kwil ook *geen oven heeft*quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef freecell het volgende:
idem. pizza
(idem, als in: ben ook aan het eten)
Ben je idioot zeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Tangarine het volgende:
ownee, ik bedoel: ik moet een uur eerder opstaan, zodat ik kan hardlopen voor ik ga zwemmen, en mag maar één hapje yoghurt, een broodkorstje en een sapje per dag
sowwyquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef freecell het volgende:
Jongens! Toe nou!
Niet ook hier!
Ik vind één zo'n topic wel genoeg...
iets zeggen wat zij zou zeggen, wachten tot het gequote is (genoeg mense hier die wel ff willen quoten dacht ik zo), en editten dan met de text "kut verkeerde account"quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef teigan het volgende:
roep dan dat het eigenlijk stiekum een kloon van jou isofzo..
Dan wordt ze niet meer serieus genomen
Whehe, ja, dat ga ik gewoon doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef teigan het volgende:
roep dan dat het eigenlijk stiekum een kloon van jou isofzo..
Dan wordt ze niet meer serieus genomen
Ja, niet op gelet.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
Ja, niet op gelet.
Als jij nou even zoeen mooi topic voor mij in elkaar typt zonder die fouten, dan is iedereen blij.
Neen, dat gaan we allemaal niet doen, wat een onzin zeg, gatver.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets zeggen wat zij zou zeggen, wachten tot het gequote is (genoeg mense hier die wel ff willen quoten dacht ik zo), en editten dan met de text "kut verkeerde account"
Opzich kunnen we een perfect stappen plan maken, alleen dan moeten we wel even kunnen overleggen...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef teigan het volgende:
hm..
* ]teigan wacht rustig af of de heren nog wat gaan doen..[/me]
HOHIHpohihoohhihohihoiooiiiiiiiiiiquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Flipper01 het volgende:
[me= Flipper01 komt ook even hallo zeggen!
ioh ioh ioh ioh ioHquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Faelivrin het volgende:
Hoi hoi hoi hoi hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |