Die OP wordt idd steeds langerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
allleen al de OP beslaat pagina 1 haha
Kerstmis 2004!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
oude OP-foto trouwens
en ik maar denken wat een kiejgielje isquote:
Als het gratis is..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef bassieVL het volgende:
Ohhh op die fiets. De middag begint om 12 uur. Daarna mag ik nog tot 18 uur ""werken". En vanavond is er een borrel op het werk. Die schijnen erg gezellig te zijn hier in SP.
+ het sociaal doen buiten werktijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:44 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Dronken worden op de kosten van de baas![]()
Just did that.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:44 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Dronken worden op de kosten van de baas![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:12 schreef bassieVL het volgende:
[..]
En ik ben al zo sociaal binnen werktijd
Dat was het toen ook al. Dat "Hotel" staat er nog op uit nostalgische overwegingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hotel marktzicht Is nu toch cafe Moeke van Meyer ?
Nog altijd 300 hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:15 schreef Frazz het volgende:
bvp steeds minder posts per topic!
ik was er ook om 20:00 uurquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
Wij waren ook bij de AH! Om 8 uur.
Elke week weer een andere indelingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
zit je dan ook kassa 1
spijkerbroek, grijs truitje met wit spijkerjackje (zo'n extra-kort model)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
Wat had je aan.
ik weet niet welke kassa, ik had wel mijn bonuslaart niet bij en aan de mensen achter mij hun pas gevraagd .... misschien aan kuuk en jd??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:18 schreef Clauw het volgende:
Ja bij welke kassa's zijn jullie geweest
das jammer want ik kom meestal op t laatste moment binnenvallenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:18 schreef Clauw het volgende:
[..]
Elke week weer een andere indeling
Volgende week van 08.00 tot 18.00![]()
want eerder heb je geen tijd?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
das jammer want ik kom meestal op t laatste moment binnenvallen
nou, meestal schiet het me op het laaste moment binnen nog even snel naar de appie te vliegen ...quote:
Fotoboekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
nou, meestal schiet het me op het laaste moment binnen nog even snel naar de appie te vliegen ...
probeer volgende week wel overdags te komen.
Maar hoe herken ik je dan? Want dan kom ik wel even zeggen dat ik spekkie ben
gezien!quote:
dat claudia dat dacht ik alquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:31 schreef Clauw het volgende:
Heb wel iets korter haar nu
En op mn naamplaatje staat Claudia![]()
Dude, jij spot Rizz zo vaak.quote:Op zondag 24 juni 2007 04:16 schreef Frazz het volgende:
hoi. ik heb rizzo gespot in een discotheek in Breda!
Ja, jammergenoeg welquote:Op zondag 24 juni 2007 04:16 schreef Frazz het volgende:
hoi. ik heb rizzo gespot in een discotheek in Breda!
* troostende schouder biedquote:
Als jullie weer internet hebben zitten we zo aan topic nummer 80quote:Op zondag 24 juni 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Kapot, gebroken. Ingetrokken in ons nieuwe huis. Zonder internet, dat wel.
Ben nu bij ouders, vandaar.
Best wel, paar maten van me hadden nog een paar dagen van te voren met hem een biertje gedronken, alles was toen nog normaal.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:35 schreef Clauw het volgende:
Was het onverwacht?
Florijn?quote:Op maandag 25 juni 2007 07:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Best wel, paar maten van me hadden nog een paar dagen van te voren met hem een biertje gedronken, alles was toen nog normaal.
Hij was een paar jaar jonger dan ik
Geslapen als een roosjequote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
van harte dan kuuk met jullie nu dan echt officiele huiske! Slapen jullie er vanacht voor t eerst?
Ken ik 'm? Doe es PM'en?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja
*aai-over-de-bolquote:Op maandag 25 juni 2007 08:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken 'm.
*Aai terug. Sigh.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:34 schreef tha_rizzo het volgende:
*aai-over-de-bol
Jij hebt er ook nog mee in de klas gezeten jaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Swiffer het volgende:
hmm ja die ken(de) ik wel.. wat een manier om te gaan zeg....
Je weet wel dat iedereen dood kan gaan, je verwacht het alleen inderdaad eerder van de ouderen in deze samenleving dan van een jong persoon.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
Raar is dat inderdaad, toen ik op de middelbare school zat zijn er helaas ook 2 kinderen verongelukt en ik was nog geen jaar van school af of een oud-klasgenootje was ook verongelukt op vakantie. Ook nog eens een ex-collega die nog geen 25 was en overleed aan een hartstilstand...
Ergens in je hoofd heb je zitten dat alleen oude mensen dood gaan, ook al weet je eigenlijk wel beter. Bekenden die vroeg dood gaan.... leer er maar eens mee om te gaan.
Wanneer heb je thuis weer internet?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
Werk!
Rond 7 juli hebben we internet als het goed is.. Zal wel de week erna worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Wanneer heb je thuis weer internet?
Ow, en ik wacht nog steeds op m'n uitnodiging
Surequote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rond 7 juli hebben we internet als het goed is.. Zal wel de week erna worden.
Je bent bij deze uitgenodigd, maar we hebben nog geen datum. Sowieso ben ik eerst nog jarig 19 juli. Kom je ook?
Zeker dat zware feesten in Sao Paulo?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:36 schreef bassieVL het volgende:
zwaar weekend achter de rug.
tegenover Catch22quote:Op maandag 25 juni 2007 11:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Café Oranje?
Waar zit dat?
Wat is dat voor café?
etc.
Onder andere.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef Swiffer het volgende:
wie jij??
Niks mis met de feestjes in Sao Paulo.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker dat zware feesten in Sao Paulo?
Waar zit Catch22?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:11 schreef Ritchie het volgende:
[..]
tegenover Catch22
Daar zonden ze iig voetbal uit afgelopen zaterdag.
Vismarktstraat.quote:
Nooit opgevallen dat die café's daar zittenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:35 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Vismarktstraat.
En voordat je gaat vragen waar de Vismarktstraat is: Dat is tussen de Havermarkt en de nieuwe haven.
Als je niet weet waar de Havermarkt of de nieuwe haven zijn, dan heb je eigenlijk op zich best wel een probleem
krijg ik er ook 1 dan??quote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Breda #64, Waar iedereen een leven heeft gekregen?
Hier ookquote:
Tasten die je lever aan dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hier ook
Al dat bier en die andere versnaperingen
ligt aan de hoeveelheid en frequentie alcoholquote:Op maandag 25 juni 2007 21:02 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Oei, dan zal die van mij het wel zwaar hebben.![]()
Volgens mij heeft de lever van Bassie Sao Paulo al niet overleefdquote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef Clauw het volgende:
[..]
ligt aan de hoeveelheid en frequentie alcohol![]()
Weinig gelezen dus... Elke andere dode die gevonden wordt, wordt wel gemeld, maar dit blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef Clauw het volgende:
we lezen het maandag in BN/De Stem?
Ik ga zo even de Casema bellen of ons internetspul wat eerder kan worden afgeleverd!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:35 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Tis idd wel te merken dat Kuuk en JD hier even niet meer zijn... zo lang zijn we nog nooit postloos geweest..
Gaarne. Ik mis hen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:04 schreef JDude het volgende:
Ik ga zo even de Casema bellen of ons internetspul wat eerder kan worden afgeleverd!
Tssk. Nouja, dan maar bij ouders en werk internetten hm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:29 schreef JDude het volgende:
Stelletje ambtenaren daar.
Ze kunnen de verhuizing hoogstens annuleren en opnieuw aanmaken op een andere datum maar dat zal voor de afleverdatum van heel het zooitje waarschijnlijk niets uitmaken.
Nog steeds heel wat, maar ik vind het gewoon handig. Ook met bankieren und shit.quote:
Jaja.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog steeds heel wat, maar ik vind het gewoon handig. Ook met bankieren und shit.
Waarom?quote:
Dan niet hèquote:
Omdat het leuk is om iemand te spreken die je meer dan 10 jaar niet meer gezien hebt en waar je de hele avond mee hebt zitten msnnenquote:
Ohja, dat is inderdaad wel leuk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:49 schreef Frazz het volgende:
Omdat het leuk is om iemand te spreken die je meer dan 10 jaar niet meer gezien hebt en waar je de hele avond mee hebt zitten msnnen
Ze wil naar Breda komenquote:
Ah, het is een ze.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef Frazz het volgende:
Ze wil naar Breda komen
Owh en heeft mij speciaal opgezocht op hyves omdat ze toevallig aan me dacht
Als iemand aan jou denkt is het al niet veel soepsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ze wil naar Breda komen
Ik ben ook vrolijk, maar ik weet niet waaromquote:
Logisch!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:55 schreef Conscience het volgende:
Ik ben ook vrolijk, maar ik weet niet waarom
Wat ben jíj een bitch zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Als iemand aan jou denkt is het al niet veel soeps
Ik ben vandaag weer zeer aardig![]()
Toen ik een klein fratsje was van 4 was het mijn vriendinnetjequote:
Veldmuis zou niet vrolijk worden van die spelfout.quote:
Ik heb via Hyves ook al veel oude klasgenoten teruggevonden! Is echt leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:52 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ze wil naar Breda komen
Typ Nederlandsch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef JDude het volgende:
Ik ben braque, doch ook wel vrolijckque.
Veldmuis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis zou niet vrolijk worden van die spelfout.
Al lang geen veldmuis gezien hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis zou niet vrolijk worden van die spelfout.
BOH GEQUE. DU BIST GEPWNED WIE EINNE N00B.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:59 schreef Frazz het volgende:
En dan heb ik hem nog wel het msn adres gegeven van een lekker wief
Ik ook, maar ik vind hen niet zo aardig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef Clauw het volgende:
Ik heb via Hyves ook al veel oude klasgenoten teruggevonden! Is echt leuk![]()
Nee niet iedereen maar toch wel leuk om te zien waar ze zijn beland enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind hen niet zo aardig.
Hoe gelolllerpwend ben je dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef Frazz het volgende:
[..]
Toen ik een klein fratsje was van 4 was het mijn vriendinnetje
En toen ik 5 was moest ik naar Nieuw-Lekkerland verhuizen
Ja. Weet ikquote:
Dat wel, vooral als ze in de goot zijn beland of met een gezin van 5 kinderen opgescheept zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Nee niet iedereen maar toch wel leuk om te zien waar ze zijn beland enzo
Als je heel hard had gebrult had het misschien wel geholpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Frazz het volgende:
Als fratsje van 4 heb je weinig te vertellen kan ik je zo zeggen.
Dan ben ik blij als fratsje van 22 dat ze nog aan me dacht en me opzocht op hyves
Nu niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je heel hard had gebrult had het misschien wel geholpen.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef Frazz het volgende:
Nu niets meer aan te doen
En eigenlijk is het wel leuk zo om elkaar na 18 jaar weer tegen te komen
Je had het ook zo druk met Citroentje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:24 schreef Frazz het volgende:
Ze vond het alleen niet zo leuk dat ik haar een klein beetje was vergeten, Njah niet vergeten maar ik dacht alleen niet zo vaak aan haar
Zeg. Niet zo hè.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:24 schreef Swiffer het volgende:
ja als ik dat zo lees, is het bijna zielig
En het waait hard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef Clauw het volgende:
en dan regent het weer! en dan schijnt de zon weer..
In Spanje. Waar JD 'm gelaten heeft in januari.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef Clauw het volgende:
Het is bijna juli! waar is de zon!!??
Natuurlijke dood en zelfmoord komen maar zelden in de krant of de site van de politiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:41 schreef Helsie het volgende:
[..]
Weinig gelezen dus... Elke andere dode die gevonden wordt, wordt wel gemeld, maar dit blijkbaar niet.
Mogge trouwens.
Ga eens naar Spanje om de zon terug te halen naar Nederland!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In Spanje. Waar JD 'm gelaten heeft in januari.
zullen we een stille tocht houden voor veldmuis ....quote:
Gewapende overval op kantoor Garden Lifestylequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
helicopter vanmorgen gezien?? was overval ergens bij tuin-toestand ofzo
Volgens mij heb ik die gehoord, toen ik nog in bed lag en er wakker van werdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
helicopter vanmorgen gezien?? was overval ergens bij tuin-toestand ofzo
inderdaad 9 uur! toen uiteindelijk maar uit bed gegaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
hoef je je niet voor te schamen hoor clauw ... was rond 9 uur ... als ik niet hoef te werken ben ik er rond die tijd ook nog nie uit hoor
Da's waar. Maar als bewoner van de straat zie je wel een zooi politie en als de technische recherche foto's maakt enzo, dan word je toch wel benieuwd wat er in je straat gebeurd is...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Natuurlijke dood en zelfmoord komen maar zelden in de krant of de site van de politie
Raar dat je nog niks weet ... ook niet van medebewoners iets gehoord ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Helsie het volgende:
[..]
Da's waar. Maar als bewoner van de straat zie je wel een zooi politie en als de technische recherche foto's maakt enzo, dan word je toch wel benieuwd wat er in je straat gebeurd is...
ja idd hier was er een paar jaar terug iemand uit het raam gesprongen ook niks over gelezen verder.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Helsie het volgende:
[..]
Da's waar. Maar als bewoner van de straat zie je wel een zooi politie en als de technische recherche foto's maakt enzo, dan word je toch wel benieuwd wat er in je straat gebeurd is...
PC is niet aangesloten dus kan het nog niet fixen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:38 schreef Swiffer het volgende:
oh en mag ik er in de volgende OP bij??? pleeeezzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm door verkeersdrukte had ik net een afslag eerder genomen. Was het heftig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Hallo schatjes!! Reed net voorbij een major autoongeluk gedoe op de kruising van de ehm.. Claudius Prinsenlaan en eh.. Wilhelminasingel.
Ja, het was redelijk chaotisch. Al die mafkezen werden omgeleid door de politie over een stuk fietspad de Cl. Prinsenlaan op, maar ik had ook net groen, dus ik kon ook bijna aan de kant gaan staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:32 schreef Helsie het volgende:
Hmm door verkeersdrukte had ik net een afslag eerder genomen. Was het heftig?
Dal!quote:
Geile ouwe bokquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef JDude het volgende:
Nog 4,5 maand en ik word 26.
Nog nieuws over dat ongeluk?
Hoe zit dat met die bloemetjes en bijtjes Dalamar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef Dalamar het volgende:
Ben al 35.
Een hoop levenservaring dus.
Iemand tips nodig?
Is er iets met bloemetjes en bijtjes danquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die bloemetjes en bijtjes Dalamar?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |