Ik heb OidV maar opgegeven, doe het volgend jaar wel, motivatie=enigzins wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef Grulez het volgende:
Dat hoop ik ook, maar ik vrees met grote vrezen...
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik kan iedereen de film "The hills have eyes" afraden. Tegenwoordig alleen nog maar kutfilms in de sneak
Maar nu kan ik jullie tenminste waarschuwen
Vertel het ons maar niet, dan worden we zo jaloers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Even op internet kijken wat we vandaag zullen doen en hoe heet het nu precies is.
Genieten, maar weer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gaan we vandaag doen, lieverd?
bedoel je deel 2?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ik kan iedereen de film "The hills have eyes" afraden. Tegenwoordig alleen nog maar kutfilms in de sneak
Maar nu kan ik jullie tenminste waarschuwen
Ik mis jou ook! Gister wel een heerlijke dag gehad, en ik kan nu pokeren. Ondanks de cocktail had ik het toch vrij snel door.quote:
M'n ogen! Oh noes!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu 26 graden, het wordt vandaag 33. M'n huid, wat doe je! Gister een boottocht gemaakt (dolfijnen gezien!!!) en zo enorm verbrand....
Dolfijnen zien is wel leuk. Alleen jammer dat je wat verbrand bent.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu 26 graden, het wordt vandaag 33. M'n huid, wat doe je! Gister een boottocht gemaakt (dolfijnen gezien!!!) en zo enorm verbrand....
11 juli is HP in de biosquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!
Ik wil z.s.mquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:55 schreef teigan het volgende:
wanneer gaan we naar HP?
Vorige week was The Last Legion, je bedoelt misschien twee weken geleden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, vorige week White Noise 2.... gelukkig ben ik thuis Perfume gaan kijken, een stuk toffer!
twee weken alweer? owja, klopt, toch blijft ie kutquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vorige week was The Last Legion, je bedoelt misschien twee weken geleden?
Dat laatste is goed om je aan vast te houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:19 schreef Tangarine het volgende:
Net m'n bachelorscriptie besproken... baaah, allemaal kleine foutjes, en wat dingen waar ie achteraf mee kwam... maar hij vond het over het algemeen wel goed, en ik was bijna de enige die de statistische analyse helemaal foutloos heeft uitgevoerd
Die was idd erg dichtbijquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef teigan het volgende:
Ik werd net gewoon verblind door een flits hier.... Die was hooguit 1,5 kilometer weg..
Nee geen boeken gelezen. Wie heeft de films in verkorte versiequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Tangarine het volgende:
als je de boeken gelezen hebt wel, anders zou ik er eigenlijk niet aan beginnen.... maar je kunt ze nog snel even kijken voor die tijd natuurlijk
Wie doet er mee met een HP maraton?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef teigan het volgende:
Ik heb ze alle 4 nog staan geloof ik maok.. Je kan ze zo lenen.....
Dan heb ik er waarschijnlijk al 2 gezien. Maar een maraton lijkt me ook wel een tof idee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef teigan het volgende:
Ik geloof dat de eerste twee al op tv zijn uitgezonden..
Moet dan wel nog even voor de biosquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:21 schreef teigan het volgende:
HP marathon lijkt mij leuk!!
En de POTC 2 film dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef teigan het volgende:
Het kan hier wel, die marathon, er is genoeg ruimte..
Maar dan moet het wel bijna komend weekend ergens plaatsvinden..
Boek + film 1 ? Die waren sowieso even wennen natuurlijk. Omdat je in het verhaal moet komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En de POTC 2 film dan?
Ik vond het na 1 HP film en boek wel welletjes
Dan kijk je niet meequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef Viking84 het volgende:
He CZ.! Ben je weer terug? Hoe was het in Rome? Harry Potter vind ik ook niks trouwens.
Kerkbankenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan kijk je niet mee![]()
Rome was wel tof opzich. Ik heb wel een dikke enkel van toen ik me stootte aan een kerkbank![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |