Dat was geen doenquote:
Nee hoor. Gewoon 2 of 3 plaatjes, met daarin een samengevoegd beeld van Groningen.quote:
Je browser. Die is Anti-Fok.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, want verder doet alles hier het prima, alleen FOK! niet.
Dat was ook een flinke OP. als het goed is staat ie nog ergens in de wiki.quote:
Ik hoop nog tot/met 28 Juni.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Jesse_ het volgende:
hoe lang blijven we dit top weer eigenlijk houden?
Hoezoquote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whaha? lachwekkend? TSSSSS WAT BEN JIJ VOOR NEPPE DIERENACTIVIST EN WEET IK VEEL WAT NIET AL.
Morgen wordt het al koeler.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Jesse_ het volgende:
hoe lang blijven we dit top weer eigenlijk houden?
Jep, die heeft CVS.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was ook een flinke OP. als het goed is staat ie nog ergens in de wiki.
I know! Woehoe!quote:
quote:
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slechtquote:
Wat denk je van het aanpassen van een quote aan je eigen wensen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
In een van de vorige topics poste iemand een of ander vaag lijstje met iedereen uit deel 1 die nu nog steeds post.
daar stond alleen peterselieman in...
hoezo komt die lijst zo incompleet? en wie was dat ook alweer? want die persoon verdiend een behoorlijke spanking.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
In een van de vorige topics poste iemand een of ander vaag lijstje met iedereen uit deel 1 die nu nog steeds post.
hoezo komt die lijst zo incompleet? en wie was dat ook alweer? want die persoon verdiend een behoorlijke spanking.![]()
dat was maok en jij stond ook in die lijst hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
En daar stoor jij je aan?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slecht
wat leuk een collegaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig wordt het morgen koeler, omdat ik dan weer in de buitenlucht moet werken als postbode en dan is 22 graden zelfs al wat aan de warme kant.
Waar werk jij dan?quote:
ik merk het slechts opquote:
Mooi.quote:
Ja, ik werk wel in Groningen, Diamantlaanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Werk jij er ook dan?
Ik werk niet in Groningen, maar val onder Leeuwarden Pallasweg.
niet toen ik keekquote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee hoorIn die lijst sta jij ook, tara, ik, j0olz ed.
aan ging dat zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat denk je van het aanpassen van een quote aan je eigen wensen.![]()
Niet in het begin, maar dat is een misverstand dus. okay.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dat was maok en jij stond ook in die lijst hoor
blauwe smurf.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niet toen ik keek
[..]
aan ging dat zo.
ja, ik heb de verloop niet gezien, alleen dat ie gepost was, daarna moest ik weg dacht ik..
[..]
Niet in het begin, maar dat is een misverstand dus. okay.
Alleen op zaterdag of ook wel op andere dagen?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, ik werk wel in Groningen, Diamantlaan
volgens mij lees jij nogal selctief, ik had jou er ook in gezet, dat je nou jezelf negeert...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik had nog wel zo mijn best gedaanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slecht
Dat weten wequote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef maok het volgende:
[..]
volgens mij lees jij nogal selctief, ik had jou er ook in gezet, dat je nou jezelf negeert...
[..]
Ik had nog wel zo mijn best gedaan![]()
teehee .quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Sebasser het volgende:
Hey, Jesse.
heb jij ook een avatar van Uncle Jesse (the dukes of hazzard) gehad?
Oh Sebasser. Poooor you.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
niet toen ik keek
[..]
aan ging dat zo.
ja, ik heb de verloop niet gezien, alleen dat ie gepost was, daarna moest ik weg dacht ik..
[..]
Niet in het begin, maar dat is een misverstand dus. okay.
Volgens mij ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
Volgens mij had ik dat lijstje in een keer gepost trouwens![]()
Alleen op zaterdag, in de vakantie wil ik nog wel eens doordeweeks werkenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag of ook wel op andere dagen?
Ja dat was Jesse- geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Sebasser het volgende:
Hey, Jesse.
heb jij ooit een avatar van Uncle Jesse (the dukes of hazzard) gehad?
Je bent zelf veelquote:
ah, daar heb ik ook gewerkt, en Mik_infra ook.. Maar ik ben al een jaar of 3 weg, en Mik_infra al 2,5 jaar denk ik..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Sry. weet niet meer...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
Volgens mij had ik dat lijstje in een keer gepost trouwens![]()
Is het nou ja, of is het nou Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag, in de vakantie wil ik nog wel eens doordeweeks werken
[..]
Ja dat was Jesse- geloof ik
Ja, met een kloonquote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is het nou ja, of is het nou Nee..
Tataa!quote:
Succesquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Flikker nou ff op met je onzinnige kutopmerkingen, iedereen in dit topic heeft last van je.
He? Waar?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha wat leuk, ik zit er nu bijna 3 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, daar heb ik ook gewerkt, en Mik_infra ook.. Maar ik ben al een jaar of 3 weg, en Mik_infra al 2,5 jaar denk ik..
Wij zaten daar onder Freddie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |