Toffe TT.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Goed topic, wel.
Geile toren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ik bekijk de toren van Kasteel Bouvigne ineens vanuit een heel ander opzicht.
Dit weer is echt slecht voor de geest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:05 schreef JDude het volgende:
Geile toren?
Tja.. das de Leur hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:19 schreef JDude het volgende:
Toch blijf ik liever ten zuiden van het spoor.
Als in Etten-Leur? Neh, dat was Rizzo.quote:
Zuiden van 't spoor is Ettenquote:
hugodver, heb ik dan al die tijd de kaart op zijn kop gehouden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zuiden van 't spoor is Etten
En Etten is toffer dan de Leur
Geweldige TT trouwens
Jij ziet het vanaf de noordkant.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:35 schreef Ritchie het volgende:
hugodver, heb ik dan al die tijd de kaart op zijn kop gehouden?
nou ik moet zeggen ik woon dus ook naast dat winkelcentrum, en vind het daar fijner wonen dan bv Ginneken..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:19 schreef JDude het volgende:
Mja, ik had ooit een vriendin die in de HV woonde, naast het winkelcentrum. Ik vond het maar een grauwe betonbak, niets voor mij. Vooral het oostelijk deel (Geeren) is echt bagger met die dichtgetimmerde panden en zo. Het westelijke deel (daar bij de Texaco) valt nog best mee. Ook die nieuwbouw bij de Bernard de Wildestraat ziet er best tof uit (de oude flats daarentegen... húúú.)
Toch blijf ik liever ten zuiden van het spoor.
Zo, je vriendin heeft aardige smaak Ritch!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:51 schreef Ritchie het volgende:
Ruitersbos, daar wil mijn vriendin gaan wonen..
Dus we sparen nog even door
Ja.. en ze spoort niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo, je vriendin heeft aardige smaak Ritch!
Die TVP had je gisteren ook. Slecht hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:09 schreef Frazz het volgende:
Zal ik dan ook maar eens even hoi zeggen.
Komt ie:
Hoi!
Of mijn studentenhuisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Het huis van mijn ouders is gebouwd in 1910. Zo tochtig is het niet hoor.
Ligt maar net aan het onderhoud wat je eraan verricht. Als je het laat verpauperen, zoals de voormalige naoorlogse-opvangkastjes aan het Schoolakkerplein dan heb je dat zelf in de hand.
Toen was het geen TVP maar een Hoi om even Hoi te zeggen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die TVP had je gisteren ook. Slecht hoor.
Daar is het pas tochtig.quote:
quote:Het 'tochtig' zien van koeien
Direct na het afkalven kunnen klassieke middelen worden ingezet. Daarnaast zijn er ook rantsoencorrecties uitgevoerd.
- Hulpmiddel om een koe tochtig te krijgen.
Neem een liter melk van een tochtige koe en geef dit aan de koe die je graag tochtig wilt zien. Dit is een oud huismiddel van onze grootouders met goede resultaten.
- Hulpmiddel om een koe drachtig te krijgen.
Soms, direct na inseminatie, eenmalig een klassiek middel toedienen.
Dat vind ík niet zo heel tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef Swiffer het volgende:
neej ik hou veldmuis weg hier..
maar maar zouik dan zo eng zijn in t echt?
Ik moest nog even snel een verslagje makenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef Swiffer het volgende:
nog niet..
maar dat gaat dan ook niet gebeuren zeg maar..:+
maar hijs ineens wel stil haha
Jij speelt bij de Gunners?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef Fiduci het volgende:
Heey ff snel een post vanuit de Haagse Beemde.
Wat een zweet weer!!
Verwachten we nog onweer boven Breda vanavond?
Namelijk een feestje bij de voetbal en wil vanuit daar te voet naar de stad toe lopen..
Wie gaat zich vanavond nog meer vermaken in de stad???
Aarrggghhh, ze zijn samengesmoltenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef JDuukske het volgende:
Hallo lieve Bredaatjes
Kuuk hier; wij gaan verhuizen.
![]()
.
Dat gebeurt wel vaker hoor Litquote:
Die heb ik ook. HJquote:
geniet er nog maar van zolang het nog kanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ik bekijk de toren van Kasteel Bouvigne ineens vanuit een heel ander opzicht.
Als ik volgende week zondag dan eens langs kom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:24 schreef Kuukske het volgende:
20 juni beginnen we enigszins met het overladen van spullen ja.
Hoiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Frazz het volgende:
[..]
Als ik volgende week zondag dan eens langs kom?
Met of zonder Clauw![]()
Ik hoor net dat we voorlopig niet welkom zijn Clauw. Maar dat moet je maar ff via msn besprekenquote:
Ja euhm niet welkom is heel bot hoor. Maar je mag best langskomen.. we zitten alleen in een zooitje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef Frazz het volgende:
Ik hoor net dat we voorlopig niet welkom zijn Clauw. Maar dat moet je maar ff via msn bespreken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:12 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Volkoren.
we komen wel als jullie het beetje op orde hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja euhm niet welkom is heel bot hoor. Maar je mag best langskomen.. we zitten alleen in een zooitje.
Verplicht je mij nu ook gelijk om mee te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
[..]
we komen wel als jullie het beetje op orde hebben
Sgoed meisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
we komen wel als jullie het beetje op orde hebben
Kuuk vind het goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Verplicht je mij nu ook gelijk om mee te gaan![]()
heb ik geen tijd voor johquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Frazz het volgende:
Als je toch weet wat ik allemaal goed vind, kan je gelijk ff inkopen doen voor me bij een aantal winkels
Ow, dus dat ligt toch niet aan mij?quote:
Vertel! Vertel!quote:
Ja ik zag jullie lopen en toen dacht ik: "Dat lijken JD en Kuuk wel!" En omdat jullie gaan verhuizen was één en één twee toen ik jullie bij ikea zag. En toen zei ik tegen mevrouw Asics hey die 2 daar ken ik uit de Breda topics.quote:
da's zeker waar - met de auto door het centrum.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef Boterham het volgende:
Was ik gister toch nog mooi even deze prachtige stad in gereden. Wat een doolhof als je niet weet welke kant je op moet![]()
Amen to that.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:42 schreef Asics het volgende:
Dat vind ik juist de betere avondjes. Ik heb er een hellige hekel aan als het zo schijt druk is.
Ik ook, aangezien in Breda zijn gelijk staat aan bij vriendje zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:49 schreef Frazz het volgende:
Zo horen we het graag!
Morgen komt Clauw bij me langs.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook, aangezien in Breda zijn gelijk staat aan bij vriendje zijn..
net zo nattig als in de rest van bredaquote:Op zondag 10 juni 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Hé Spekkie. Hoe'st in de IJpelaar?
In d'n Heuvel is het droog hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
net zo nattig als in de rest van breda![]()
ik ga het proberen en anders heb ik je nr!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:06 schreef Frazz het volgende:
Hoi. Weet je nog hoe je hier heen moet komen?
We zijn een goede tweede.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:05 schreef arneaux het volgende:
Nummer 59 al? Lopen we ver voor op anderen?
Er zit aan de Ginnekenweg in de buurt van Café Maxx een groene winkel geloof ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef RelaxedM het volgende:
Ffkes een vraagke, ik woon aan de Ginnekenweg (zandberggedeelte) en ik wil wel eens wat anders koken dan wat de appie en de c1000 hebben. Is er bij mij een toko of turkse bakker/winkel in de buurt? Of hebben jullie andere tips?
het is zondag dus kedenk niet dat die open is.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zit aan de Ginnekenweg in de buurt van Café Maxx een groene winkel geloof ik.
Fracturequote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef bassieVL het volgende:
Welke film draait er?
nopequote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef Ritchie het volgende:
zeg Asics... kom jij zelf ook uit het Linie Kwarier? Zoja, heb jij dan ook op die kleuterschool gezeten wat nu die moskee is? () En op de Clemens?
Die is tof. Kuuk en ik hebben 'm zaterdag gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:12 schreef Clauw het volgende:
wij gaan dan voor Pirates of the Caribbean: At World's End
Na deel 1 & 2 te hebben gezien, moet deel 3 ook bekeken worden natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 07:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Die is tof. Kuuk en ik hebben 'm zaterdag gezien.
Dan hoop ik niet dat ze nog een paar delen doorgaan, dan moet je er een halve dag voor uittrekken!quote:Op maandag 11 juni 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Deel 3 duurt trouwens 3 uur.
Het ging om afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:04 schreef Wiebelkont het volgende:
Geil weer?
Heb de laatste dagen alleen nog maar regen gezien, en benauwd dat het is
Nope, dat lazen we ook pas achterafquote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wordt bij die 2 uur en 48 minuten ook meegerekend dat je moet blijven zitten tot na de aftiteling, omdat er dan nog iets komt?
Of naja, moet.
Woningstichting.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef Wiebelkont het volgende:
Gemeente?
Ik zou vandaag gebeld worden om een afspraak in te plannen voor het tekenen van de huurovereenkomst. Maar het duurde me te lang, belde zelf en toen bleek dat de hele afdeling er niet is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Wiebelkont het volgende:
Vertel.
het lijkt wel alsof het ambtenaren zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gebeld worden om een afspraak in te plannen voor het tekenen van de huurovereenkomst. Maar het duurde me te lang, belde zelf en toen bleek dat de hele afdeling er niet is.
Misschien willen we dat juist welquote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze nog een paar delen doorgaan, dan moet je er een halve dag voor uittrekken!
Mooi. Dan blijven we zitten na de aftitelingquote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wordt bij die 2 uur en 48 minuten ook meegerekend dat je moet blijven zitten tot na de aftiteling, omdat er dan nog iets komt?
Of naja, moet.
Seks bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Swiffer het volgende:
ppfff er zijn leukere dingen dan film kijken hoor
Er komt idd nog wat, ik vond 't echter niet zo erg boeiend/grappig of wat dan ookquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijven we zitten na de aftiteling![]()
Ik heb het gemist. Maarja, koop 'm toch wel op DVD.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Er komt idd nog wat, ik vond 't echter niet zo erg boeiend/grappig of wat dan ook
Echt waar joh. moeten ik dan toch eens proberenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Seks bijvoorbeeld.
Maare, Frazz en Clauw hebben het gezellig gehad begrijp ik.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Frazz het volgende:
Echt waar joh. moeten ik dan toch eens proberen![]()
Stokjes en gaatjes. Bahbah.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef Swiffer het volgende:
ooh ik was al bang... dat rare gedoe altijd..
Als er wat van komt hoef je nooit meer ontbijt of barbequevlees te kopenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:04 schreef Frazz het volgende:
Wat heeft het voor nut om een worstebroodje in een donut te stoppen?
gaten dichten, tegen de tocht natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 15:04 schreef Frazz het volgende:
Wat heeft het voor nut om een worstebroodje in een donut te stoppen?
En hoe kom ik aan een donut?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Swiffer het volgende:
[..]
gaten dichten, tegen de tocht natuurlijk
Zoals het bij JDude ook gegaan is zekerquote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Swiffer het volgende:
nou... via fok.. en dan een bioscoopje.. donut komt vanzelf
Doe jij niet aan zekerquote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
bleghhh ...... sex!!!
Seks is inderdaad vies en smerig.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
bleghhh ...... sex!!!
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
het klinkt alsof een hoop mensen in dit topic nog nooit goede sex gehad hebben
Nee, kom nou zegquote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Met seks? Nee. Ik doe niet aan dat soort dingen.
Nee klopt jij doet die dingen @ the moment ook nietquote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Geen dingen doen die ik ook niet zou doen hè kinders?
Inderdaad, dus nog even wachten als de aftiteling komt!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Frazz het volgende:
And were back!
Nog een mooi rondje langs de nieuwe mark gereden.
En owh er komt inderdaad nog een scene na de aftiteling!
Waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen luitjes en nieuw Fok!stel.
Hoe erg is het?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Zit ik dan. In de kantoortuin.
Ja, erg. Vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:33 schreef JDude het volgende:
Hoe erg is het?
Dat is een vrijdag toch? Laat ik dat ook maar doen danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja, erg. Vreselijk irritant.
Ik heb 6 juli verhuisverlof ingepland btw.
Ja, voor onze definitieve overdingesdatum. Wel handig, kunnen we alvast veel sjouwen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef JDude het volgende:
Dat is een vrijdag toch? Laat ik dat ook maar doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |