Ga naar kardingeplas, of hoer heet die zooi, zilvermeer?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil zwemmen/ietsmetwater !
Buitenquote:
Je bent zelf een hoer!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga naar kardingeplas, of hoer heet die zooi, zilvermeer?
Of weet ik veel welk meer, eentje die dichterbij ligt.
Tief zelf op met je typetyfusquote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoe*
Negeer mijn voorstel niet.
Dan zijn we iig van je af.
Hoornse plas is kutquote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Grulez het volgende:
Morgen maar naar de Hoornse plas ofzo, vandaag nog ff studeren... zometeen of daarna.
wat doe je!?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Hier binnen priam temperatuur.
Ik zit hier volkomen belachelijk te zijn met zilverpapier en handdoeken om mijn hoofd en dat tot half 5...
toch maar aan het henna'en geslagen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Ik zit hier volkomen belachelijk te zijn met zilverpapier en handdoeken om mijn hoofd en dat tot half 5...
Heb je stieken eigenlijk toch geen rood haar van je zelf?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Ik doe mn haar wat egaler makenquote:
Dat loopt toch veel lekkerder en frisser dan met schoene of sandalen oid.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef Grulez het volgende:
Je hebt een blotevoetenfetish?
Absoluut niet egaal rood van mezelfquote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je stieken eigenlijk toch geen rood haar van je zelf?![]()
Je zult wel niet de enige zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:45 schreef Tangarine het volgende:
bleh ik plak aan mn stoel
Je wilt bij de alienbrigade behoren?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef freecell het volgende:
Het schijnt wel straling tegen te houden.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef Tangarine het volgende:
tinfoil hat, gewoon bang dat de overheid achter haar aan zit
Niet waarquote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef Tangarine het volgende:
tinfoil hat, gewoon bang dat de overheid achter haar aan zit
eens moet het lukken toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:04 schreef freecell het volgende:
Ze proberen al weken mijn hersengolven af te tappen
Eens.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:50 schreef maok het volgende:
[..]
Dat loopt toch veel lekkerder en frisser dan met schoene of sandalen oid.
welk boek dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens.
Doe ik ook wel eens.
Stom NL boekverslag. Ik heb het boek niet gelezen. Nouja, voor de helft dan.
Op kantoor is het alleen niet zo gebruikelijk maar daar trek ik me niets van aan. Als in naar beneden ga waar ik klanten tegen kan komen trek ik mijn schoenen wel even aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens.
Doe ik ook wel eens.
Stom NL boekverslag. Ik heb het boek niet gelezen. Nouja, voor de helft dan.
Slimquote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef Tangarine het volgende:
iemand heeft een keer mijn verslag ingeleverd... alleen was de sukkel vergeten om mn naam van de voorkant te halen
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef Sebasser het volgende:
Hoi.
Noodoproep: help sebas te slapen, ga met een honkbalknuppel naar sebas, maar zorg dat ie blijft leven.
Nee, echt, ik heb het nodig.
De verborgen bron.quote:
En bedankt.quote:
die opdracht heb ik stelselmatig ontweken in mn verslagenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De verborgen bron.
Opzich een aardig boek hoor, maar zooooo langdradig.
En de opdracht is ook ruk: "Laat twee hoofdpersonen uit het boek met elkaar corresponderen. Je schrijft minimaal 3 brieven, +/ 300 woorden. Uit de brief moet duidelijk naar voren komen waar het verhaal over gaat en wat belangrijk is in het verhaal. Iemand die het boek niet gelezen heeft, moet na het lezen van jouw brieven een goed beeld krijgen van het boek blablabla."300 woorden p/brief is veel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |