Die verkopers waren zo schijtbang voor de politie, dat het leuk werd om af te dingen op een mislukte Burberry pet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Spaanse trappen waren wel tof idd.Al die verkopers on the other hand.
Oude garde Praedinius?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef Jesse_ het volgende:
ben je met het vliegtuig of met de trein () geweest?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die verkopers waren zo schijtbang voor de politie, dat het leuk werd om af te dingen op een mislukte Burberry pet.
"Policia, Policia!" roepen en dan druk wijzen en die vent snel 4 euro geven en die pet pakken, terwijl die vent z'n boeltje pakt en ervanoor sprint.
Dan ben ik oude garde jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Oude garde Praedinius?
Wij gingen met het vliegtuig.
Ja! Dat is hemquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deze waarschijnlijk:
http://en.wikipedia.org/w(...)zione_dei_Cappuccini
Ik weet een leuke plek waar ik al alleen heen ga maar als jij daar ook ben ik niet meer alleenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die nog een leuke vakantieplek kent waar je in je eentje lekker tot rust kan komen?
dus geen familiedingen en shit, only for sebassert.
Ik sta voor veel dingen open, maar niet voor wandelvakanties.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je een wandelvakantie i het buitenland doen.![]()
Als we er nou alle twee alleen heen gaan, zullen we er dan ook alleen aankomen denk je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet een leuke plek waar ik al alleen heen ga maar als jij daar ook ben ik niet meer alleen
Toen wij er waren ging iedereen 's avonds naar de Spaanse Trappen, eerst langs de supermarkt natuurlijk om wat liters bier te halen. Ook andere scholen kwamen daar toen wij er zaten, vaak hartstikke gezellig, maar soms ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is iets wat niet hoort.
's Avonds mochten wij wel op pad, maar dan alleen in groepen van 4. Om toch weg te mogen, namen we 2 vrienden mee die dronken waren. Echt lachen was dat hoe ze door Rome bewogen.Tegen gebouwen aanschuren en dergelijke.
Heb toen behoorlijk om hun capriolen moeten lachen.
Was voor ons ook wel even met de metro en een stukkie lopen, maar dan wist je tenminste zeker dat je geen leraren tegen kwam en dus rustig kon zuipen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
heh wij gingen gewoon 's avonds op terrasjes zitten.
de spaanse trappen waren dan ook super ver weg van ons 'hotel'
Rome zelf vind ik niet zo veel aan, maar een lelijke stad (iig het gedeelte wat ik gezien heb) en de mensen zijn er ook niet zo aardig. (Heel erg chagerijnig in het verkeer, voor zover ze verkeersregels hebben en ze zijn heel erg 'glad' ).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef giemiebier666 het volgende:
ik hoor er niet bij geloof ik ben nog nooit in rome geweest
Mjaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn met de metro naar de Spaanse Trappen geweest. Terug wou de ene groep lopen en de andere, waaronder ik dus, ging weer met de metro. Qua tijd maakte het geloof ik niets uit. Ons hotel in Rome was niet om positief over naar huis te schrijven. Werd namelijk door de dienstmeid flink wat geld en ook nog een mp3 speler gestolen. Onder andere uit mijn kamer dus. Gelukkig miste ik niets, al had dat mens wel aan mijn tas gezeten, waar wel degelijk nog wat in lag.
Bij ons hebben mensen 2 pizza's ondergekotstquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Was voor ons ook wel even met de metro en een stukkie lopen, maar dan wist je tenminste zeker dat je geen leraren tegen kwam en dus rustig kon zuipen.
1 avond hadden we 2 leraressen van onze groep uitgenodigd om te komen kijken, want ze waren wel benieuwd wat wij nou de hele avond deden. En ze beloofden er niks van te zeggen als zij vonden dat het tegen de regels was.
Nou dat hebben ze geweten en het was nog niet eens de ergste avond.
Bij ons zijn er ook meerdere toiletten omhelst en uit ramen genektquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij ons hebben mensen 2 pizza's ondergekotst.
Misschien heeft ze die blokken goud die je in je handtas had wel gepakt en heeft ze ze snel omgesmolten, en nu mis je de helft van je goud staven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn met de metro naar de Spaanse Trappen geweest. Terug wou de ene groep lopen en de andere, waaronder ik dus, ging weer met de metro. Qua tijd maakte het geloof ik niets uit. Ons hotel in Rome was niet om positief over naar huis te schrijven. Werd namelijk door de dienstmeid flink wat geld en ook nog een mp3 speler gestolen. Onder andere uit mijn kamer dus. Gelukkig miste ik niets, al had dat mens wel aan mijn tas gezeten, waar wel degelijk nog wat in lag.
Mja, ik weet niet of dat gebeurt isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Bij ons zijn er ook meerdere toiletten omhelst en uit ramen genekt.
Hoort erbij.
Wat ben je vroeg op btw.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef Sebasser het volgende:
Maar.
Ik ben onderweg naar middelstum.
Tot morgen.
Als ik morgen niet terug ben, nou, dan ben ik dood.
HA!~
Ach, nu heb je alle fun gemist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat gebeurt is. Dat van die pizza's hadden die gasten zelf verteld.
De wc's lagen overigens wel vol met bier en drank. (foto's gezien)
Maar verder weet ik niet enzoot, want ik drink niet & dus ben ik bij zulks er meestal niet bij.
Die staven heb ik gelukkig niet meegenomen naar Rome. Aurum heeft namelijk nogal een hoog soortelijk gewicht, zodat je niet erg veel mee kan sjouwen van dat spul, hoewel de ruimte er wel voor wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die blokken goud die je in je handtas had wel gepakt en heeft ze ze snel omgesmolten, en nu mis je de helft van je goud staven.
Ja, rond 12 uur werd ik in opdracht van hem door iemand anders wakker gebeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op btw.
Iig; Veel plezier, Hoen komt vast ook. Doe 'm de groetjes!
Doegg!!
Nee hoor, want ik houd er niet van bij dronken mensen te zijn.quote:
Tssquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, rond 12 uur werd ik in opdracht van hem door iemand anders wakker gebeld.
Ja, hoi. ik moest je wakker bellen van jeroen.
Dankje, zal ik doen. 14.gifquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op btw.
Iig; Veel plezier, Hoen komt vast ook. Doe 'm de groetjes!
Doegg!!
Grote meid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik houd er niet van bij dronken mensen te zijn..
Ik nietquote:
quote:
Kun je nog wel foto's hebben.quote:
Ondergekotste kamers, spiegels die achter kasten hangen en sneuvelen en iemand die zn bed onder kost, omdat ie net een weddenschap over drank heeft verloren. Wij wedden met hem dat ie een 2/3 liter flesje niet in een keer leeg kon drinken. Hij dacht van wel, maar het lukte hem niet. Later moest ie daar de gevolgen van ondervinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat gebeurt is. Dat van die pizza's hadden die gasten zelf verteld.
De wc's lagen overigens wel vol met bier en drank. (foto's gezien)
Maar verder weet ik niet enzoot, want ik drink niet & dus ben ik bij zulks er meestal niet bij.
Drankwedstrijden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ondergekotste kamers, spiegels die achter kasten hangen en sneuvelen en iemand die zn bed onder kost, omdat ie net een weddenschap over drank heeft verloren. Wij wedden met hem dat ie een 2/3 liter flesje niet in een keer leeg kon drinken. Hij dacht van wel, maar het lukte hem niet. Later moest ie daar de gevolgen van ondervinden.
Jij ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |