ZEG NOU NIETquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk zo'n McFlurrie met solero smaak![]()
Nee-Ja/ Nee-Nee stickerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Oh ja. Degene die de reclame in mn bus heeft gestopt wil ik nog even vriendelijk bedanken. Stop het de volgende keer even wat beter in de bus en laat het bij een pakketje per week.
Ik wil wel lezen wat er in de aanbieding is. Ik moet nog wel even langs het gemeentekantoor om even wat stickers te halen voor de bussen van de buitenlandse studenten. Maken die er een minder grote papieren zooi van.quote:
Doe't ik dy seach lang ferlynquote:
Dat is een jengelnummer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe't ik dy seach lang ferlyn
Wat docht it dochs sear as ik d'r wer oan tink
Ik sjoch dy
Ik hear dy
Ik fiel dy, eltse kear opnij
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Do bist net oars as leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes wist
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Ik sjoch dy
Ik hear dy
Ik fiel dy, eltse kear opnij
Tja..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is een jengelnummer.![]()
Ik ken degenen die het zingen wel, maar vind hun muziek maar niets
Me too. Heb morgen de laatstequote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef Grulez het volgende:
Ik niet. Tentamens FTW!!!
Ik heb OidV maar opgegeven, doe het volgend jaar wel, motivatie=enigzins wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Grulez het volgende:
Dat hoop ik ook, maar ik vrees met grote vrezen...
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik kan iedereen de film "The hills have eyes" afraden. Tegenwoordig alleen nog maar kutfilms in de sneak
Maar nu kan ik jullie tenminste waarschuwen
Vertel het ons maar niet, dan worden we zo jaloers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Even op internet kijken wat we vandaag zullen doen en hoe heet het nu precies is.
Genieten, maar weer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaan we vandaag doen, lieverd?
bedoel je deel 2?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik kan iedereen de film "The hills have eyes" afraden. Tegenwoordig alleen nog maar kutfilms in de sneak
Maar nu kan ik jullie tenminste waarschuwen
Ik mis jou ook! Gister wel een heerlijke dag gehad, en ik kan nu pokeren. Ondanks de cocktail had ik het toch vrij snel door.quote:
M'n ogen! Oh noes!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu 26 graden, het wordt vandaag 33. M'n huid, wat doe je! Gister een boottocht gemaakt (dolfijnen gezien!!!) en zo enorm verbrand....
Dolfijnen zien is wel leuk. Alleen jammer dat je wat verbrand bent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu 26 graden, het wordt vandaag 33. M'n huid, wat doe je! Gister een boottocht gemaakt (dolfijnen gezien!!!) en zo enorm verbrand....
11 juli is HP in de biosquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!
Ik wil z.s.mquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef teigan het volgende:
wanneer gaan we naar HP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |