quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
tvp.
Boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Hèhè.
[..]Tvp zetten en dan een "gewone" reactie...
Zo zijn ze altijd. Dus shht.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
En die OP hè. Die moet echt mooier.
Volgens mij zijn we 1 v/d grootste std topics?!
Herstel, we zijn de grootstequote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Je bent je onbevangendheid kwijt gast..
![]()
![]()
De grootste.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Dan moet de OP mooier.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Herstel, we zijn de grootste
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat kijk Freecell hier vrolijk.
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op dat eerste plaatje, maar JoOlz, je hoeft het niet meteen te maken hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Heb ik je toch nog aan het lachen gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[afbeelding] Het maakt met niet uit hoor. Begrijp me niet verkeerd. Vond het alleen tres opvallend.
Ik doe het vaak genoeg anders om, is dat beter dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Hèhè.
[..]
Tvp zetten en dan een "gewone" reactie...
De OP is goed zoals hij is. Het is een fxcking OP, laat het.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan moet de OP mooier.
Ik zal vanavond ff kijken.
inderdaad, zo issie leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De OP is goed zoals hij is. Het is een fxcking OP, laat het.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik je toch nog aan het lachen gemaakt.
Denk maar niet dat die onbevangenheid serieus bedoeld was hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op dat eerste plaatje, maar JoOlz, je hoeft het niet meteen te maken hoor.
Bij jou wel Sebas. bij jou wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik doe het vaak genoeg anders om, is dat beter dan?
Ik geil op mooie plaatjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De OP is goed zoals hij is. Het is een fxcking OP, laat het.
Hear hear!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar de OP mag best gepimped worden hoor
Succesquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Tangarine het volgende:
ja, ik moet vandaag/morgen nog ff bezig, daarna ook klaar
Nergens last van.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
inderdaad, zo issie leuk.
En snel, denk daar wel om..
hoe meer er in komt te staan, hoe slomer het topic wordt.
Vanavond ook niet. Laat hem gewoon zo zijn. Deze is overzichtelijk, anders krijgen we weer zoeen sloom topic.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
[..]
Nee, doe ik ook niet. Is het te warm voor nu. Maar, vanavond wellicht wel.
.
[..]
Bij jou wel Sebas. bij jou wel.
[..]
Ik geil op mooie plaatjes..
[..]
Hear hear!
Hij wordt heus niet "groter" of "langzamer" hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
inderdaad, zo issie leuk.
En snel, denk daar wel om..
hoe meer er in komt te staan, hoe slomer het topic wordt.
precies! zeg het hem!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vanavond ook niet. Laat hem gewoon zo zijn. Deze is overzichtelijk, anders krijgen we weer zoeen sloom topic.
Zal m wel aan de goede verbinding met het internet liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
En een heleboel mensen met mij.
Dan heb jij geluk dat jij daar niet bij hoort.
Nee, aan de op hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal m wel aan de goede verbinding met het internet liggen.
Nee, ook gewoon los daarvan.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij wordt heus niet "groter" of "langzamer" hoor.
Je moet alleen de formaten goed kiezen dan.
Geen BMP's of TIFF's. Die worden MB's groot. En ja, dan duurt het laden lang.
Ja hè?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat kijk Freecell hier vrolijk.
Nu lijkt het net alsof er hete kittens in folie zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Renesite het volgende:
BLIJF VAN MIJN OP AF![]()
*interesseert het niet![]()
(ik heb ff de komma's weggehaald, want anders is de TT te klein)
R!!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Renesite het volgende:
BLIJF VAN MIJN OP AF![]()
*interesseert het niet![]()
(ik heb ff de komma's weggehaald, want anders is de TT te klein)
Tadam.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon los daarvan.
FOK! doet gewoon kut als er teveel instaat...
en niet alleen FOK! ook browsers over het algemeen vaak wel.
neuh, want verder doet alles hier het prima, alleen FOK! niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal m wel aan de goede verbinding met het internet liggen.
Nu jullie toch bezig zijn....quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja hè?
Inclusief wallen en onderkin...
...sught...
Zometeen maar ff een resultaat foto dan?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof er hete kittens in folie zijn. waha.
whaha? lachwekkend? TSSSSS WAT BEN JIJ VOOR NEPPE DIERENACTIVIST EN WEET IK VEEL WAT NIET AL.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof er hete kittens in folie zijn. waha.
Te erg was dat iddquote:
Dat was geen doenquote:
Nee hoor. Gewoon 2 of 3 plaatjes, met daarin een samengevoegd beeld van Groningen.quote:
Je browser. Die is Anti-Fok.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, want verder doet alles hier het prima, alleen FOK! niet.
Dat was ook een flinke OP. als het goed is staat ie nog ergens in de wiki.quote:
Ik hoop nog tot/met 28 Juni.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Jesse_ het volgende:
hoe lang blijven we dit top weer eigenlijk houden?
Hoezoquote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whaha? lachwekkend? TSSSSS WAT BEN JIJ VOOR NEPPE DIERENACTIVIST EN WEET IK VEEL WAT NIET AL.
Morgen wordt het al koeler.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Jesse_ het volgende:
hoe lang blijven we dit top weer eigenlijk houden?
Jep, die heeft CVS.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was ook een flinke OP. als het goed is staat ie nog ergens in de wiki.
I know! Woehoe!quote:
quote:
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slechtquote:
Wat denk je van het aanpassen van een quote aan je eigen wensen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
In een van de vorige topics poste iemand een of ander vaag lijstje met iedereen uit deel 1 die nu nog steeds post.
daar stond alleen peterselieman in...
hoezo komt die lijst zo incompleet? en wie was dat ook alweer? want die persoon verdiend een behoorlijke spanking.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
In een van de vorige topics poste iemand een of ander vaag lijstje met iedereen uit deel 1 die nu nog steeds post.
hoezo komt die lijst zo incompleet? en wie was dat ook alweer? want die persoon verdiend een behoorlijke spanking.![]()
dat was maok en jij stond ook in die lijst hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
En daar stoor jij je aan?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slecht
wat leuk een collegaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig wordt het morgen koeler, omdat ik dan weer in de buitenlucht moet werken als postbode en dan is 22 graden zelfs al wat aan de warme kant.
Waar werk jij dan?quote:
ik merk het slechts opquote:
Mooi.quote:
Ja, ik werk wel in Groningen, Diamantlaanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Werk jij er ook dan?
Ik werk niet in Groningen, maar val onder Leeuwarden Pallasweg.
niet toen ik keekquote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoorIn die lijst sta jij ook, tara, ik, j0olz ed.
aan ging dat zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat denk je van het aanpassen van een quote aan je eigen wensen.![]()
Niet in het begin, maar dat is een misverstand dus. okay.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dat was maok en jij stond ook in die lijst hoor
blauwe smurf.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niet toen ik keek
[..]
aan ging dat zo.
ja, ik heb de verloop niet gezien, alleen dat ie gepost was, daarna moest ik weg dacht ik..
[..]
Niet in het begin, maar dat is een misverstand dus. okay.
Alleen op zaterdag of ook wel op andere dagen?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, ik werk wel in Groningen, Diamantlaan
volgens mij lees jij nogal selctief, ik had jou er ook in gezet, dat je nou jezelf negeert...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik had nog wel zo mijn best gedaanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slecht
Dat weten wequote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef maok het volgende:
[..]
volgens mij lees jij nogal selctief, ik had jou er ook in gezet, dat je nou jezelf negeert...
[..]
Ik had nog wel zo mijn best gedaan![]()
teehee .quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Sebasser het volgende:
Hey, Jesse.
heb jij ook een avatar van Uncle Jesse (the dukes of hazzard) gehad?
Oh Sebasser. Poooor you.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niet toen ik keek
[..]
aan ging dat zo.
ja, ik heb de verloop niet gezien, alleen dat ie gepost was, daarna moest ik weg dacht ik..
[..]
Niet in het begin, maar dat is een misverstand dus. okay.
Volgens mij ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
Volgens mij had ik dat lijstje in een keer gepost trouwens![]()
Alleen op zaterdag, in de vakantie wil ik nog wel eens doordeweeks werkenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag of ook wel op andere dagen?
Ja dat was Jesse- geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Sebasser het volgende:
Hey, Jesse.
heb jij ooit een avatar van Uncle Jesse (the dukes of hazzard) gehad?
Je bent zelf veelquote:
ah, daar heb ik ook gewerkt, en Mik_infra ook.. Maar ik ben al een jaar of 3 weg, en Mik_infra al 2,5 jaar denk ik..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Sry. weet niet meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
Is het nou ja, of is het nou Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag, in de vakantie wil ik nog wel eens doordeweeks werken
[..]
Ja dat was Jesse- geloof ik
Ja, met een kloonquote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is het nou ja, of is het nou Nee..
Tataa!quote:
Succesquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Flikker nou ff op met je onzinnige kutopmerkingen, iedereen in dit topic heeft last van je.
He? Waar?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha wat leuk, ik zit er nu bijna 3 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, daar heb ik ook gewerkt, en Mik_infra ook.. Maar ik ben al een jaar of 3 weg, en Mik_infra al 2,5 jaar denk ik..
Wij zaten daar onder Freddie..
Snel even editten he.quote:
Ik officiëel ook op zaterdag, maar werk nu meestal 2 tot 3 keer in de week en staks in de zomermaanden bijna de gehele week.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag, in de vakantie wil ik nog wel eens doordeweeks werken
Best wel eens.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Flikker nou ff op met je onzinnige kutopmerkingen, iedereen in dit topic heeft last van je.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha wat leuk, ik zit er nu bijna 3 jaar.
Freddy is er helaas niet meer
overgeplaatst naar stadskanaal.quote:
Jawel, maar niet met een underscore, maar met een gewoon streepje --> ' - 'quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ah, maar niet met een account met de naam jesse(plusnogwattekensmaardatweetiknietzeker)
najah, misschien een tweede keer ofzo, maar dat maakt ook niet uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
Jawelquote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ah, maar niet met een account met de naam jesse(plusnogwattekensmaardatweetiknietzeker)
quote:
quote:
ooh, die mag net als j0olz wieberen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met een underscore, maar met een gewoon streepje --> ' - '
Waaromquote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh, die mag net als j0olz wieberen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh, die mag net als j0olz wieberen.
Omdat die kloon vet slecht was.quote:
Is ie weg?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha wat leuk, ik zit er nu bijna 3 jaar.
Freddy is er helaas niet meer
Ja overgeplaatst naar stadskanaal. Nu een maand of 2 geleden geloof ikquote:
Gewoon.quote:
WRAPS!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Tangarine het volgende:
ik ga ff naar de Jumbo om te kijken naar iets om vanavond te eten...
waar is zij dan nu naartoe? zijn ze ruw van elkaar gescheiden?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja overgeplaatst naar stadskanaal. Nu een maand of 2 geleden geloof ik
En Miranda is ook weg
Zij heeft een baan ergens in een hotel gekregen, TNT wil graag van haar mensen af tegenwoordigquote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
[..]
waar is zij dan nu naartoe? zijn ze ruw van elkaar gescheiden?
Behalve de goedkope krachten.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zij heeft een baan ergens in een hotel gekregen, TNT wil graag van haar mensen af tegenwoordig
Nou was dat in hun geval ook niet erg geloof ik... Zo hard werkte zij niet, toen wij er nog werkten waren ze eigenlijk altijd in de kantine te vinden, elkaar in de ogen te staren en koffie te zuipen..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zij heeft een baan ergens in een hotel gekregen, TNT wil graag van haar mensen af tegenwoordig
Nee zij hadden beiden een heerlijk rustig baantje daarquote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef teigan het volgende:
[..]
Nou was dat in hun geval ook niet erg geloof ik... Zo hard werkte zij niet, toen wij er nog werkten waren ze eigenlijk altijd in de kantine te vinden, elkaar in de ogen te staren en koffie te zuipen..
staat toch in mijn profiel.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft iedereen gelijk het MSN adres van sebasser![]()
Ja .quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
staat toch in mijn profiel.
Maar, het grappige was dat alleen bij hem die tekst zo tevoorschijn kwam, dus het zag er een beetje raar uit.
Ohja, dat deed hij dus zelf, die tekst.
Ralph, maar die werkt er nog steeds geloof ik..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee zij hadden beiden een heerlijk rustig baantje daar
Ken je nog wat namen van je oude collega's?
die zal ik dan vast wel kennen
Lief dat je mijn tekst ondersteunt, niet dat het nodig was.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja .
Wat sebasser zegt is waar, voor 1 x. (srsly hoor. j0olz pr0beert sebas dr in te luizen. Dat weet ik lekker)
Viel mij ook al opquote:
Ja, lief he.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lief dat je mijn tekst ondersteunt, niet dat het nodig was.
Maar omtoch, lief.
Wat een watje, nu het bekend is dat ik hem niet leuk vind probeert ie er alles aan te doen om het wel zo te laten lijken.quote:
ja Ralph werkt er nog steeds, Ernst en Ineke ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef teigan het volgende:
[..]
Ralph, maar die werkt er nog steeds geloof ik..
Jorrit
van de oude garde
Ernst, Ineke, en verder weet ik het zo gauw niet meer..
die is denk ik bijna gelijk me mij weg gegaan..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ja Ralph werkt er nog steeds, Ernst en Ineke ook.
Jorrit ken ik niet
Dankjequote:
Stiekem wel he ?quote:
Nee, die zegt me ook niksquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef teigan het volgende:
[..]
die is denk ik bijna gelijk me mij weg gegaan..
zegt Michel jou dan ook wat?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, die zegt me ook niks
Wouter, Jaap en Fok!ko moet je volgens mij nog wel gekend hebben
Ja, volgens mij wel.. Die wachten altijd op elkaar toch? En dan deden ze hun wijken gewoon gezamenlijk toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, die zegt me ook niks
Wouter, Jaap en Fokko moet je volgens mij nog wel gekend hebben
jaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.. Die wachten altijd op elkaar toch? En dan deden ze hun wijken gewoon gezamenlijk toch?
maar die waren toch op een gegeven moment met zijn vieren?quote:
Saaaaiiiquote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Het is hier bijna een TNT (reünie) topic![]()
5'en zelfsquote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef teigan het volgende:
[..]
maar die waren toch op een gegeven moment met zijn vieren?
Ik heb vroeger ook nog post gesorteerd bij de PTT, een hele kerstvakantie lang.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Het is hier bijna een TNT (reünie) topic![]()
Je had mag ik hopen wel gewone werkdagen en tijden en alles?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook nog post gesorteerd bij de PTT, een hele kerstvakantie lang.![]()
Ja broertje van Fokko, Albert.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef teigan het volgende:
hm, er kwam toen een broertje bij, dat was nummer 4 dacht ik.. Maar nummer 5 kan ik me niet echt meer herinneren..
pics.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. In bikini op dakterras.
Nee, ik was de sorteer slaafquote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je had mag ik hopen wel gewone werkdagen en tijden en alles?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga even bezig met AK .
Sorry ressabeS.
Nicequote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. In bikini op dakterras.
Dat zou ik ook niet lang volhouden. Heb in 2005 al eens een autoroute gedaan, dus ook sorteren en pakketten. Dat was zwaar relaxt.quote:
Was iets van 10 jaar geleden, er kwamen toen net allemaal nieuwe machines, waardoor ze natuurlijk maar de helft van de tijd werkte door de kinderziektes. Ook wel eens bij een machine staan kijken of alles goed ging enzo, dat was wel weer makkelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet lang volhouden. Heb in 2005 al eens een autoroute gedaan, dus ook sorteren en pakketten. Dat was zwaar relaxt.![]()
bij Mik_infra gaat een lampje branden, hij denkt te weten wie jij bent.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja broertje van Fokko, Albert.
Toen ik kwam zal je er niet meer gewerkt hebben denk ik.
In september 2004 ben ik begonnen
Hoe heet Mik_infra danquote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef teigan het volgende:
[..]
bij Mik_infra gaat een lampje branden, hij denkt te weten wie jij bent.
.. Ik was in mei 2004 al weg, dus ik weet het niet..
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat een watje, nu het bekend is dat ik hem niet leuk vind probeert ie er alles aan te doen om het wel zo te laten lijken.
Wat voor scherm heb je nu dan staan, aangezien je hier nog wel gaat posten.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:19 schreef Jo0Lz het volgende:.
21" crt deaud.
Wat lijkt m'n bureau zo... hmmm.. leeg?!.
Heidene!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja .
Wat sebasser zegt is waar, voor 1 x. (srsly hoor. j0olz pr0beert sebas dr in te luizen. Dat weet ik lekker)
17" tft'tje. Maar is zo kleihein, in vergelijking tot m'n 21" crt. Die overigens de pan uit roeleerde.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat voor scherm heb je nu dan staan, aangezien je hier nog wel gaat posten.![]()
quote:
quote:
Weer CRT? dan ben je voor een euro of 20 wel klaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
17" tft'tje. Maar is zo kleihein, in vergelijking tot m'n 21" crt. Die overigens de pan uit roeleerde.
Totdat die stuk ging, that is.
Dan maar een nieuwe.
Samsung 22" wide, 2ms black?!
ik heb 301 ppp.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, dat snap ik dus nooit hè. Ik vind 50 posts per pagina, way too little. Heb hem op 101 gezet. Topics zijn dan altijd 3 pagina's
.
de landmeter?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef teigan het volgende:
Michel..
Blonde jongen, bril, liep toen de concordia en radijsstraat
pagina 8 is slechts 25 posts per paginaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, dat snap ik dus nooit hè. Ik vind 50 posts per pagina, way too little. Heb hem op 101 gezet. Topics zijn dan altijd 3 pagina's
.
Dat mag ik niet. Is alleen voor l337z0r userts.quote:
Die is het dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de landmeter?
ging veel met Ralph om en woont in de kornoeljestraat?
Had je nog even wat te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
bijgelezen
Als dat zo is dan is teigan waarschijnlijk zijn vriendinquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
bijgelezen
quote:
Weetik.quote:
Ik wil jou keihard jeukenquote:
En nu is je zaakje opgezwollen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil jou keihard jeuken![]()
Maar ja, er is dus blijkbaar een mug in mn broek gekropen die me helemaal lek heeft geprikt
Ja met je sad, ik vroeg wat er was, want ik snapte het niet.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ja, er is dus blijkbaar een mug in mn broek gekropen die me helemaal lek heeft geprikt
nee, het is helemaal tussen mn knieholte en kuit van mn linker been. Mijn penis, inclusief toebehoren, is nog geheel intact.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En nu is je zaakje opgezwollen.![]()
![]()
Vandaar dat je zo jeukt.![]()
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, het is helemaal tussen mn knieholte en kuit van mn linker been. Mijn penis, inclusief toebehoren, is nog geheel intact.
Was ik nou echt de enige die dit vaker moest lezen?quote:
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Was ik nou echt de enige die dit vaker moest lezen?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het kan altijd erger.
*Denkt terug aan de tijd dat ze bij dr vriendje logeerde, die mídden in een bos woonde, waardoor ze de nacht daarna op één(!!) been wel 80 (letterlijk) muggenbulten had. En dat was nog maar dat ene been.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, maar hij wil mij ook graag keihard neuken hoor. Daar niet van.
En je weet het!quote:
Ik lust geen bierquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Grulez het volgende:
Mmm bier.
quote:
klopt, that's him.. hij woont er nog steeds hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de landmeter?
ging veel met Ralph om en woon(t)(de) in de kornoeljestraat?
Oh. Ik dacht dat je gewoon weer gemeen tegen me deed.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja met je sad, ik vroeg wat er was, want ik snapte het niet.![]()
Ok. Maar het moet wel zondag lekker weer zijn, eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Tangarine het volgende:
ik heb het een beetje gehad met de hitte, nog even een paar dagen afkoeling pleeeaaaassseeee
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef Jo0Lz het volgende:
mweh. Moet bij schoonouders gaan eten....
[..]
Oh. Ik dacht dat je gewoon weer gemeen tegen me deed.
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok. Maar het moet wel zondag lekker weer zijn, eigenlijk.
en eigenlijk, dindsdag ook, volgende week.
Ik juichde, omdat het zo bar interessant was!quote:
Gemeen.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz gaat.
Tot laters.
( [afbeelding] ChipsZak.)
Hoe kun je dat nou missen?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Grappig, ik wist helemaal niet dat je krullen had.
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Grappig, ik wist helemaal niet dat je krullen had.
Iedereen trapte erin!quote:
Houden zo!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:33 schreef freecell het volgende:
Het is wel lekker lang alweer!
Ziet er mooi uit, Freecell.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef freecell het volgende:
Resultaat it is!
één raar hoofd:
[afbeelding]
Een heleboel haartjes:
[afbeelding]
En soms kijk ik zo:
[afbeelding]
kwil ook *geen oven heeft*quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef freecell het volgende:
idem. pizza
(idem, als in: ben ook aan het eten)
Ben je idioot zeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Tangarine het volgende:
ownee, ik bedoel: ik moet een uur eerder opstaan, zodat ik kan hardlopen voor ik ga zwemmen, en mag maar één hapje yoghurt, een broodkorstje en een sapje per dag
sowwyquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef freecell het volgende:
Jongens! Toe nou!
Niet ook hier!
Ik vind één zo'n topic wel genoeg...
iets zeggen wat zij zou zeggen, wachten tot het gequote is (genoeg mense hier die wel ff willen quoten dacht ik zo), en editten dan met de text "kut verkeerde account"quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef teigan het volgende:
roep dan dat het eigenlijk stiekum een kloon van jou isofzo..
Dan wordt ze niet meer serieus genomen
Whehe, ja, dat ga ik gewoon doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef teigan het volgende:
roep dan dat het eigenlijk stiekum een kloon van jou isofzo..
Dan wordt ze niet meer serieus genomen
Ja, niet op gelet.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
Ja, niet op gelet.
Als jij nou even zoeen mooi topic voor mij in elkaar typt zonder die fouten, dan is iedereen blij.
Neen, dat gaan we allemaal niet doen, wat een onzin zeg, gatver.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets zeggen wat zij zou zeggen, wachten tot het gequote is (genoeg mense hier die wel ff willen quoten dacht ik zo), en editten dan met de text "kut verkeerde account"
Opzich kunnen we een perfect stappen plan maken, alleen dan moeten we wel even kunnen overleggen...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef teigan het volgende:
hm..
* ]teigan wacht rustig af of de heren nog wat gaan doen..[/me]
HOHIHpohihoohhihohihoiooiiiiiiiiiiquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Flipper01 het volgende:
[me= Flipper01 komt ook even hallo zeggen!
ioh ioh ioh ioh ioHquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Faelivrin het volgende:
Hoi hoi hoi hoi hoi
Que?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Sebasser het volgende:
Hey, freecell, die 2de foto, is dat ontbijtkoek in je haar?
Mental images zijn OKquote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik zag je helemaal voor me, die foto's aan het bekijken, Waar!?, en volgens zit er niks. ha! dat zag ik dus voor me, dat je helemaal in paniek zo TARA roept om te vragen of hij ff kan kijken terwijl jij het uitschreeuwd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu wou ik eigelijk een erg pervers plaatje gaan posten met een lul deringedauwt, maar die heb ik niet, dus verzin dat ding maar ofzo.
Adopteer mij maar anders.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
ik wil een kind hebben trouwens.
een jongetje met blond haar. Wie doet er mee?
.
Heb wat donkerblond haar.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
ik wil een kind hebben trouwens.
een jongetje met blond haar. Wie doet er mee?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |