Het was ook nog van korte duur... Ik waarschuwde op voorhand er al voor...quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het was ook nog van korte duur... Ik waarschuwde op voorhand er al voor...
Ik spring lekkah onder de douche en kruip bij het vrouwke in bed.
Nadat ik voor m'n ventje een liedje heb gezongen, uiteraard. Dat moest ik hem beloven, anders mocht ik niet klimmen.
Aww.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het was ook nog van korte duur... Ik waarschuwde op voorhand er al voor...
Ik spring lekkah onder de douche en kruip bij het vrouwke in bed.
Nadat ik voor m'n ventje een liedje heb gezongen, uiteraard. Dat moest ik hem beloven, anders mocht ik niet klimmen.
Doe 'm maar een knuffel terug.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Allen nog een fijne avond.
En de groeten van Justin....
[afbeelding]
Maak je geen zorgen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik dacht al, wat hoor ik toch.
Hey, wat leuk. Je hebt een kindje gevangen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Allen nog een fijne avond.
En de groeten van Justin....
[afbeelding]
Ik wil jou ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou nou. Ik zeg niet dat ik hem weg wil
Ik zeg alleen dat ik die andere 2 wou.
Bah. Ik haat George Baker, eerlijk waar. Wat een gare nummers maakt hij zeg. Wordt er gewoon weer chagerijnig van, maar gelukkig heb ik normale muziek op dus het gaat wel weer over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
bla bla liedje bla bla
Zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoewel...
manana, manana, mi amoooooooooooooooooooooooooooooooooooorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou ik ook wel willen,
dat iemand voor mij een liedje zingt voor het slapen gaan.
Jan Akkermansquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Aryon het volgende:
[..]
Bah. Ik haat George Baker, eerlijk waar. Wat een gare nummers maakt hij zeg. Wordt er gewoon weer chagerijnig van, maar gelukkig heb ik normale muziek op dus het gaat wel weer over.
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is me niet eens opgevallen dat er tekst in dat nummer zit eigenlijk.
En als ik het nu heel zachtjes in je oor fluister?quote:
Alex zegt (0:19):quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallen
Oh, daar heb ik geen enkel bezwaar tegen,quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En als ik het nu heel zachtjes in je oor fluister?
Zoals laatst, hihi..
Ook al? Ik ben ook al aant meelallen met dvd van Dream Theater. Wat bier erbij en een peuk en alles is relaxt. Nou nog dat meisje waar ik het over had dat over de vloer komt en alles is perfect.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallen
Ga je het nog vieren dan? Weet niet of er al feestje is georganiseerd?quote:
Mwah, ik was niet echt van plan het te vieren. Maar m'n ouders willen het wel graag, dus die komen morgen langs en gaan we uit eten. En ik ga toch maar een feest geven samen met een vriend van me die over 3 dagen jarig is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:57 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ga je het nog vieren dan? Weet niet of er al feestje is georganiseerd?
Btw. ik ga lekker slapen. Truste allemaal.
Ja hč, helaas kan hij ook een stuk minder lief zijn. Zijn zusje, die is nog ergerquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww.. Ik zag zo'n lieve foto van jou en je kleine meid in het Pimp hier met je baby-topic, of hoe het ook mag heten.
Hehe, hij was helemaal blij dat ik er was. Vanochtend ook btw...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doe 'm maar een knuffel terug..
M'n eierstokken rammelen geloof ik..
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik dacht al, wat hoor ik toch.
Ja goed hč!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, wat leuk. Je hebt een kindje gevangen.
Hehe, ja, ik ben er ook wel een beetje blij om. En ik denk dat ze het in Noord Korea ook wel op prijs stellenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart!!quote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allen
Ik ga aan het werk
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:35 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
Joolz, wat een schattig jochie is dat zeg!
Maxmark, gefeliciteerd!![]()
Pfff, gisteren overdag geslapen omdat ik ziek was, en dan vannacht geen oog dichtdoen...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Haaj.
Sjit! Hoe kan dat nouquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Meld het maar als dr iemand is.
Ik ga Kevin Hill kijken![]()
Nu wel,quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Had ik je al verteld/heb je onderweg al opgevangen dat de kaartjes voor John Hiatt al echt binnen zijn? Het is mijn digibete zus gelukt om ze online te bestellen en ook nog het juiste aantal thuis te krijgen. Ze was zo blij dat ze me meteen maar belde om het door de telefoon te schreeuwen. "Het is gelukt! Echt waar!"quote:
Tof.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik je al verteld/heb je onderweg al opgevangen dat de kaartjes voor John Hiatt al echt binnen zijn? Het is mijn digibete zus gelukt om ze online te bestellen en ook nog het juiste aantal thuis te krijgen. Ze was zo blij dat ze me meteen maar belde om het door de telefoon te schreeuwen. "Het is gelukt! Echt waar!"
En deze post is ontopic, omdat het in de Oosterpoort is, 20 oktober..
.
Ik had het al ergens gelezen, ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik je al verteld/heb je onderweg al opgevangen...
.
Had ik al verteld hoe goed ik met kinderen ben?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tof.
Vind het nog steeds jammer dat ik geen kaartjes heb voor het norht sea jazz fest...
Misschien haal ik ze nog bij het postkantoor, als ze er nog zijn...
Maar, Oma is op vakantie, dus wordt lastig met een oppas...
Nou daar krijg ik geen buikpijn vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[..]
Sjit! Hoe kan dat nou.
Of ben je misschien een "beetje verliefd" (en nee, niet Yes-r)
[..]/meldt.
Dat mag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Peterselieman het volgende:
Even een meeleespost in dit jubileumtopic
Pas maar op, straks houd ik je eraan...quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik al verteld hoe goed ik met kinderen ben?.
Ah ok. Spastische darmen, zijn niet lief.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou daar krijg ik geen buikpijn van
Ik heb al sinds ik een hele iniemienie ChipsZak. was last van vele buikpijnVolgens de dokter spastische darm
![]()
quote:
Tja, waar zou een darm spastisch om gaan doen, vraag ik mij dan af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bepaalde producten waar je misschien overgevoelig voor bent dan, ChipsZak.?
Kats van de Pad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
MaxMark nog gefeli.
En vandaag eindelijk m'n laatste tentamen dus lekker van de kaart vanavond.
Couldn't agree more.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:20 schreef Gizmo112 het volgende:
toch ook hier maar een post, groningen rules
? Ken ik jou ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:20 schreef Gizmo112 het volgende:
toch ook hier maar een post, groningen rules
We zullen er om denkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga even douchen en als in het onwaarschijnlijke geval (gok ik) dat dit topic dan vol is, plaats maar even een TVP in het nieuwe topic voor moi![]()
Hij was best wel sterk en mijn vader heeft er nog wat schroeven doorheen gejast, dus nu is hij onwankelbaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Is het schoenenrekje voldoende sterk of is het net zoals in de winkel?
Je bent gister goed bezig geweest, Freecell![]()
Kayquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Woon alweer 12 jaar in GroningenEn alweer een jaar of 3 op FOK!
![]()
Vezels zijn goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:
@ jo0lz & DaD: Mja, spastische darmMaar hij reageert sterk op suikers ed. Ik moet eigenlijk veel vezels eten
.
Whehe, ja, heerlijk, lekker losgaanquote:
Hihi, was het de moeite waard?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef Peterselieman het volgende:
Heb alles weer gelezen ondertussen
Is goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga even douchen en als in het onwaarschijnlijke geval (gok ik) dat dit topic dan vol is, plaats maar even een TVP in het nieuwe topic voor moi![]()
Nee, ga ik ook niet heen in de bios. Download huur hem wel denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:55 schreef MaxMark het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties, mensen van de felicitaties
Wie is er btw al naar Shrek3 geweest? Ik vond em ietwat tegenvallen?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Woon alweer 12 jaar in GroningenEn alweer een jaar of 3 op FOK!
![]()
Jij hebt schnell gedouchet!quote:
Bron: Leeuwarder Courantquote:Gespotte ufo’s zijn Thaise geluksballonnen
LEEUWARDEN -
Het mysterie hoog in de nachtelijke lucht is verklaard: er vliegen geen ufo's, maar Thaise geluksballonnen, een trendy feestartikel dat sinds kort in de handel is. Deze heteluchtballonnen zijn op kilometers afstand met het blote oog waarneembaar.
De afgelopen week meldden verschillende Friezen ufo's gezien te hebben. Ook in Groningen werd menig buitenaards vliegtoestel gespot. Het ufo-meldpunt Niburu in Zuidlaren heeft het er al een tijdje druk mee. De ooggetuigen zijn niet meer bang en sommigen worden er juist gelukkig van, aldus Anton Teuben van Niburu. Ze hadden volgens hem het idee contact te hebben met de ufo's.
Bij de politie, de Leeuwarder vliegbasis, de Luchtverkeersleiding Nederland en Meteo Consult zijn geen ufo's gemeld. ,,Ik heb wel gehoord van de geluksballonnen. Die vormen dan ook de meest aannemelijke verklaring voor het fenomeen'', zegt Maurits Geuze van Meteo Consult. Andere natuurverschijnselen zouden ook nog kunnen, maar zijn minder waarschijnlijk.,, De afgelopen weken hebben we zeer onrustig weer gehad, waardoor er wervelingen zijn, ook op grote hoogte. Daardoor kunnen de ballonnen van richting en snelheid veranderen.'' En dat is precies wat veel ufo-spotters zagen.
Tijdens het Oerol-festival op Terschelling konden bezoekers een ufo-ballon oplaten, het trendy feestartikel bracht ook schippers op zee in verwarring. De Thaise geluksballonnen zijn licht en groot, soms bijna 2 bij 1 meter. Gemaakt van rijstpapier en met een brander. Het langdurig branden in de lucht, op hoogte, verklaart ook de gele of brandende kring die de ufo-waarnemers hebben gezien en gefilmd. De ufootjes kunnen met gemak 5 tot 10 kilometer afleggen.
Jorke Tamminga en Michiel van Daster van het bedrijf Ufo-balloons.com in Arnhem herkenden veel van de ballonnen op internetfilmpjes. ,,Op negen van de tien filmpjes zijn de ufo's echt onze ballonnen'', zegt Van Daster. Hij heeft afnemers in Groningen, Delfzijl, Winschoten en Emmen. Jawel, de plaatsen waar de meeste ufo-melders ze hebben zien vliegen.
Aan de ballon hangt vaak volgens boeddhistisch gebruik een gelukbrengende wens. Misschien dat sommige getuigen daarom een gelukkig gevoel kregen.
Fris en fruitig²!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook gedouchert heeft.
Zeer, zeer snel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |