Ja, ik kopieerde het van die tekst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sebas. K810i binnen.zegt:
Pff, vanavond niets doen. ;'(
Sebas. K810i binnen.zegt:
Voor het eerst sinds weken dat ik vrij ben op een woensdag avond.
whahaha. Precies hetzelfde.
iig, Ik ga zo.
Mijn saldo kan ik checken via internet, pinnen kan niet, pinpas ligt in 3 stukken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, ik ga wel wat doen. moet nog pinnen voor morgenenn saldo chekcen vor zaterdag
Jij ook. You helped to get us to where we are today.quote:
Ja dat had ik dus in geen eeuwen gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn saldo kan ik checken via internet, pinnen kan niet, pinpas ligt in 3 stukken.
Ok, wie? Mooi dat je dag leuk was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Feli met het 100e topic. Ik ben weer terug uit Apeldoorn. M'n dag is niet helemáál verregend. Om een uur of 13:30 werd het droog en zonnig
. Naar de Apenheul geweest en 's middags nog de stad in. Best een leuke stad, Apeldoorn. Ook nog een 'celebrity' tegengekomen in de Apenheul: de acteur die Hillard, de stalker van Iris, speelde in ONM
.
schrok je positief of negatief?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus in geen eeuwen gedaanen dat bleek, ik schrok nogal toenik mn saldo zag
Ik neem aan dat Saar van TMF, Saar heet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, wie? Mooi dat je dag leuk was.
Wat ik me nu al de hele dag afvraag hè, wie is die Saar van TMF? Ze komt me zo bekend voor.
Dat worden 2 zusterpakjes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Positief2,5 keer zo veel als ik dacht
Waarschijnlijk bekend van de Essent reclame's.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, wie? Mooi dat je dag leuk was.
Wat ik me nu al de hele dag afvraag hè, wie is die Saar van TMF? Ze komt me zo bekend voor.
Jaaaaaaaaaa! Dank je!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bekend van de Essent reclame's.
Weet ik veel aan wie je hem wilt geven, desnoods geef je hem aan Erma. of hoe hete die eigenaresse?quote:
Geen idee, maar ze is tof! Ik neem zaterdag het zakje dat ik van haar heb gekregen ook weer meequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet ik veel aan wie je hem wilt geven, desnoods geef je hem aan Erma. of hoe hete die eigenaresse?
Nu ook al vlieft op Erma?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is tof! Ik neem zaterdag het zakje dat ik van haar heb gekregen ook weer mee
Zakje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zakje is prachtig, Alex.
blz?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Summers End besteld bij de Large
http://www.progwereld.org/cd-recensies/autumn.htmquote:
Tof woordje he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Mjeh.
Trusten.quote:Ik ga ook zo hoor
Daar zou ik wel graag een kopietje van willen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.progwereld.org/cd-recensies/autumn.htm
Frykse gothicEen van de mooiste CDs die ikooit had. Maar ja, mn ex vond m ook mooi. Dus nu ff een nieuwe gekocht, voor in de auto
Goed hè?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
100.
Z'n nieuwe sig. We hebben er al hartelijk om zitten lachen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat mis ik, Alex?
Nee, maar tóch mag je 'm hebben voor 15 euro!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een laptop voor 15 euro? Werkt ie?
mn onderschriftquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat mis ik, Alex?
Ah.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Z'n nieuwe sig. We hebben er al hartelijk om zitten lachen.
Hij werkt gegarandeerd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een laptop voor 15 euro? Werkt ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |