Wat is het nieuws?quote:
Typischquote:Op zondag 1 juli 2007 17:40 schreef Etcetera het volgende:
nitternet
sorry ik zal erover ophouden
ik heb vrijdagavond/nacht alleen maar cassis-apfelkorn gedronken. waren we op de terugweg, lag er een blikje op de weg. vriend: trap 'm weg! ik haal uit, en maai er uiteraard hard overheenvriend
ik
![]()
Soempie Unpluggedquote:Op zondag 1 juli 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus..jij moet een camera op je schouder dragen, 24/7. Daar kunnen ze een film van maken
Soemp, ben je al wegquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef Soempie het volgende:
Er is niemand om afscheid van te nemen![]()
Stommerds![]()
We?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:24 schreef B.ertha het volgende:
We zijn net bij Premonition geweest, best een goeie film
En nu gaan we kaarten
Oh ik was ook niet uit op de roddels hoorquote:
Ja, jij wel ja. En daar blijft het bij!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik hoef geen roddels, alleen de waarheid. maar die weet ik al![]()
ik roddel noooitquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh ik was ook niet uit op de roddels hoor
Dat zou Etc zijn![]()
godverdommequote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Yuri, je houdt je godverdomme in anders krijg je het met mij aan de stok!![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, joh, natuurlijk nietquote:Op zondag 1 juli 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij begint ook nieuwsgierig te worden?
Als je het zo zegt krijg ik het idee dat het iemand is die wij ook zouden kunnen kennen...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En dus gooi je er maar een mooie GVD achteraan om de aandacht daarvan weg te nemenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, joh, natuurlijk niet
Ik schrok van het taalgebruik van de altijd vredelievende B.
Ik quotte het scheldwoord van B.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En dus gooi je er maar een mooie GVD achteraan om de aandacht daarvan weg te nemen
ik denk dat B me vermoord als ik iets meer zegquote:
Zeer waarschijnlijk?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dta B me vermoord als ik iets meer zeg![]()
Maar jullie diegene zeer waarschijnlijk toch niet![]()
Mijn privéleven moet gewoon privé blijvenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee, joh, natuurlijk niet
Ik schrok van het taalgebruik van de altijd vredelievende B.
waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat B me vermoord als ik iets meer zeg![]()
Maar jullie kennen diegene zeer waarschijnlijk toch niet![]()
Geenaam! Jemig ik zag je niet eensquote:
En dat moeten we nu nog geloven?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat B me vermoord als ik iets meer zeg![]()
Maar jullie kennen diegene zeer waarschijnlijk toch niet![]()
Ja, goedquote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geenaam! Jemig ik zag je niet eens
Hoe is het met je?
Leuk hoor, met de fiets geweest?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, goedNet terug vanuit het dorp hiernaast..
Hier, voor jou: Bikinishow in vliegtuigen Ecuadorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We zijn allemaal gebiologeerd door de liefde van B.
de vermoorden-optiequote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat je me vermoord of dat ze diegene waarschijnlijk niet kennen![]()
Ik zie haar niet meer reageren dus waarschijnlijk kan ze het zelf niet aanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga jij me nu zitten afleiden van Bertjes liefdesleven?
Ik mag gelukkig met de brommer. Ach, met de fiets zou ook maar een half uurtje fietsen zijn.. Ja, je moet wat over hebben voor jequote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Leuk hoor, met de fiets geweest?
Want met de auto mag je nog niet
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik mag gelukkig met de brommer. Ach, met de fiets zou ook maar een half uurtje fietsen zijn.. Ja, je moet wat over hebben voor je![]()
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.![]()
Hehequote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.[machomode] Moet ik je anders even op komen halen met de brommer, schatje?
[/machomode]
kom maarquote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.[machomode] Moet ik je anders even op komen halen met de brommer, schatje?
[/machomode]
That's mequote:
Ehhhmm.. Hij is ... kapot..quote:
Ja sorry. Dat komt door de selixutor..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom blijft ie zo vaak kapot gaan dan?
Oh ja, dat had je uitgelegd. Dat onderdeel van de paardebloemas toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja sorry. Dat komt door de selixutor..![]()
Daardoor gaat 'ie kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |