maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is me niet eens opgevallen dat er tekst in dat nummer zit eigenlijk.
En als ik het nu heel zachtjes in je oor fluister?quote:
Alex zegt (0:19):quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallen
Oh, daar heb ik geen enkel bezwaar tegen,quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En als ik het nu heel zachtjes in je oor fluister?
Zoals laatst, hihi..
Ook al? Ik ben ook al aant meelallen met dvd van Dream Theater. Wat bier erbij en een peuk en alles is relaxt. Nou nog dat meisje waar ik het over had dat over de vloer komt en alles is perfect.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallen
Ga je het nog vieren dan? Weet niet of er al feestje is georganiseerd?quote:
Mwah, ik was niet echt van plan het te vieren. Maar m'n ouders willen het wel graag, dus die komen morgen langs en gaan we uit eten. En ik ga toch maar een feest geven samen met een vriend van me die over 3 dagen jarig is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:57 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ga je het nog vieren dan? Weet niet of er al feestje is georganiseerd?
Btw. ik ga lekker slapen. Truste allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |