Amper gespamd en dan heeft hij de lapoquote:Op zondag 1 juli 2007 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
wel schandalig me jullie
that sucksquote:Op zondag 1 juli 2007 14:59 schreef Etcetera het volgende:
blijkbaar
[klacht]
ik moet met een project nog samen met 3 jongens wat herkansen. wil ik morgen doen, na het tentamen. ik rondmailen krijg ik van 1 een mail terug "ik ben vanaf dinsdag 10 dagen op vakantie. van mijn part doen we het daarna of aan het eind van de vakantie"
belachelijkhoe eerder het af is hoe beter toch
en je gaat morgen nog niet weg dus je hebt vast wel een paar uur de tijd
[/klacht]
daarom haat ik projectwerk zo
doeusfiksendanquote:
mjah, blijkt dus dat hij van dit blok nog bezig is met z'n groep om het te halenquote:
ik heb de helft ook niet meegekregenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:51 schreef Nesle het volgende:
ja, ik ga dat blaattopic hiervoor niet lezen hoor.
oh dat moeten wij ook nog doenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:help
ik wil een reisverzekering voor dinsdag: Binnen enkele dagen ontvangt u van ons een acceptgiro waarmee u de premie van ¤ 16,50 kunt betalen.
Maar ik ga dinsdag al weg.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat moeten wij ook nog doen
staat er geen rekeningnummer bij? meteen storten? afboeken?
lolquote:Op zondag 1 juli 2007 16:06 schreef Soempie het volgende:
"Even Apeldoorn bellen”
Op dit tijdstip kunt u ons helaas niet bellen voor vragen of het sluiten van uw reisverzekering.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh yeah, ik heb een brief van m'n nieuwe hogeschool waarin ik word aangesproken met "Beste eerstejaars student", het gaat dus helemaal goed komen!
doeushelpundanquote:
wat voor modem heb jequote:
CHN is gristelijke hequote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb ook het programma er bij gekregen van de studiestartweek. Deze week duurt maar liefst 4 dagen, en het programma voor woensdag vind ik er maar leip uit zien.
Een paar hoogtepunten van die woensdag:
13:15-14:15: Meet en greet (er staat niet bij met wie)
17:00-18:00: Avondeten in SAM (ligt het aan mij of is dan avondeten al echt vroeg?)
Maar er is een reden dat er al vroeg avondeten wordt gegeten, want daarna komt de
Bonte avond, van 18:00 tot 21:30.
Maar om half tien is de avond nog niet afgelopen, want dan staat er nog de CHN Party op het programma. Deze staat ingeroosterd van 22:00-0:00 (op de middelbare school had ik schoolfeesten die tot later doorgingen!)
sitecom, adslquote:
Klopt, maar niet heel ergquote:
Typ thuis in de adresbalk van IE 10.0.0.1 vanaf een pc die direct is aangesloten op het modem. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn allebei admin . Probeer vanaf daar de wizard te volgenquote:
Weet ik niet meerquote:Op zondag 1 juli 2007 16:28 schreef Etcetera het volgende:
welkehttp://www.sitecom.com/product_subgroup.php?subgroupname=Wired&subgroupid=42
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Typ thuis in de adresbalk van IE 10.0.0.1 vanaf een pc die direct is aangesloten op het modem. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn allebei admin . Probeer vanaf daar de wizard te volgen
en hoe moeten wij dan nog helpenquote:
Goed zo, werkt het al?quote:
Het probleem in dit geval is Soempie's ex-huisgenotequote:Op zondag 1 juli 2007 16:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en hoe moeten wij dan nog helpen![]()
waarom sturen ze die inloggegevens niet meteen meestupid
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
M'n huisgenootje was zo slim om het wachtwoord te wijzigen en het niet te noteren.
Daarna zijn we nog afgesloten geweest. Ik belde vandaag naar de technische dienst en die aardige meneer wilde niet zeggen wat het wachtwoord is..alleen dat het begint met een T en eindigt op een w.
goed puntquote:Op zondag 1 juli 2007 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het probleem in dit geval is Soempie's ex-huisgenote
Het is ook echt mogelijk om zo 'quote:Op zondag 1 juli 2007 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]het begint met een T en eindigt op een w
als je het dan toch niet mag geven geef dan helemaal niks
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook echt mogelijk om zo '' te kijken, believe me.
![]()
euh... sokken op kleur sorterenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, een paar dagen zonder internet is niet zo erg. Heb genoeg kunnen doen..
zoals m'n sokken op kleur sorteren en seizoen 4 van Six Feet Under afkijken
Wat voor tentamen heb je morgen?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh... sokken op kleur sorteren
ik ben nog steeds aan het leren
communicatietheoriequote:
1 2 3 4 | <path d="M50,100Q100,75 150,100T250,100" fill="none" stroke="#FF0000"/> </svg> |
Dat klinkt interessantquote:Op zondag 1 juli 2007 16:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
communicatietheorie
gaat over auteursrecht enzo, en over een proces in hersens waarmee je vlakverdeling bepaalt en aandacht wordt verdeeld (echt, gebeur in milliseconden en ik moet leren wat er wanneer gebeurd) en nu ben ik bezig met SVG, gaat over plaatjes maken door middel van codes
en het is iets interessanter dan het klinkt![]()
quote:
quote:Voordat we iets met een visueel beeld kunnen, is het eerst nodig om het visuele veld te segmenteren in verschillende visuele objecten. Pas als er visuele objecten zijn kunnen we onze aandacht effectief richten. In de eerste 200 milliseconden dat je naar iets kijkt wordt een beeld op een voorspelbare manier opgedeeld nog voordat de bewuste aandacht een rol speelt. Een aantal processen wordt los van elkaar parallel verwerkt en geven gecombineerd een eerste indruk van de segmentatie van het visuele veld.
De eerste stap is lijndetectie. Er worden lijnen gedetecteerd op basis van verschillen in:
- licht / donker (achromatisch kanaal)
- rood / groen (chromatisch kanaal)
- blauw / geel (chromatisch kanaal)
Het achromatische kanaal is veruit het belangrijkst omdat het bereik veel
groter is dan bij de chromatische kanalen.
Behalve op verschillende kanalen, wordt de lijndetectie ook gebaseerd op
verschillende frequenties. Een hoge frequentie wil zeggen dat er scherpe
randen zijn, en een lage frequentie betekent dat er vage randen zijn.
In de afbeelding hiernaast zie je bovenin hoge frequenties, en onderin
lage frequenties. Als een lijn in meerdere kanalen en meerdere frequen-
ties wordt gedetecteerd, wordt hij versterkt. De sterkste lijnen bepalen de
globale segmentatie van het beeld.
quote:
quote:
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
en er zit een stukje over kleurenblindheid bij, dat is wel interessant
quote:Kleurenblindheid
Kleurenblinden zien het beeld op een andere manier dan normaal ziende mensen.
Rood/groen kleurenblinden hebben moeite met het onderscheid tussen rood en groen, en mensen die blauw/geel kleurenblind zijn kunnen het verschil tussen blauw en geel moeilijk zien.
Rood/groen kleurenblindheid komt veel meer voor dan blauw/geel kleurenblindheid.
Rood/groen kleurenblindheid komt bij mannen vaker voor dan bij vrouwen;
Rood/groen kleurenblindheid: 8% van de mannen, 04% van de vrouwen
Blauw/geel kleurenblindheid 0.004% van de bevolking
Omdat rood/groen kleurenblindheid zo veel voorkomt zal je in een ontwerp rekening moeten houden met deze groep. Dat geldt in het bijzonder voor signaalkleuren/kleurcodes.
Hieronder zie je dat de blauwe vorm voor rood/groen kleurenblinden nog goed te onderscheiden is, maar voor blauw/geel kleurenblinden is het verschil met de achtergrond minder duidelijk.
Je kan kleurenblindheid simuleren in photoshop. Hiervoor moet je een afbeelding omzetten van RGB
naar Lab (Image > Mode > Lab). Als je nu naar de kanalen kijkt zie je een achromatisch kanaal (L),
een rood/groen kanaal (a), en een blauw/geel kanaal(b). Als je het oogje voor het a-kanaal uitvinkt
krijg je een indruk van hoe het beeld bij rood/groen kleurenblinden overkomt.
daarom is het ook wel tof om dit te lerenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
wat goed dat je dat leert! Een vriend van mij is kleurenblind en het is voor hem een hel om met programma's als mathcad te werken. Fouten werden rood, maar hij zag dan het verschil tussen rood en zwart niet![]()
En wel vaker dat hij dingen niet goed ziet.
quote:
Veel cola met bacardi en bier.quote:
quote:
quote:
Toppunt was de schitterende actie van Albers, ik kijk wel of ik die kan vindenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En terwijl ik in de UB zit!
terwijl ik ook graag F1 had willen zien
ja, hoezo?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef wyccie het volgende:
Soempie, die doorlopende reisverzekering van de Rabobank, is die ook van Interpolis eigenlijk?
met die tankslangquote:Op zondag 1 juli 2007 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toppunt was de schitterende actie van Albers, ik kijk wel of ik die kan vinden
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:45 schreef Soempie het volgende:
Al m'n aantekeningen van statistiek los op de bank. Schuif ik het raam open: tig blaadjes waaien keihard naar buitenOp de daken van de buren en in de achtertuin van de onderburen.
![]()
Dus, kon ik op het dak van de buren klimmenen bij de buurjongen aankloppen.
(
)
Nee, ik hield een warrig verhaal. Hij keek vooral zo:quote:
Die heb ik ook. Wist niet dat ook tripjes in eigen land vergoed worden. Handig!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:46 schreef Soempie het volgende:
ja, hoezo?
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik hield een warrig verhaal. Hij keek vooral zo:Tot hij begreep wat er gebeurd was, toen heeft hij me uit staan lachen en toegekeken hoe ik onhandig op het dak klom.
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Wist niet dat ook tripjes in eigen land vergoed worden. Handig!
Tuurlijk niet, de entertainmentfactor is te grootquote:Op zondag 1 juli 2007 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
en niet helpen hetssss jongens van tegenwoordig
ik weet precies hoe je je voelde![]()
Hoe was het??quote:Op zondag 1 juli 2007 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben verbrand en gisteren is het de hele dag bewolkt geweest en heeft het half geregend
Relaxquote:
Concert At Sea in Zeelandquote:Op zondag 1 juli 2007 18:01 schreef wyccie het volgende:
Waar ben je geweest, Nem?
Ja, dat had ik me wel anders voorgesteld. Ik had lekker op wat ruimte gehoopt. Ik slaap altijd schuin en zo breed mogelijk in een tent.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
En jullie lagen knus met z'n drieen in de tent?
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Concert At Sea in Zeeland
2 nachtjes op de camping.
[..]
Ja, dat had ik me wel anders voorgesteld. Ik had lekker op wat ruimte gehoopt. Ik slaap altijd schuin en zo breed mogelijk in een tent.
Voor de mensen thuis: de 2 anderen waar ik mee was waren hun tent vergeten.
Typisch soap-scenario:
"Waar is de tent?"
- "Weet ik veel, die zou jij inpakken".
"Nee, ik had nog tegen je gezegd dat je die niet moest vergeten"
- "Nee, jij had hem op de bank klaargelegd"
etc etc
Gelukkig had ik een 3-persoonstent besteld dus dat kwam perfect uit
Kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 1 juli 2007 18:07 schreef wyccie het volgende:
Whehe, dat is kut. Ik slaap ook altijd in mijn eentje in een driepersoonstent. Heerlijk. En dan genoeg ruimte om mijn spullen aan de andere kant van de tent neer te zetten.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaan als de buurjongen
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:45 schreef Soempie het volgende:
Al m'n aantekeningen van statistiek los op de bank. Schuif ik het raam open: tig blaadjes waaien keihard naar buitenOp de daken van de buren en in de achtertuin van de onderburen.
![]()
Dus, kon ik op het dak van de buren klimmenen bij de buurjongen aankloppen.
(
)
quote:
bacardiquote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
maar soempie zeg eens even wat zat er in je cola gisteravond?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus..jij moet een camera op je schouder dragen, 24/7. Daar kunnen ze een film van maken
Daar kan ik grof geld mee verdienenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus..jij moet een camera op je schouder dragen, 24/7. Daar kunnen ze een film van maken
Nem wil wel sponsorenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.open dat bestand nou gewoon
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Etcetera het volgende:
aaaaaaaarghGaat ie lekker tijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.open dat bestand nou gewoon![]()
neequote:
oeoeoeh dat helptquote:
wat na het eerste advies pas bekend word gemaakt dus ik betaal nietquote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Freelance therapeut. Online advies kost 5 euro per regel, af te kopen met een krat Palm per vier regels..
ik was niet op de hoogte van de voorwaardenquote:
vertaling: leesbare tipsquote:Op zondag 1 juli 2007 18:59 schreef Mikkie het volgende:
Met m'n exclusieve ademtechnieken...
Valt wel mee jij en B.ertha zijn er nogquote:Op zondag 1 juli 2007 19:33 schreef Etcetera het volgende:
als je dit nog leest soemp: fijne vakantiezal rustig worden zonder jou
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt wel mee jij en B.ertha zijn er nog![]()
Wat is het nieuws?quote:
Typischquote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef Etcetera het volgende:
nitternet
sorry ik zal erover ophouden
ik heb vrijdagavond/nacht alleen maar cassis-apfelkorn gedronken. waren we op de terugweg, lag er een blikje op de weg. vriend: trap 'm weg! ik haal uit, en maai er uiteraard hard overheenvriend
ik
![]()
Soempie Unpluggedquote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soemp, ben je al wegquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Soempie het volgende:
Er is niemand om afscheid van te nemen![]()
Stommerds![]()
We?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
We zijn net bij Premonition geweest, best een goeie film
En nu gaan we kaarten
Oh ik was ook niet uit op de roddels hoorquote:
Ja, jij wel ja. En daar blijft het bij!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik hoef geen roddels, alleen de waarheid. maar die weet ik al![]()
ik roddel noooitquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh ik was ook niet uit op de roddels hoor
Dat zou Etc zijn![]()
godverdommequote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Yuri, je houdt je godverdomme in anders krijg je het met mij aan de stok!![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, joh, natuurlijk nietquote:Op zondag 1 juli 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij begint ook nieuwsgierig te worden?
Als je het zo zegt krijg ik het idee dat het iemand is die wij ook zouden kunnen kennen...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dus gooi je er maar een mooie GVD achteraan om de aandacht daarvan weg te nemenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, joh, natuurlijk niet
Ik schrok van het taalgebruik van de altijd vredelievende B.
Ik quotte het scheldwoord van B.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dus gooi je er maar een mooie GVD achteraan om de aandacht daarvan weg te nemen
ik denk dat B me vermoord als ik iets meer zegquote:
Zeer waarschijnlijk?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dta B me vermoord als ik iets meer zeg![]()
Maar jullie diegene zeer waarschijnlijk toch niet![]()
Mijn privéleven moet gewoon privé blijvenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, joh, natuurlijk niet
Ik schrok van het taalgebruik van de altijd vredelievende B.
waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat B me vermoord als ik iets meer zeg![]()
Maar jullie kennen diegene zeer waarschijnlijk toch niet![]()
Geenaam! Jemig ik zag je niet eensquote:
En dat moeten we nu nog geloven?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat B me vermoord als ik iets meer zeg![]()
Maar jullie kennen diegene zeer waarschijnlijk toch niet![]()
Ja, goedquote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geenaam! Jemig ik zag je niet eens
Hoe is het met je?
Leuk hoor, met de fiets geweest?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, goedNet terug vanuit het dorp hiernaast..
Hier, voor jou: Bikinishow in vliegtuigen Ecuadorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We zijn allemaal gebiologeerd door de liefde van B.
de vermoorden-optiequote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat je me vermoord of dat ze diegene waarschijnlijk niet kennen![]()
Ik zie haar niet meer reageren dus waarschijnlijk kan ze het zelf niet aanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga jij me nu zitten afleiden van Bertjes liefdesleven?
Ik mag gelukkig met de brommer. Ach, met de fiets zou ook maar een half uurtje fietsen zijn.. Ja, je moet wat over hebben voor jequote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Leuk hoor, met de fiets geweest?
Want met de auto mag je nog niet
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik mag gelukkig met de brommer. Ach, met de fiets zou ook maar een half uurtje fietsen zijn.. Ja, je moet wat over hebben voor je![]()
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.![]()
Hehequote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.[machomode] Moet ik je anders even op komen halen met de brommer, schatje?
[/machomode]
kom maarquote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.[machomode] Moet ik je anders even op komen halen met de brommer, schatje?
[/machomode]
That's mequote:
Ehhhmm.. Hij is ... kapot..quote:
Ja sorry. Dat komt door de selixutor..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom blijft ie zo vaak kapot gaan dan?
Oh ja, dat had je uitgelegd. Dat onderdeel van de paardebloemas toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja sorry. Dat komt door de selixutor..![]()
Daardoor gaat 'ie kapot.
Jij bent gaan flippenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef B.ertha het volgende:
Sheep, lijkt het maar of flipt je ava nu nog sneller?
Njet, het is onderdeel van trektostor. Die moeten vanuit India komen. Onderdelen moeten soms vanuit het midden van een jungle komen en dus kan het soms wel wat maanden duren..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je uitgelegd. Dat onderdeel van de paardebloemas toch?
Kun je dat niet gewoon vervangen dan?![]()
Jammer zegquote:Op zondag 1 juli 2007 22:48 schreef geenaam het volgende:
[..]
Njet, het is onderdeel van trektostor. Die moeten vanuit India komen. Onderdelen moeten soms vanuit het midden van een jungle komen en dus kan het soms wel wat maanden duren..![]()
Kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 1 juli 2007 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De dames in de harem van ons schaap, dát zijn pas babes.
Mag een schaap brommer rijden?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jammer zeg
Misschien moet ik maar eens een brommertje kopen zodat ik naar jou toe kan rijden
Was het iets met sprinkhanen?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wat een slecht film trouwens op sbs6
Jarhead is best goed hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 04:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja metFlight 93 gekeken
en hij kijkt nu jarhead maar daar had ik niet zo'n zin in
Ik rook vanmiddag iemand die er één had genomenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef iamredleader het volgende:
Rot-keuze. Persoonlijk zou ik voor de studenten-douche (lees: deodorant spray) kiezen
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:55 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb geen zin om een grote sheep te maken, valt het op?
PROESTquote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Is dat een andere manier om duidelijk te maken dat je nodig naar de wc moet?
![]()
Ach, voor de rest is het een schatje hoor..quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Nesle het volgende:
OMG
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHGGGGGGGGG!
http://youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI&mode=related&search=
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, voor de rest is het een schatje hoor..![]()
Ik geloof je zoquote:Op zondag 1 juli 2007 13:40 schreef geenaam het volgende:
Toch geen make-up laag er overheen steeds?quote:[..]
Ach, ik raak er aan gewend. Ze is een beetje te ijdel soms. Ik heb dat helemaal niet (meer). Mijn haren zitten 80% van de tijd niet meer goed en het liefst ga ik overal in trainingsbroek naar toe..
Gelukkig niet..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof je zo
[..]
Toch geen make-up laag er overheen steeds?
Dat vind ik echt niks![]()
Zeer oudquote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Nesle het volgende:
OMG
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHGGGGGGGGG!
http://youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI&mode=related&search=
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gelukkig niet..Make-up draagt ze (gelukkig) weinig
Hou ik trouwens ook helemaal niet van..
![]()
Kun je dan ook zo onschuldig knipperen?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef Nesle het volgende:
Zal ik jullie is wat vertellen, ik draag nooit make-up
Maar dat komt doordat ik blond haar heb en zwarte wenkbrauwen en hele grote wimpers dus het lijkt altijd al alsof ik make-up op heb![]()
same herequote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef Nesle het volgende:
Zal ik jullie is wat vertellen, ik draag nooit make-up
Maar dat komt doordat ik blond haar heb en zwarte wenkbrauwen en hele grote wimpers dus het lijkt altijd al alsof ik make-up op heb![]()
Als ze het zou doen zou ik ook eerlijk zeggen dat ik het niks vind. Ze ziet er veeel beter uit met haast geen make-up op..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
In de meeste gevallen vind ik het daardoor alleen maar lelijker worden
Op tv snap ik het dan nog wel, maar dat hebben mannen ookMaar heb Oprah wel eens gezien, en daarbij zie je gewoon dat er een plamuurlaag opzit
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een groot verschil met deze trut die huilt omdat ze haar cadeau te vroeg kreeg.
http://www.youtube.com/watch?v=AGpvM4O5Ml4
afschieten, echt bah iewquote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een groot verschil met deze trut die huilt omdat ze haar cadeau te vroeg kreeg.
je riep?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Dat is toch allemaal opgeklopt voor tvquote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Deze niet volgens mij.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat is toch allemaal opgeklopt voor tv![]()
Nee, MaJo en PR zijn spammerdsquote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat een topic pas echt snel volkomt als je met een wat grotere groep bent. Denk maar eens hoeveel sneller dit zou gaan als MaJo, PhysicsRules en Nembrionic zouden meeposten
Argh! Nu zit het alweer in m'n kop!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Er was een dooooonder een bliiiiksem
een [i]slag[/ig]toen ik je zag
ik ben veranderd een aaaander
siiihiinds die ene dag
uit m'n hoofd
quote:
She ruined my life! I hate her.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Krijg je een dikke Lexus:
"Oh my God, she just spoiled everything!"
Jij bent echt erg, je leest álles terug hè?quote:
Dat doe ik ook altijd hoor. Tijdrovend welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt erg, je leest álles terug hè?![]()
En hier maar quoten en ik maar denken 'Dat heb ik helemaal niet gezien'.
Ja, triest hèquote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt erg, je leest álles terug hè?![]()
En hier maar quoten en ik maar denken 'Dat heb ik helemaal niet gezien'.
Soms doe ik het ook wel een beetje, de laatste pagina waar ik gepost heb ofzo. Soms is het echt veel te veel.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef geenaam het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer van 05:00 t/m 15.00 werken..Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |