Ik zou vandaag gebeld worden om een afspraak in te plannen voor het tekenen van de huurovereenkomst. Maar het duurde me te lang, belde zelf en toen bleek dat de hele afdeling er niet is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Wiebelkont het volgende:
Vertel.
het lijkt wel alsof het ambtenaren zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou vandaag gebeld worden om een afspraak in te plannen voor het tekenen van de huurovereenkomst. Maar het duurde me te lang, belde zelf en toen bleek dat de hele afdeling er niet is.
Misschien willen we dat juist welquote:Op maandag 11 juni 2007 08:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze nog een paar delen doorgaan, dan moet je er een halve dag voor uittrekken!
Mooi. Dan blijven we zitten na de aftitelingquote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wordt bij die 2 uur en 48 minuten ook meegerekend dat je moet blijven zitten tot na de aftiteling, omdat er dan nog iets komt?
Of naja, moet.
Seks bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef Swiffer het volgende:
ppfff er zijn leukere dingen dan film kijken hoor
Er komt idd nog wat, ik vond 't echter niet zo erg boeiend/grappig of wat dan ookquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Frazz het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijven we zitten na de aftiteling![]()
Ik heb het gemist. Maarja, koop 'm toch wel op DVD.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Er komt idd nog wat, ik vond 't echter niet zo erg boeiend/grappig of wat dan ook
Echt waar joh. moeten ik dan toch eens proberenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Seks bijvoorbeeld.
Maare, Frazz en Clauw hebben het gezellig gehad begrijp ik.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Frazz het volgende:
Echt waar joh. moeten ik dan toch eens proberen![]()
Stokjes en gaatjes. Bahbah.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef Swiffer het volgende:
ooh ik was al bang... dat rare gedoe altijd..
Als er wat van komt hoef je nooit meer ontbijt of barbequevlees te kopenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:04 schreef Frazz het volgende:
Wat heeft het voor nut om een worstebroodje in een donut te stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |