quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ja, er is dus blijkbaar een mug in mn broek gekropen die me helemaal lek heeft geprikt
nee, het is helemaal tussen mn knieholte en kuit van mn linker been. Mijn penis, inclusief toebehoren, is nog geheel intact.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En nu is je zaakje opgezwollen.![]()
![]()
Vandaar dat je zo jeukt.![]()
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, het is helemaal tussen mn knieholte en kuit van mn linker been. Mijn penis, inclusief toebehoren, is nog geheel intact.
Was ik nou echt de enige die dit vaker moest lezen?quote:
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:52 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Was ik nou echt de enige die dit vaker moest lezen?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het kan altijd erger.
*Denkt terug aan de tijd dat ze bij dr vriendje logeerde, die mídden in een bos woonde, waardoor ze de nacht daarna op één(!!) been wel 80 (letterlijk) muggenbulten had. En dat was nog maar dat ene been.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, maar hij wil mij ook graag keihard neuken hoor. Daar niet van.
En je weet het!quote:
Ik lust geen bierquote:Op maandag 11 juni 2007 17:54 schreef Grulez het volgende:
Mmm bier.
quote:
klopt, that's him.. hij woont er nog steeds hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
de landmeter?
ging veel met Ralph om en woon(t)(de) in de kornoeljestraat?
Oh. Ik dacht dat je gewoon weer gemeen tegen me deed.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja met je sad, ik vroeg wat er was, want ik snapte het niet.![]()
Ok. Maar het moet wel zondag lekker weer zijn, eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef Tangarine het volgende:
ik heb het een beetje gehad met de hitte, nog even een paar dagen afkoeling pleeeaaaassseeee
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef Jo0Lz het volgende:
mweh. Moet bij schoonouders gaan eten....
[..]
Oh. Ik dacht dat je gewoon weer gemeen tegen me deed.
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ok. Maar het moet wel zondag lekker weer zijn, eigenlijk.
en eigenlijk, dindsdag ook, volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |