nizno?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef giemiebier666 het volgende:
nizno is iedereen al gaan slapen ben net thuis.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen heren..
Ik ga zo eens richting uni wandelen, ik ben gisteren opgehaald vanwege die onweersbui, en mijn fiets staat er nog.... (Tenminste, ik hoop dat hij er nog staat)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:10 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen heren..
Ik ga zo eens richting uni wandelen, ik ben gisteren opgehaald vanwege die onweersbui, en mijn fiets staat er nog.... (Tenminste, ik hoop dat hij er nog staat)
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorge...
Zou het helpen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh Ik heb ook nog een rozenkrans gekocht.
Voor mijn zonden jewaids.
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou het helpen?
Heb je ook een catacombe bezocht?
Zoeen catacombe ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenen er iets anders aanhangen. wehehe.
Catacombe?![]()
Waar moet je heen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Sebasser het volgende:
ik dacht dat het vandaag maandag was.
is het dinsdag.
Dat betekend dat ik straks weg moet..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catacombequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenen er iets anders aanhangen. wehehe.
Catacombe?![]()
Hoe heet die bottenkerk nog maar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja geloof t wel
Ik heb in een andere kerk wel ontzettend veel skeletten gezien!
Hadden ze zelfs lampen van botten gemaakt ed. 14.gif
Romeinen (de hedendaagse) zijn btw wel ongelooflijk kut.
Onder andere. Niet te vergeten de Trevifontein en Piazza Navonaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah Rome, goeie herinneringen aan de Spaanse Trappen 's avonds.
Die waren inderdaad mooi, maar wij hebben echte avonturen beleefd op de Spaanse Trappen en bij Villa Borghese.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder andere. Niet te vergeten de Trevifontein en Piazza Navona![]()
Geen ideequote:
Spaanse trappen waren wel tof idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die waren inderdaad mooi, maar wij hebben echte avonturen beleefd op de Spaanse Trappen en bij Villa Borghese.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |