Nee.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef Sebasser het volgende:
4 uilen en 2 ratelslangen dan?
Wat een onzin.quote:
Schierzicht? das toch dat ene restaurant aldaar? vlakbij een softijs fabriek en een dam ofzo, iig waterstuwers en alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ffnaar Lauwersoog. Iemand zin om ff wat te happen/drinken in Schierzicht? ben er over een uurtje. Mits je mn nummer niet hebt te herkennen aan de auto uit mn avatar. Met plakband.
ajaxamsterdam ook nog.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Schierzicht is inderdaad aan de veerhaven
Anyway, Dangel staat nog steeds in de OP
Daar had je gisteren mee moeten komen....quote:Op maandag 2 juli 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ffnaar Lauwersoog. Iemand zin om ff wat te happen/drinken in Schierzicht? ben er over een uurtje. Mits je mn nummer niet hebt te herkennen aan de auto uit mn avatar. Met plakband.
quote:Op het rooster van de laatste vijf weken van het schooljaar staat dat
jullie worden verwacht op woensdag aanstaande. Jullie hoeven niet te
komen. Leerlingen die ik wil spreken krijgen na de voortgangsvergadering,
die is morgen, zo spoedig mogelijk bericht.
Leerlingen die mij willen spreken kunnen contact met me opnemen.
Groet,
Ik heb nog wel een nokia lader liggen van een telefoon die gestolen is. Als hij op jou telefoon past mag je hem hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag: ik heb een oplader voor m'n nokia6280 nodig. Is er ergens een goedkope gsmshop die jullie aanraden?
Ik heb er geen ervaring mee ofzo, maar kan elke internetshop je niet helpen?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag: ik heb een oplader voor m'n nokia6280 nodig. Is er ergens een goedkope gsmshop die jullie aanraden?
ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat een onzin.
[..]
Schierzicht? das toch dat ene restaurant aldaar? vlakbij een softijs fabriek en een dam ofzo, iig waterstuwers en alles.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef freecell het volgende:
Wurp
Ik heb hem kapot gemaaktquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze moeten weer ff een ander forum voor hem verzinnen, deze was op.
Het was een normale TVP, maar dan anders...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu nooit meer andere beschuldigen van onzinnig praat graag.
nizno?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:27 schreef giemiebier666 het volgende:
nizno is iedereen al gaan slapen ben net thuis.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen heren..
Ik ga zo eens richting uni wandelen, ik ben gisteren opgehaald vanwege die onweersbui, en mijn fiets staat er nog.... (Tenminste, ik hoop dat hij er nog staat)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:10 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen heren..
Ik ga zo eens richting uni wandelen, ik ben gisteren opgehaald vanwege die onweersbui, en mijn fiets staat er nog.... (Tenminste, ik hoop dat hij er nog staat)
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:24 schreef Paulusssttt het volgende:
Goedemorge...
Zou het helpen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh Ik heb ook nog een rozenkrans gekocht.
Voor mijn zonden jewaids.
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou het helpen?
Heb je ook een catacombe bezocht?
Zoeen catacombe ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenen er iets anders aanhangen. wehehe.
Catacombe?![]()
Waar moet je heen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:18 schreef Sebasser het volgende:
ik dacht dat het vandaag maandag was.
is het dinsdag.
Dat betekend dat ik straks weg moet..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Catacombequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss wel. Maar ik ga het kruis er toch afhalenen er iets anders aanhangen. wehehe.
Catacombe?![]()
Hoe heet die bottenkerk nog maar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja geloof t wel
Ik heb in een andere kerk wel ontzettend veel skeletten gezien!
Hadden ze zelfs lampen van botten gemaakt ed. 14.gif
Romeinen (de hedendaagse) zijn btw wel ongelooflijk kut.
Onder andere. Niet te vergeten de Trevifontein en Piazza Navonaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ah Rome, goeie herinneringen aan de Spaanse Trappen 's avonds.
Die waren inderdaad mooi, maar wij hebben echte avonturen beleefd op de Spaanse Trappen en bij Villa Borghese.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder andere. Niet te vergeten de Trevifontein en Piazza Navona![]()
Geen ideequote:
Spaanse trappen waren wel tof idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Die waren inderdaad mooi, maar wij hebben echte avonturen beleefd op de Spaanse Trappen en bij Villa Borghese.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |