Als jullie weer internet hebben zitten we zo aan topic nummer 80quote:Op zondag 24 juni 2007 18:05 schreef Kuukske het volgende:
Kapot, gebroken. Ingetrokken in ons nieuwe huis. Zonder internet, dat wel.
Ben nu bij ouders, vandaar.
Best wel, paar maten van me hadden nog een paar dagen van te voren met hem een biertje gedronken, alles was toen nog normaal.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:35 schreef Clauw het volgende:
Was het onverwacht?
Florijn?quote:Op maandag 25 juni 2007 07:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Best wel, paar maten van me hadden nog een paar dagen van te voren met hem een biertje gedronken, alles was toen nog normaal.
Hij was een paar jaar jonger dan ik
Geslapen als een roosjequote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
van harte dan kuuk met jullie nu dan echt officiele huiske! Slapen jullie er vanacht voor t eerst?
Ken ik 'm? Doe es PM'en?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja
*aai-over-de-bolquote:Op maandag 25 juni 2007 08:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik ken 'm.
*Aai terug. Sigh.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:34 schreef tha_rizzo het volgende:
*aai-over-de-bol
Jij hebt er ook nog mee in de klas gezeten jaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Swiffer het volgende:
hmm ja die ken(de) ik wel.. wat een manier om te gaan zeg....
Je weet wel dat iedereen dood kan gaan, je verwacht het alleen inderdaad eerder van de ouderen in deze samenleving dan van een jong persoon.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef Dalamar het volgende:
Raar is dat inderdaad, toen ik op de middelbare school zat zijn er helaas ook 2 kinderen verongelukt en ik was nog geen jaar van school af of een oud-klasgenootje was ook verongelukt op vakantie. Ook nog eens een ex-collega die nog geen 25 was en overleed aan een hartstilstand...
Ergens in je hoofd heb je zitten dat alleen oude mensen dood gaan, ook al weet je eigenlijk wel beter. Bekenden die vroeg dood gaan.... leer er maar eens mee om te gaan.
Wanneer heb je thuis weer internet?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
Werk!
Rond 7 juli hebben we internet als het goed is.. Zal wel de week erna worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Wanneer heb je thuis weer internet?
Ow, en ik wacht nog steeds op m'n uitnodiging
Surequote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rond 7 juli hebben we internet als het goed is.. Zal wel de week erna worden.
Je bent bij deze uitgenodigd, maar we hebben nog geen datum. Sowieso ben ik eerst nog jarig 19 juli. Kom je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |