quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef ChipsZak. het volgende:
tvp.
Boeiend.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Hèhè.
[..]Tvp zetten en dan een "gewone" reactie...
Zo zijn ze altijd. Dus shht.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
En die OP hè. Die moet echt mooier.
Volgens mij zijn we 1 v/d grootste std topics?!
Herstel, we zijn de grootstequote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeiend.![]()
Je bent je onbevangendheid kwijt gast..
![]()
![]()
De grootste.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Dan moet de OP mooier.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Herstel, we zijn de grootste
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat kijk Freecell hier vrolijk.
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op dat eerste plaatje, maar JoOlz, je hoeft het niet meteen te maken hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Jo0Lz het volgende:
Heb ik je toch nog aan het lachen gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
[afbeelding] Het maakt met niet uit hoor. Begrijp me niet verkeerd. Vond het alleen tres opvallend.
Ik doe het vaak genoeg anders om, is dat beter dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Hèhè.
[..]
Tvp zetten en dan een "gewone" reactie...
De OP is goed zoals hij is. Het is een fxcking OP, laat het.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan moet de OP mooier.
Ik zal vanavond ff kijken.
inderdaad, zo issie leuk.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De OP is goed zoals hij is. Het is een fxcking OP, laat het.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ik je toch nog aan het lachen gemaakt.
Denk maar niet dat die onbevangenheid serieus bedoeld was hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo mijn best gedaan op dat eerste plaatje, maar JoOlz, je hoeft het niet meteen te maken hoor.
Bij jou wel Sebas. bij jou wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik doe het vaak genoeg anders om, is dat beter dan?
Ik geil op mooie plaatjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De OP is goed zoals hij is. Het is een fxcking OP, laat het.
Hear hear!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar de OP mag best gepimped worden hoor
Succesquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Tangarine het volgende:
ja, ik moet vandaag/morgen nog ff bezig, daarna ook klaar
Nergens last van.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
inderdaad, zo issie leuk.
En snel, denk daar wel om..
hoe meer er in komt te staan, hoe slomer het topic wordt.
Vanavond ook niet. Laat hem gewoon zo zijn. Deze is overzichtelijk, anders krijgen we weer zoeen sloom topic.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
[..]
Nee, doe ik ook niet. Is het te warm voor nu. Maar, vanavond wellicht wel.
.
[..]
Bij jou wel Sebas. bij jou wel.
[..]
Ik geil op mooie plaatjes..
[..]
Hear hear!
Hij wordt heus niet "groter" of "langzamer" hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
inderdaad, zo issie leuk.
En snel, denk daar wel om..
hoe meer er in komt te staan, hoe slomer het topic wordt.
precies! zeg het hem!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vanavond ook niet. Laat hem gewoon zo zijn. Deze is overzichtelijk, anders krijgen we weer zoeen sloom topic.
Zal m wel aan de goede verbinding met het internet liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
En een heleboel mensen met mij.
Dan heb jij geluk dat jij daar niet bij hoort.
Nee, aan de op hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal m wel aan de goede verbinding met het internet liggen.
Nee, ook gewoon los daarvan.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij wordt heus niet "groter" of "langzamer" hoor.
Je moet alleen de formaten goed kiezen dan.
Geen BMP's of TIFF's. Die worden MB's groot. En ja, dan duurt het laden lang.
Ja hè?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat kijk Freecell hier vrolijk.
Nu lijkt het net alsof er hete kittens in folie zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Renesite het volgende:
BLIJF VAN MIJN OP AF![]()
*interesseert het niet![]()
(ik heb ff de komma's weggehaald, want anders is de TT te klein)
R!!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Renesite het volgende:
BLIJF VAN MIJN OP AF![]()
*interesseert het niet![]()
(ik heb ff de komma's weggehaald, want anders is de TT te klein)
Tadam.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon los daarvan.
FOK! doet gewoon kut als er teveel instaat...
en niet alleen FOK! ook browsers over het algemeen vaak wel.
neuh, want verder doet alles hier het prima, alleen FOK! niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zal m wel aan de goede verbinding met het internet liggen.
Nu jullie toch bezig zijn....quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja hè?
Inclusief wallen en onderkin...
...sught...
Zometeen maar ff een resultaat foto dan?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof er hete kittens in folie zijn. waha.
whaha? lachwekkend? TSSSSS WAT BEN JIJ VOOR NEPPE DIERENACTIVIST EN WEET IK VEEL WAT NIET AL.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof er hete kittens in folie zijn. waha.
Te erg was dat iddquote:
Dat was geen doenquote:
Nee hoor. Gewoon 2 of 3 plaatjes, met daarin een samengevoegd beeld van Groningen.quote:
Je browser. Die is Anti-Fok.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neuh, want verder doet alles hier het prima, alleen FOK! niet.
Dat was ook een flinke OP. als het goed is staat ie nog ergens in de wiki.quote:
Ik hoop nog tot/met 28 Juni.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Jesse_ het volgende:
hoe lang blijven we dit top weer eigenlijk houden?
Hoezoquote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whaha? lachwekkend? TSSSSS WAT BEN JIJ VOOR NEPPE DIERENACTIVIST EN WEET IK VEEL WAT NIET AL.
Morgen wordt het al koeler.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef Jesse_ het volgende:
hoe lang blijven we dit top weer eigenlijk houden?
Jep, die heeft CVS.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was ook een flinke OP. als het goed is staat ie nog ergens in de wiki.
I know! Woehoe!quote:
quote:
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slechtquote:
Wat denk je van het aanpassen van een quote aan je eigen wensen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
In een van de vorige topics poste iemand een of ander vaag lijstje met iedereen uit deel 1 die nu nog steeds post.
daar stond alleen peterselieman in...
hoezo komt die lijst zo incompleet? en wie was dat ook alweer? want die persoon verdiend een behoorlijke spanking.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
In een van de vorige topics poste iemand een of ander vaag lijstje met iedereen uit deel 1 die nu nog steeds post.
hoezo komt die lijst zo incompleet? en wie was dat ook alweer? want die persoon verdiend een behoorlijke spanking.![]()
dat was maok en jij stond ook in die lijst hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
En daar stoor jij je aan?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
die 1 jaar op fok fotosoep is anders wel erg slecht
wat leuk een collegaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig wordt het morgen koeler, omdat ik dan weer in de buitenlucht moet werken als postbode en dan is 22 graden zelfs al wat aan de warme kant.
Waar werk jij dan?quote:
ik merk het slechts opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |