Volgende week ergens gaat dat pas lukken, ik heb nog ergens een recept ervan op mijn naam staan uit 2005, volgens het doosje dan, dus daar kan ik een vervolg recept op aanvragen denk ik wel, maar ik weet niet hoe makkelijk dat gaat, zijn toch wel zware middelen..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef teigan het volgende:
Hm, ik denk niet dat ik nog wat heb voor je... Ik heb het allemaal ingelevert toendertijd.. En anders was het ook vast al over datum..
Maareh, kun je niet even die arts bellen dan? Dat je erdoorheen zit, en nieuwe wil?
Hoequote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Tangarine het volgende:
[..]
die opdracht heb ik stelselmatig ontweken in mn verslagen
Buiten ontploft hij ook:quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef Aryon het volgende:
Pfff... De hitte, gelukkig ben ik klaar met me verslagen voor vandaag. Morgen nog een dag om iets te doen.
Iemand zin om ergens op grasveld lekker te chillen of biertje te drinken? Als ik binnen blijf zitten, ontploft me hoofd denk ik.
Neuj.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef Sebasser het volgende:
Mag het niet gewoon 100 woorden per brief? of wat?
Ha! zie ik hier weer een (mini)meet uit voortkomen?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef Aryon het volgende:
Pfff... De hitte, gelukkig ben ik klaar met me verslagen voor vandaag. Morgen nog een dag om iets te doen.
Iemand zin om ergens op grasveld lekker te chillen of biertje te drinken? Als ik binnen blijf zitten, ontploft me hoofd denk ik.
Neuh. Dan ga je in de schaduw zitten. Duh! En biertje erbij is verfrissend voor je hoofd.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Buiten ontploft hij ook:
KABOOM !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij mochten altijd uit een aantal categorieėn kiezen, met ieder 2 opdrachten iirc... maar goed, toen ik in de 6e zat is het afgeschaft en hoefde je alleen nog je mening te geven over het boek, omdat iedereen toch de verslagen van elkaar kopieerdequote:
Ik weet niet. Als er belangstelling bij is. Iedereen zit zo te puffen achter z'n pc, dus waarom niet puffen buiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha! zie ik hier weer een (mini)meet uit voortkomen?
300 woorden toch?quote:
Wahhaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wij mochten altijd uit een aantal categorieėn kiezen, met ieder 2 opdrachten iirc... maar goed, toen ik in de 6e zat is het afgeschaft en hoefde je alleen nog je mening te geven over het boek, omdat iedereen toch de verslagen van elkaar kopieerde
Die mond.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[img=578xnull]http://i16.photobucket.com/albums/b39/TARAraboemdijee/HPIM3629.jpg[/img]
Wat ik daar zonet typte. Dat is wat er letterlijk staat.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
300 woorden toch?
nou, verdeel dat over die 3 brieven.
Of wat staat er letterlijk?
Meestal is het niet zo lastig om zoeen lelijke leraar vol op zijn bakkes te slaan met zijn eigen fouten.
Ik wil opzich wel, maar wel eerst mn brief afquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik weet niet. Als er belangstelling bij is. Iedereen zit zo te puffen achter z'n pc, dus waarom niet puffen buiten.
Chips gaat niet samen met bier.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Aryon het volgende:
[..]
Neuh. Dan ga je in de schaduw zitten. Duh! En biertje erbij is verfrissend voor je hoofd.
* Peterselieman zet een paar boxen bij het slaapkamerraam van Sebasser neer en sluit een stereoinstallatie aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef Sebasser het volgende:
Hoi.
Noodoproep: help sebas te slapen, stuur al uw ongebruikte oxazepam naar sebas, en zorg dat ie blijft leven.
Nee, echt, ik heb ze nodig.
Nou, met die tekst kan je gewoon 100 woorden per brief doen hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat ik daar zonet typte. Dat is wat er letterlijk staat.
Eens.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chips gaat niet samen met bier.
En niet met vlees.
Nee, want er staat "300 pér brief"quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, met die tekst kan je gewoon 100 woorden per brief doen hoor.
Valt hij daarvan in slaapquote:Op maandag 11 juni 2007 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman zet een paar boxen bij het slaapkamerraam van Sebasser neer en sluit een stereoinstallatie aan.
Nu mag iemand het geheel nog aanzetten.![]()
Ik denk niet dat dat nodig is, wakker blijf ik toch wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman zet een paar boxen bij het slaapkamerraam van Sebasser neer en sluit een stereoinstallatie aan.
Nu mag iemand het geheel nog aanzetten.![]()
Omdat m'n pc binnen staat, en niet buiten... en m'n bachelorscriptie schrijft zich niet vanzelf afquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik weet niet. Als er belangstelling bij is. Iedereen zit zo te puffen achter z'n pc, dus waarom niet puffen buiten.
Dan staat er dus wat anders dan dat jij had overgetypt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, want er staat "300 pér brief"
Die van mij wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Omdat m'n pc binnen staat, en niet buiten... en m'n bachelorscriptie schrijft zich niet vanzelf af
quote:Op maandag 11 juni 2007 dfjhjs schreef WIEKENTHEMNIETSINTERKLAASHA!. het volgende:
[..]
Ik wil opzich wel, maar eerst ff kijken wie er allemaal komt..
Wat zijn jullie aardig voor elkaar, kun je er ook nog een maken als straks alleen het folie er nog om zit?quote:
Oja, nouja grapje!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan staat er dus wat anders dan dat jij had overgetypt.
Probeer nou eens eerst wat te denken, voordat je wat doet.
Gekke halfgare muts dat je bent.
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef teigan het volgende:
De verborgen bron, is die niet van Hella Haasse?
dat vond ik zo'n saaie schrijfster..
Dat wil ik ook wel eens zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef maok het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aardig voor elkaar, kun je er ook nog een maken als straks alleen het folie er nog om zit?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef maok het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aardig voor elkaar, kun je er ook nog een maken als straks alleen het folie er nog om zit?![]()
Hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie die foto nu pas!!!
Mocht TARA niet meer reageren vanmiddag, wees dan niet verbaasd!
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |