Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef Sebasser het volgende:
4 uilen en 2 ratelslangen dan?
Wat een onzin.quote:
Schierzicht? das toch dat ene restaurant aldaar? vlakbij een softijs fabriek en een dam ofzo, iig waterstuwers en alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ffnaar Lauwersoog. Iemand zin om ff wat te happen/drinken in Schierzicht? ben er over een uurtje. Mits je mn nummer niet hebt te herkennen aan de auto uit mn avatar. Met plakband.
ajaxamsterdam ook nog.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schierzicht is inderdaad aan de veerhaven
Anyway, Dangel staat nog steeds in de OP
Daar had je gisteren mee moeten komen....quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ffnaar Lauwersoog. Iemand zin om ff wat te happen/drinken in Schierzicht? ben er over een uurtje. Mits je mn nummer niet hebt te herkennen aan de auto uit mn avatar. Met plakband.
quote:Op het rooster van de laatste vijf weken van het schooljaar staat dat
jullie worden verwacht op woensdag aanstaande. Jullie hoeven niet te
komen. Leerlingen die ik wil spreken krijgen na de voortgangsvergadering,
die is morgen, zo spoedig mogelijk bericht.
Leerlingen die mij willen spreken kunnen contact met me opnemen.
Groet,
Ik heb nog wel een nokia lader liggen van een telefoon die gestolen is. Als hij op jou telefoon past mag je hem hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag: ik heb een oplader voor m'n nokia6280 nodig. Is er ergens een goedkope gsmshop die jullie aanraden?
Ik heb er geen ervaring mee ofzo, maar kan elke internetshop je niet helpen?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag: ik heb een oplader voor m'n nokia6280 nodig. Is er ergens een goedkope gsmshop die jullie aanraden?
ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat een onzin.
[..]
Schierzicht? das toch dat ene restaurant aldaar? vlakbij een softijs fabriek en een dam ofzo, iig waterstuwers en alles.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef freecell het volgende:
Wurp
Ik heb hem kapot gemaaktquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze moeten weer ff een ander forum voor hem verzinnen, deze was op.
Het was een normale TVP, maar dan anders...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu nooit meer andere beschuldigen van onzinnig praat graag.
nizno?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef giemiebier666 het volgende:
nizno is iedereen al gaan slapen ben net thuis.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen heren..
Ik ga zo eens richting uni wandelen, ik ben gisteren opgehaald vanwege die onweersbui, en mijn fiets staat er nog.... (Tenminste, ik hoop dat hij er nog staat)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:10 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen heren..
Ik ga zo eens richting uni wandelen, ik ben gisteren opgehaald vanwege die onweersbui, en mijn fiets staat er nog.... (Tenminste, ik hoop dat hij er nog staat)
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorge...
Zou het helpen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh Ik heb ook nog een rozenkrans gekocht.
Voor mijn zonden jewaids.
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou het helpen?
Heb je ook een catacombe bezocht?
Zoeen catacombe ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenen er iets anders aanhangen. wehehe.
Catacombe?![]()
Waar moet je heen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Sebasser het volgende:
ik dacht dat het vandaag maandag was.
is het dinsdag.
Dat betekend dat ik straks weg moet..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catacombequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenen er iets anders aanhangen. wehehe.
Catacombe?![]()
Hoe heet die bottenkerk nog maar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja geloof t wel
Ik heb in een andere kerk wel ontzettend veel skeletten gezien!
Hadden ze zelfs lampen van botten gemaakt ed. 14.gif
Romeinen (de hedendaagse) zijn btw wel ongelooflijk kut.
Onder andere. Niet te vergeten de Trevifontein en Piazza Navonaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah Rome, goeie herinneringen aan de Spaanse Trappen 's avonds.
Die waren inderdaad mooi, maar wij hebben echte avonturen beleefd op de Spaanse Trappen en bij Villa Borghese.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder andere. Niet te vergeten de Trevifontein en Piazza Navona![]()
Geen ideequote:
Spaanse trappen waren wel tof idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die waren inderdaad mooi, maar wij hebben echte avonturen beleefd op de Spaanse Trappen en bij Villa Borghese.
Die verkopers waren zo schijtbang voor de politie, dat het leuk werd om af te dingen op een mislukte Burberry pet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Spaanse trappen waren wel tof idd.Al die verkopers on the other hand.
Oude garde Praedinius?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef Jesse_ het volgende:
ben je met het vliegtuig of met de trein () geweest?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die verkopers waren zo schijtbang voor de politie, dat het leuk werd om af te dingen op een mislukte Burberry pet.
"Policia, Policia!" roepen en dan druk wijzen en die vent snel 4 euro geven en die pet pakken, terwijl die vent z'n boeltje pakt en ervanoor sprint.
Dan ben ik oude garde jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oude garde Praedinius?
Wij gingen met het vliegtuig.
Ja! Dat is hemquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deze waarschijnlijk:
http://en.wikipedia.org/w(...)zione_dei_Cappuccini
Ik weet een leuke plek waar ik al alleen heen ga maar als jij daar ook ben ik niet meer alleenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die nog een leuke vakantieplek kent waar je in je eentje lekker tot rust kan komen?
dus geen familiedingen en shit, only for sebassert.
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor wandelvakanties.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je een wandelvakantie i het buitenland doen.![]()
Als we er nou alle twee alleen heen gaan, zullen we er dan ook alleen aankomen denk je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet een leuke plek waar ik al alleen heen ga maar als jij daar ook ben ik niet meer alleen
Toen wij er waren ging iedereen 's avonds naar de Spaanse Trappen, eerst langs de supermarkt natuurlijk om wat liters bier te halen. Ook andere scholen kwamen daar toen wij er zaten, vaak hartstikke gezellig, maar soms ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is iets wat niet hoort.
's Avonds mochten wij wel op pad, maar dan alleen in groepen van 4. Om toch weg te mogen, namen we 2 vrienden mee die dronken waren. Echt lachen was dat hoe ze door Rome bewogen.Tegen gebouwen aanschuren en dergelijke.
Heb toen behoorlijk om hun capriolen moeten lachen.
Was voor ons ook wel even met de metro en een stukkie lopen, maar dan wist je tenminste zeker dat je geen leraren tegen kwam en dus rustig kon zuipen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
heh wij gingen gewoon 's avonds op terrasjes zitten.
de spaanse trappen waren dan ook super ver weg van ons 'hotel'
Rome zelf vind ik niet zo veel aan, maar een lelijke stad (iig het gedeelte wat ik gezien heb) en de mensen zijn er ook niet zo aardig. (Heel erg chagerijnig in het verkeer, voor zover ze verkeersregels hebben en ze zijn heel erg 'glad' ).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef giemiebier666 het volgende:
ik hoor er niet bij geloof ik ben nog nooit in rome geweest
Mjaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn met de metro naar de Spaanse Trappen geweest. Terug wou de ene groep lopen en de andere, waaronder ik dus, ging weer met de metro. Qua tijd maakte het geloof ik niets uit. Ons hotel in Rome was niet om positief over naar huis te schrijven. Werd namelijk door de dienstmeid flink wat geld en ook nog een mp3 speler gestolen. Onder andere uit mijn kamer dus. Gelukkig miste ik niets, al had dat mens wel aan mijn tas gezeten, waar wel degelijk nog wat in lag.
Bij ons hebben mensen 2 pizza's ondergekotstquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Was voor ons ook wel even met de metro en een stukkie lopen, maar dan wist je tenminste zeker dat je geen leraren tegen kwam en dus rustig kon zuipen.
1 avond hadden we 2 leraressen van onze groep uitgenodigd om te komen kijken, want ze waren wel benieuwd wat wij nou de hele avond deden. En ze beloofden er niks van te zeggen als zij vonden dat het tegen de regels was.
Nou dat hebben ze geweten en het was nog niet eens de ergste avond.
Bij ons zijn er ook meerdere toiletten omhelst en uit ramen genektquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij ons hebben mensen 2 pizza's ondergekotst.
Misschien heeft ze die blokken goud die je in je handtas had wel gepakt en heeft ze ze snel omgesmolten, en nu mis je de helft van je goud staven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn met de metro naar de Spaanse Trappen geweest. Terug wou de ene groep lopen en de andere, waaronder ik dus, ging weer met de metro. Qua tijd maakte het geloof ik niets uit. Ons hotel in Rome was niet om positief over naar huis te schrijven. Werd namelijk door de dienstmeid flink wat geld en ook nog een mp3 speler gestolen. Onder andere uit mijn kamer dus. Gelukkig miste ik niets, al had dat mens wel aan mijn tas gezeten, waar wel degelijk nog wat in lag.
Mja, ik weet niet of dat gebeurt isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bij ons zijn er ook meerdere toiletten omhelst en uit ramen genekt.
Hoort erbij.
Wat ben je vroeg op btw.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef Sebasser het volgende:
Maar.
Ik ben onderweg naar middelstum.
Tot morgen.
Als ik morgen niet terug ben, nou, dan ben ik dood.
HA!~
Ach, nu heb je alle fun gemist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat gebeurt is. Dat van die pizza's hadden die gasten zelf verteld.
De wc's lagen overigens wel vol met bier en drank. (foto's gezien)
Maar verder weet ik niet enzoot, want ik drink niet & dus ben ik bij zulks er meestal niet bij.
Die staven heb ik gelukkig niet meegenomen naar Rome. Aurum heeft namelijk nogal een hoog soortelijk gewicht, zodat je niet erg veel mee kan sjouwen van dat spul, hoewel de ruimte er wel voor wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die blokken goud die je in je handtas had wel gepakt en heeft ze ze snel omgesmolten, en nu mis je de helft van je goud staven.
Ja, rond 12 uur werd ik in opdracht van hem door iemand anders wakker gebeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op btw.
Iig; Veel plezier, Hoen komt vast ook. Doe 'm de groetjes!
Doegg!!
Nee hoor, want ik houd er niet van bij dronken mensen te zijn.quote:
Tssquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, rond 12 uur werd ik in opdracht van hem door iemand anders wakker gebeld.
Ja, hoi. ik moest je wakker bellen van jeroen.
Dankje, zal ik doen. 14.gifquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op btw.
Iig; Veel plezier, Hoen komt vast ook. Doe 'm de groetjes!
Doegg!!
Grote meid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik houd er niet van bij dronken mensen te zijn..
Ik nietquote:
quote:
Kun je nog wel foto's hebben.quote:
Ondergekotste kamers, spiegels die achter kasten hangen en sneuvelen en iemand die zn bed onder kost, omdat ie net een weddenschap over drank heeft verloren. Wij wedden met hem dat ie een 2/3 liter flesje niet in een keer leeg kon drinken. Hij dacht van wel, maar het lukte hem niet. Later moest ie daar de gevolgen van ondervinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat gebeurt is. Dat van die pizza's hadden die gasten zelf verteld.
De wc's lagen overigens wel vol met bier en drank. (foto's gezien)
Maar verder weet ik niet enzoot, want ik drink niet & dus ben ik bij zulks er meestal niet bij.
Drankwedstrijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ondergekotste kamers, spiegels die achter kasten hangen en sneuvelen en iemand die zn bed onder kost, omdat ie net een weddenschap over drank heeft verloren. Wij wedden met hem dat ie een 2/3 liter flesje niet in een keer leeg kon drinken. Hij dacht van wel, maar het lukte hem niet. Later moest ie daar de gevolgen van ondervinden.
Jij ja.quote:
Doeg!quote:
Is gelukkig al weer een hele tijd geleden. Was namelijk allemaal eind 2001quote:
Bij ons op school zijn ook wel eens mensen terug gestuurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap ook niet waarom de scholen elk jaar weer regels op stellen.
Te veel drank = terug naar huis
Vechten = terug naar huis
Spullen vernielen = terug naar huis
Ze worden allemaal verbroken en niemand werd terug gestuurd.
Is dat alweer zó passé?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is gelukkig al weer een hele tijd geleden. Was namelijk allemaal eind 2001
Gelukkig weten ze de helft niet van wat er gebeurd is, anders had ik die reis niet afgemaakt en zo nog 25 anderenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij ons op school zijn ook wel eens mensen terug gestuurd.
Jouw leraren waren mss gewoon watjes?![]()
Dan hebben jullie flink huisgehoudenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gelukkig weten ze de helft niet van wat er gebeurd is, anders had ik die reis niet afgemaakt en zo nog 25 anderen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:50 schreef Crack_david het volgende:
een goedemiddag allemaal!
ik heb mn stage gehaald![]()
Ik mocht gewoon op voorhand niet mee.... De ultieme voorzorgmaatregel...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik snap ook niet waarom de scholen elk jaar weer regels op stellen.
Te veel drank = terug naar huis
Vechten = terug naar huis
Spullen vernielen = terug naar huis
Ze worden allemaal verbroken en niemand werd terug gestuurd.
Ja, de drank was te verwachten, maar er brak ook een massale vechtpartij uit op de Spaanse Trappen en daar hebben we mazzel gehad dat de politie ons alleen waarschuwde omdat ze te laat arriveerden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie flink huisgehouden![]()
Daar zijn jullie goed weggekomen zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, de drank was te verwachten, maar er brak ook een massale vechtpartij uit op de Spaanse Trappen en daar hebben we mazzel gehad dat de politie ons alleen waarschuwde omdat ze te laat arriveerden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik mocht gewoon op voorhand niet mee.... De ultieme voorzorgmaatregel...![]()
Nou vechten en vernielen is niet mijn ding.. Maar mijn alternatieve werkweek activiteiten werden nooit zo gewaardeerd.. Onder het motto "nu we er toch zijn" feesten en beesten, nachten doorhalen of verdwijnen en dan op kosten van school een taxi terug, de hotel keuken 's nachts plunderen, niet in je eigen bed slapen..quote:
Moi, dat had ik dus never nooit gepikt. Ik ga ervan uit dat je hier wel tegenin bent gegaan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:16 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou vechten en vernielen is niet mijn ding.. Maar mijn alternatieve werkweek activiteiten werden nooit zo gewaardeerd.. Onder het motto "nu we er toch zijn" feesten en beesten, nachten doorhalen of verdwijnen en dan op kosten van school een taxi terug, de hotel keuken 's nachts plunderen, niet in je eigen bed slapen..
Of wat ze altijd zeiden: "het is niet zo erg wat je zelf allemaal uithaalt maar het werkt zo aanstekelijk op je mede studenten.."..
Resultaat: Een week Berlijn, blijf jij maar thuis... Brussel, het lijkt ons beter dat jij niet meegaat en dat n.a.v. een week Maasstricht waar hetgeen hierboven beschreven allemaal de revue had gepasseerd..
Had hij de vorige keren de regels maar niet moeten brekenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Moi, dat had ik dus never nooit gepikt. Ik ga ervan uit dat je hier wel tegenin bent gegaan?
Eisen dat je een contract mag tekenen dat je je wel weet te gedragen op de volgende reis. En als je dat niet doet dat er dan maatregelen volgen. Dat was nog een optie geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Paulusssttt het volgende:
Hmmmm... een excursie over de Zeeuwse Waterwerken was ook al niet zo gelopen als dat de ze gehoopt hadden..
En de Brandalarm Installatie van de Antwerpse metro op betrouwbaarheid testen werd ook niet in dank afgenomen..
(best allert hoor die Antwerpse brandweer...)
Al een schorsing op zak enzo.. Waar moet je dan tegen ingaan..??
Haaahahahaa...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eisen dat je een contract mag tekenen dat je je wel weet te gedragen op de volgende reis. En als je dat niet doet dat er dan maatregelen volgen. Dat was nog een optie geweest.
Je had het kunnen proberenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Haaahahahaa...![]()
En Bush laten tekenen dat ie voor wereldvrede gaat....
goed zeg, is hij veiliger dan je huidige fiets??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef freecell het volgende:
Wij hadden net twee agenten aan de deur en nu heb ik een "nieuwe" fiets
We hadden er eentje uit de vijver gevist, zag er nog goed uit.
Ff gemeld aan de politie, de komen braaf met zn tweeën langs, kijken het framenummer na en we mogen hem hebben
Kroos er af, banden repareren, ketting er weer om en FIETS
Dat is mooi zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef freecell het volgende:
Ff gemeld aan de politie, de komen braaf met zn tweeën langs, kijken het framenummer na en we mogen hem hebben
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef freecell het volgende:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef freecell het volgende:
Mijn huidige fiets heeft geen achterwiel, dus die is best veilig, maar niet zo functioneelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:34 schreef teigan het volgende:
[..]
goed zeg, is hij veiliger dan je huidige fiets??
De cijfers vielen bij ons vorig jaar ook wel een beetje tegen (tenminste bij mij). Maar ach over een jaar denk je er toch niet meer over na.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef Tangarine het volgende:
Ik krijg net gemaild dat ik een 6.7 heb op m'n bachelorscriptie... heb hem wel gehaald, maar had toch een iets hoger cijfer verwachtMorgenochtend als eerste nabespreking...
Hmm, dat is idd minder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef Tangarine het volgende:
Ik krijg net gemaild dat ik een 6.7 heb op m'n bachelorscriptie... heb hem wel gehaald, maar had toch een iets hoger cijfer verwachtMorgenochtend als eerste nabespreking...
Nu niks. Maar gewoon vanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:31 schreef Paulusssttt het volgende:
Ja en nu..??Walgelijk... Kut Japanners...
Uit onderzoek dat geen nut lijkt te hebben komen de mooiste dingen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik moest lachen.
Wat een drama om erachter te komen dat kakkerlakken kunnen kwijlen, wat heef thet voor nut dat wij dat nu weten?
ZEG NOU NIETquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk zo'n McFlurrie met solero smaak![]()
Nee-Ja/ Nee-Nee stickerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Oh ja. Degene die de reclame in mn bus heeft gestopt wil ik nog even vriendelijk bedanken. Stop het de volgende keer even wat beter in de bus en laat het bij een pakketje per week.
Ik wil wel lezen wat er in de aanbieding is. Ik moet nog wel even langs het gemeentekantoor om even wat stickers te halen voor de bussen van de buitenlandse studenten. Maken die er een minder grote papieren zooi van.quote:
Doe't ik dy seach lang ferlynquote:
Dat is een jengelnummer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe't ik dy seach lang ferlyn
Wat docht it dochs sear as ik d'r wer oan tink
Ik sjoch dy
Ik hear dy
Ik fiel dy, eltse kear opnij
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Do bist net oars as leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes wist
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Ik sjoch dy
Ik hear dy
Ik fiel dy, eltse kear opnij
Tja..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een jengelnummer.![]()
Ik ken degenen die het zingen wel, maar vind hun muziek maar niets
Me too. Heb morgen de laatstequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef Grulez het volgende:
Ik niet. Tentamens FTW!!!
Ik heb OidV maar opgegeven, doe het volgend jaar wel, motivatie=enigzins wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Grulez het volgende:
Dat hoop ik ook, maar ik vrees met grote vrezen...
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik kan iedereen de film "The hills have eyes" afraden. Tegenwoordig alleen nog maar kutfilms in de sneak
Maar nu kan ik jullie tenminste waarschuwen
Vertel het ons maar niet, dan worden we zo jaloers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Even op internet kijken wat we vandaag zullen doen en hoe heet het nu precies is.
Genieten, maar weer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaan we vandaag doen, lieverd?
bedoel je deel 2?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik kan iedereen de film "The hills have eyes" afraden. Tegenwoordig alleen nog maar kutfilms in de sneak
Maar nu kan ik jullie tenminste waarschuwen
Ik mis jou ook! Gister wel een heerlijke dag gehad, en ik kan nu pokeren. Ondanks de cocktail had ik het toch vrij snel door.quote:
M'n ogen! Oh noes!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu 26 graden, het wordt vandaag 33. M'n huid, wat doe je! Gister een boottocht gemaakt (dolfijnen gezien!!!) en zo enorm verbrand....
Dolfijnen zien is wel leuk. Alleen jammer dat je wat verbrand bent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu 26 graden, het wordt vandaag 33. M'n huid, wat doe je! Gister een boottocht gemaakt (dolfijnen gezien!!!) en zo enorm verbrand....
11 juli is HP in de biosquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!
Ik wil z.s.mquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef teigan het volgende:
wanneer gaan we naar HP?
Vorige week was The Last Legion, je bedoelt misschien twee weken geleden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!
twee weken alweer? owja, klopt, toch blijft ie kutquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vorige week was The Last Legion, je bedoelt misschien twee weken geleden?
Dat laatste is goed om je aan vast te houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:19 schreef Tangarine het volgende:
Net m'n bachelorscriptie besproken... baaah, allemaal kleine foutjes, en wat dingen waar ie achteraf mee kwam... maar hij vond het over het algemeen wel goed, en ik was bijna de enige die de statistische analyse helemaal foutloos heeft uitgevoerd
Die was idd erg dichtbijquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef teigan het volgende:
Ik werd net gewoon verblind door een flits hier.... Die was hooguit 1,5 kilometer weg..
Nee geen boeken gelezen. Wie heeft de films in verkorte versiequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Tangarine het volgende:
als je de boeken gelezen hebt wel, anders zou ik er eigenlijk niet aan beginnen.... maar je kunt ze nog snel even kijken voor die tijd natuurlijk
Wie doet er mee met een HP maraton?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze alle 4 nog staan geloof ik maok.. Je kan ze zo lenen.....
Dan heb ik er waarschijnlijk al 2 gezien. Maar een maraton lijkt me ook wel een tof idee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef teigan het volgende:
Ik geloof dat de eerste twee al op tv zijn uitgezonden..
Moet dan wel nog even voor de biosquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef teigan het volgende:
HP marathon lijkt mij leuk!!
En de POTC 2 film dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Het kan hier wel, die marathon, er is genoeg ruimte..
Maar dan moet het wel bijna komend weekend ergens plaatsvinden..
Boek + film 1 ? Die waren sowieso even wennen natuurlijk. Omdat je in het verhaal moet komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En de POTC 2 film dan?
Ik vond het na 1 HP film en boek wel welletjes
Dan kijk je niet meequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef Viking84 het volgende:
He CZ.! Ben je weer terug? Hoe was het in Rome? Harry Potter vind ik ook niks trouwens.
Kerkbankenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan kijk je niet mee![]()
Rome was wel tof opzich. Ik heb wel een dikke enkel van toen ik me stootte aan een kerkbank![]()
![]()
Sinds kort wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |