quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ja, er is dus blijkbaar een mug in mn broek gekropen die me helemaal lek heeft geprikt
nee, het is helemaal tussen mn knieholte en kuit van mn linker been. Mijn penis, inclusief toebehoren, is nog geheel intact.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En nu is je zaakje opgezwollen.![]()
![]()
Vandaar dat je zo jeukt.![]()
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, het is helemaal tussen mn knieholte en kuit van mn linker been. Mijn penis, inclusief toebehoren, is nog geheel intact.
Was ik nou echt de enige die dit vaker moest lezen?quote:
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Was ik nou echt de enige die dit vaker moest lezen?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het kan altijd erger.
*Denkt terug aan de tijd dat ze bij dr vriendje logeerde, die mídden in een bos woonde, waardoor ze de nacht daarna op één(!!) been wel 80 (letterlijk) muggenbulten had. En dat was nog maar dat ene been.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, maar hij wil mij ook graag keihard neuken hoor. Daar niet van.
En je weet het!quote:
Ik lust geen bierquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Grulez het volgende:
Mmm bier.
quote:
klopt, that's him.. hij woont er nog steeds hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de landmeter?
ging veel met Ralph om en woon(t)(de) in de kornoeljestraat?
Oh. Ik dacht dat je gewoon weer gemeen tegen me deed.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja met je sad, ik vroeg wat er was, want ik snapte het niet.![]()
Ok. Maar het moet wel zondag lekker weer zijn, eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Tangarine het volgende:
ik heb het een beetje gehad met de hitte, nog even een paar dagen afkoeling pleeeaaaassseeee
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef Jo0Lz het volgende:
mweh. Moet bij schoonouders gaan eten....
[..]
Oh. Ik dacht dat je gewoon weer gemeen tegen me deed.
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok. Maar het moet wel zondag lekker weer zijn, eigenlijk.
en eigenlijk, dindsdag ook, volgende week.
Ik juichde, omdat het zo bar interessant was!quote:
Gemeen.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:14 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz gaat.
Tot laters.
( [afbeelding] ChipsZak.)
Hoe kun je dat nou missen?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Grappig, ik wist helemaal niet dat je krullen had.
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Grappig, ik wist helemaal niet dat je krullen had.
Iedereen trapte erin!quote:
Houden zo!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:33 schreef freecell het volgende:
Het is wel lekker lang alweer!
Ziet er mooi uit, Freecell.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef freecell het volgende:
Resultaat it is!
één raar hoofd:
[afbeelding]
Een heleboel haartjes:
[afbeelding]
En soms kijk ik zo:
[afbeelding]
kwil ook *geen oven heeft*quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef freecell het volgende:
idem. pizza
(idem, als in: ben ook aan het eten)
Ben je idioot zeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Tangarine het volgende:
ownee, ik bedoel: ik moet een uur eerder opstaan, zodat ik kan hardlopen voor ik ga zwemmen, en mag maar één hapje yoghurt, een broodkorstje en een sapje per dag
sowwyquote:Op maandag 11 juni 2007 18:58 schreef freecell het volgende:
Jongens! Toe nou!
Niet ook hier!
Ik vind één zo'n topic wel genoeg...
iets zeggen wat zij zou zeggen, wachten tot het gequote is (genoeg mense hier die wel ff willen quoten dacht ik zo), en editten dan met de text "kut verkeerde account"quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef teigan het volgende:
roep dan dat het eigenlijk stiekum een kloon van jou isofzo..
Dan wordt ze niet meer serieus genomen
Whehe, ja, dat ga ik gewoon doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef teigan het volgende:
roep dan dat het eigenlijk stiekum een kloon van jou isofzo..
Dan wordt ze niet meer serieus genomen
Ja, niet op gelet.quote:
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef Sebasser het volgende:
Ja, niet op gelet.
Als jij nou even zoeen mooi topic voor mij in elkaar typt zonder die fouten, dan is iedereen blij.
Neen, dat gaan we allemaal niet doen, wat een onzin zeg, gatver.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iets zeggen wat zij zou zeggen, wachten tot het gequote is (genoeg mense hier die wel ff willen quoten dacht ik zo), en editten dan met de text "kut verkeerde account"
Opzich kunnen we een perfect stappen plan maken, alleen dan moeten we wel even kunnen overleggen...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:31 schreef teigan het volgende:
hm..
* ]teigan wacht rustig af of de heren nog wat gaan doen..[/me]
HOHIHpohihoohhihohihoiooiiiiiiiiiiquote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef Flipper01 het volgende:
[me= Flipper01 komt ook even hallo zeggen!
ioh ioh ioh ioh ioHquote:Op maandag 11 juni 2007 19:34 schreef Faelivrin het volgende:
Hoi hoi hoi hoi hoi
Que?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Sebasser het volgende:
Hey, freecell, die 2de foto, is dat ontbijtkoek in je haar?
Mental images zijn OKquote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Sebasser het volgende:
Ik zag je helemaal voor me, die foto's aan het bekijken, Waar!?, en volgens zit er niks. ha! dat zag ik dus voor me, dat je helemaal in paniek zo TARA roept om te vragen of hij ff kan kijken terwijl jij het uitschreeuwd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu wou ik eigelijk een erg pervers plaatje gaan posten met een lul deringedauwt, maar die heb ik niet, dus verzin dat ding maar ofzo.
Adopteer mij maar anders.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
ik wil een kind hebben trouwens.
een jongetje met blond haar. Wie doet er mee?
.
Heb wat donkerblond haar.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
ik wil een kind hebben trouwens.
een jongetje met blond haar. Wie doet er mee?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |