Idd, ik zit de nachtjes al weer af te tellen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zo een long-distance-relation vin ik wel spannend, maakt het extra spannend als je naar hem/haar toe gaat
Ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Idd, ik zit de nachtjes al weer af te tellen..
Heb je het volgehouden?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wrijf het nog maar even in sebasjs face.![]()
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent toch niet toevallig ook een vega?
Nou. Hou maar vol dan. 14.gifquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh, ja?
Nu al bijna 2 maand denk ik.
met zo een grote grijns in de trein zitten en dan aan oude mevrouwtjes die aan je vragen wat je gaat doen heel oprecht antwoorden "ik hoop neukenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zo een long-distance-relation vin ik wel spannend, maakt het extra spannend als je naar hem/haar toe gaat
Neen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent toch niet toevallig ook een vega?
Hoe oud was je 5 jaar geleden dan, dat oude mevrouwtjes dat aan je vragenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met zo een grote grijns in de trein zitten en dan aan oude mevrouwtjes die aan je vragen wat je gaat doen heel oprecht antwoorden "ik hoop neuken"
Maar ja dat is ook al weer 5 jaar geleden
Ik was 19. Maar zag er jonger uit dan jij nu.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe oud was je 5 jaar geleden dan, dat oude mevrouwtjes dat aan je vragen
En/of hoe zag je er toen uit?
Zoeen lief klein schattig jongetje dat voor het eerst met de trein ging?of een stoere student welke nog zijn kleding laat wassen door moeders?
Hehe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was 19. Maar zag er jonger uit dan jij nu.Nog een keurig kortgeknipt koppie. En pas ontluikende baardgroei.
Geweldig, zet hem maar op de block list.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo hee.
Wat een boeiende avond.
Ik heb een liefdesverklaring gekregen vanavondvan een ex van mij
.
Mijn vriendin woont ergens in Australië, dat is pas ver reizen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik ben toch bang dat ik win.......
Afstand 360 km.. reistijd afhankelijk van het verkeer...
.quote:Van Damsterdiep , Groningen
Naar ***straat , Breda
Afstand 253,5 km.
hey heyquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont ergens in Australië, dat is pas ver reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |