jaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.. Die wachten altijd op elkaar toch? En dan deden ze hun wijken gewoon gezamenlijk toch?
maar die waren toch op een gegeven moment met zijn vieren?quote:
Saaaaiiiquote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Het is hier bijna een TNT (reünie) topic![]()
5'en zelfsquote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef teigan het volgende:
[..]
maar die waren toch op een gegeven moment met zijn vieren?
Ik heb vroeger ook nog post gesorteerd bij de PTT, een hele kerstvakantie lang.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Het is hier bijna een TNT (reünie) topic![]()
Je had mag ik hopen wel gewone werkdagen en tijden en alles?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook nog post gesorteerd bij de PTT, een hele kerstvakantie lang.![]()
Ja broertje van Fokko, Albert.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef teigan het volgende:
hm, er kwam toen een broertje bij, dat was nummer 4 dacht ik.. Maar nummer 5 kan ik me niet echt meer herinneren..
pics.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. In bikini op dakterras.
Nee, ik was de sorteer slaafquote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je had mag ik hopen wel gewone werkdagen en tijden en alles?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga even bezig met AK .
Sorry ressabeS.
Nicequote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. In bikini op dakterras.
Dat zou ik ook niet lang volhouden. Heb in 2005 al eens een autoroute gedaan, dus ook sorteren en pakketten. Dat was zwaar relaxt.quote:
Was iets van 10 jaar geleden, er kwamen toen net allemaal nieuwe machines, waardoor ze natuurlijk maar de helft van de tijd werkte door de kinderziektes. Ook wel eens bij een machine staan kijken of alles goed ging enzo, dat was wel weer makkelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet lang volhouden. Heb in 2005 al eens een autoroute gedaan, dus ook sorteren en pakketten. Dat was zwaar relaxt.![]()
bij Mik_infra gaat een lampje branden, hij denkt te weten wie jij bent.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja broertje van Fokko, Albert.
Toen ik kwam zal je er niet meer gewerkt hebben denk ik.
In september 2004 ben ik begonnen
Hoe heet Mik_infra danquote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef teigan het volgende:
[..]
bij Mik_infra gaat een lampje branden, hij denkt te weten wie jij bent.
.. Ik was in mei 2004 al weg, dus ik weet het niet..
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat een watje, nu het bekend is dat ik hem niet leuk vind probeert ie er alles aan te doen om het wel zo te laten lijken.
Wat voor scherm heb je nu dan staan, aangezien je hier nog wel gaat posten.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:19 schreef Jo0Lz het volgende:.
21" crt deaud.
Wat lijkt m'n bureau zo... hmmm.. leeg?!.
Heidene!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja .
Wat sebasser zegt is waar, voor 1 x. (srsly hoor. j0olz pr0beert sebas dr in te luizen. Dat weet ik lekker)
17" tft'tje. Maar is zo kleihein, in vergelijking tot m'n 21" crt. Die overigens de pan uit roeleerde.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat voor scherm heb je nu dan staan, aangezien je hier nog wel gaat posten.![]()
quote:
quote:
Weer CRT? dan ben je voor een euro of 20 wel klaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
17" tft'tje. Maar is zo kleihein, in vergelijking tot m'n 21" crt. Die overigens de pan uit roeleerde.
Totdat die stuk ging, that is.
Dan maar een nieuwe.
Samsung 22" wide, 2ms black?!
ik heb 301 ppp.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, dat snap ik dus nooit hè. Ik vind 50 posts per pagina, way too little. Heb hem op 101 gezet. Topics zijn dan altijd 3 pagina's
.
de landmeter?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:16 schreef teigan het volgende:
Michel..
Blonde jongen, bril, liep toen de concordia en radijsstraat
pagina 8 is slechts 25 posts per paginaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
[..]
Ja, dat snap ik dus nooit hè. Ik vind 50 posts per pagina, way too little. Heb hem op 101 gezet. Topics zijn dan altijd 3 pagina's
.
Dat mag ik niet. Is alleen voor l337z0r userts.quote:
Die is het dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de landmeter?
ging veel met Ralph om en woont in de kornoeljestraat?
Had je nog even wat te doenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
bijgelezen
Als dat zo is dan is teigan waarschijnlijk zijn vriendinquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
bijgelezen
quote:
Weetik.quote:
Ik wil jou keihard jeukenquote:
En nu is je zaakje opgezwollen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil jou keihard jeuken![]()
Maar ja, er is dus blijkbaar een mug in mn broek gekropen die me helemaal lek heeft geprikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |