quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef Tangarine het volgende:
pff al de hele avond met mn kamer bezig geweest, nu vind ik het wel weer mooi geweest... morgen weer verderNu ff douchen en nog een beetje tv kijken (die ik eerst moet aansluiten
)
Het was ook nog van korte duur... Ik waarschuwde op voorhand er al voor...quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het was ook nog van korte duur... Ik waarschuwde op voorhand er al voor...
Ik spring lekkah onder de douche en kruip bij het vrouwke in bed.
Nadat ik voor m'n ventje een liedje heb gezongen, uiteraard. Dat moest ik hem beloven, anders mocht ik niet klimmen.
Aww.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het was ook nog van korte duur... Ik waarschuwde op voorhand er al voor...
Ik spring lekkah onder de douche en kruip bij het vrouwke in bed.
Nadat ik voor m'n ventje een liedje heb gezongen, uiteraard. Dat moest ik hem beloven, anders mocht ik niet klimmen.
Doe 'm maar een knuffel terug.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Allen nog een fijne avond.
En de groeten van Justin....
[afbeelding]
Maak je geen zorgen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik dacht al, wat hoor ik toch.
Hey, wat leuk. Je hebt een kindje gevangen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Allen nog een fijne avond.
En de groeten van Justin....
[afbeelding]
Ik wil jou ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou nou. Ik zeg niet dat ik hem weg wil
Ik zeg alleen dat ik die andere 2 wou.
Bah. Ik haat George Baker, eerlijk waar. Wat een gare nummers maakt hij zeg. Wordt er gewoon weer chagerijnig van, maar gelukkig heb ik normale muziek op dus het gaat wel weer over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
bla bla liedje bla bla
Zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoewel...
manana, manana, mi amoooooooooooooooooooooooooooooooooooorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou ik ook wel willen,
dat iemand voor mij een liedje zingt voor het slapen gaan.
Jan Akkermansquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Aryon het volgende:
[..]
Bah. Ik haat George Baker, eerlijk waar. Wat een gare nummers maakt hij zeg. Wordt er gewoon weer chagerijnig van, maar gelukkig heb ik normale muziek op dus het gaat wel weer over.
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is me niet eens opgevallen dat er tekst in dat nummer zit eigenlijk.
En als ik het nu heel zachtjes in je oor fluister?quote:
Alex zegt (0:19):quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallen
Oh, daar heb ik geen enkel bezwaar tegen,quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En als ik het nu heel zachtjes in je oor fluister?
Zoals laatst, hihi..
Ook al? Ik ben ook al aant meelallen met dvd van Dream Theater. Wat bier erbij en een peuk en alles is relaxt. Nou nog dat meisje waar ik het over had dat over de vloer komt en alles is perfect.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen microfoon heb want ik ben me toch een partij aan het meelallen
Ga je het nog vieren dan? Weet niet of er al feestje is georganiseerd?quote:
Mwah, ik was niet echt van plan het te vieren. Maar m'n ouders willen het wel graag, dus die komen morgen langs en gaan we uit eten. En ik ga toch maar een feest geven samen met een vriend van me die over 3 dagen jarig is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:57 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ga je het nog vieren dan? Weet niet of er al feestje is georganiseerd?
Btw. ik ga lekker slapen. Truste allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |