Snel even editten he.quote:
Ik officiëel ook op zaterdag, maar werk nu meestal 2 tot 3 keer in de week en staks in de zomermaanden bijna de gehele week.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag, in de vakantie wil ik nog wel eens doordeweeks werken
Best wel eens.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Flikker nou ff op met je onzinnige kutopmerkingen, iedereen in dit topic heeft last van je.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha wat leuk, ik zit er nu bijna 3 jaar.
Freddy is er helaas niet meer
overgeplaatst naar stadskanaal.quote:
Jawel, maar niet met een underscore, maar met een gewoon streepje --> ' - 'quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ah, maar niet met een account met de naam jesse(plusnogwattekensmaardatweetiknietzeker)
najah, misschien een tweede keer ofzo, maar dat maakt ook niet uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef maok het volgende:
Volgens mij had ik dat lijstje in een keer gepost trouwens![]()
Jawelquote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ah, maar niet met een account met de naam jesse(plusnogwattekensmaardatweetiknietzeker)
quote:
quote:
ooh, die mag net als j0olz wieberen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met een underscore, maar met een gewoon streepje --> ' - '
Waaromquote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh, die mag net als j0olz wieberen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ooh, die mag net als j0olz wieberen.
Omdat die kloon vet slecht was.quote:
Is ie weg?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ha wat leuk, ik zit er nu bijna 3 jaar.
Freddy is er helaas niet meer
Ja overgeplaatst naar stadskanaal. Nu een maand of 2 geleden geloof ikquote:
Gewoon.quote:
WRAPS!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Tangarine het volgende:
ik ga ff naar de Jumbo om te kijken naar iets om vanavond te eten...
waar is zij dan nu naartoe? zijn ze ruw van elkaar gescheiden?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja overgeplaatst naar stadskanaal. Nu een maand of 2 geleden geloof ik
En Miranda is ook weg
Zij heeft een baan ergens in een hotel gekregen, TNT wil graag van haar mensen af tegenwoordigquote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef teigan het volgende:
[..]
waar is zij dan nu naartoe? zijn ze ruw van elkaar gescheiden?
Behalve de goedkope krachten.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zij heeft een baan ergens in een hotel gekregen, TNT wil graag van haar mensen af tegenwoordig
Nou was dat in hun geval ook niet erg geloof ik... Zo hard werkte zij niet, toen wij er nog werkten waren ze eigenlijk altijd in de kantine te vinden, elkaar in de ogen te staren en koffie te zuipen..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zij heeft een baan ergens in een hotel gekregen, TNT wil graag van haar mensen af tegenwoordig
Nee zij hadden beiden een heerlijk rustig baantje daarquote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef teigan het volgende:
[..]
Nou was dat in hun geval ook niet erg geloof ik... Zo hard werkte zij niet, toen wij er nog werkten waren ze eigenlijk altijd in de kantine te vinden, elkaar in de ogen te staren en koffie te zuipen..
staat toch in mijn profiel.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft iedereen gelijk het MSN adres van sebasser![]()
Ja .quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
staat toch in mijn profiel.
Maar, het grappige was dat alleen bij hem die tekst zo tevoorschijn kwam, dus het zag er een beetje raar uit.
Ohja, dat deed hij dus zelf, die tekst.
Ralph, maar die werkt er nog steeds geloof ik..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee zij hadden beiden een heerlijk rustig baantje daar
Ken je nog wat namen van je oude collega's?
die zal ik dan vast wel kennen
Lief dat je mijn tekst ondersteunt, niet dat het nodig was.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja .
Wat sebasser zegt is waar, voor 1 x. (srsly hoor. j0olz pr0beert sebas dr in te luizen. Dat weet ik lekker)
Viel mij ook al opquote:
Ja, lief he.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lief dat je mijn tekst ondersteunt, niet dat het nodig was.
Maar omtoch, lief.
Wat een watje, nu het bekend is dat ik hem niet leuk vind probeert ie er alles aan te doen om het wel zo te laten lijken.quote:
ja Ralph werkt er nog steeds, Ernst en Ineke ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef teigan het volgende:
[..]
Ralph, maar die werkt er nog steeds geloof ik..
Jorrit
van de oude garde
Ernst, Ineke, en verder weet ik het zo gauw niet meer..
die is denk ik bijna gelijk me mij weg gegaan..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ja Ralph werkt er nog steeds, Ernst en Ineke ook.
Jorrit ken ik niet
Dankjequote:
Stiekem wel he ?quote:
Nee, die zegt me ook niksquote:Op maandag 11 juni 2007 16:36 schreef teigan het volgende:
[..]
die is denk ik bijna gelijk me mij weg gegaan..
zegt Michel jou dan ook wat?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, die zegt me ook niks
Wouter, Jaap en Fok!ko moet je volgens mij nog wel gekend hebben
Ja, volgens mij wel.. Die wachten altijd op elkaar toch? En dan deden ze hun wijken gewoon gezamenlijk toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, die zegt me ook niks
Wouter, Jaap en Fokko moet je volgens mij nog wel gekend hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |