Verplicht je mij nu ook gelijk om mee te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
[..]
we komen wel als jullie het beetje op orde hebben
Sgoed meisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Clauw het volgende:
we komen wel als jullie het beetje op orde hebben
Kuuk vind het goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Verplicht je mij nu ook gelijk om mee te gaan![]()
heb ik geen tijd voor johquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Frazz het volgende:
Als je toch weet wat ik allemaal goed vind, kan je gelijk ff inkopen doen voor me bij een aantal winkels
Ow, dus dat ligt toch niet aan mij?quote:
Ja ik zag jullie lopen en toen dacht ik: "Dat lijken JD en Kuuk wel!" En omdat jullie gaan verhuizen was één en één twee toen ik jullie bij ikea zag. En toen zei ik tegen mevrouw Asics hey die 2 daar ken ik uit de Breda topics.quote:
da's zeker waar - met de auto door het centrum.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef Boterham het volgende:
Was ik gister toch nog mooi even deze prachtige stad in gereden. Wat een doolhof als je niet weet welke kant je op moet![]()
Amen to that.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:42 schreef Asics het volgende:
Dat vind ik juist de betere avondjes. Ik heb er een hellige hekel aan als het zo schijt druk is.
Ik ook, aangezien in Breda zijn gelijk staat aan bij vriendje zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:49 schreef Frazz het volgende:
Zo horen we het graag!
Morgen komt Clauw bij me langs.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook, aangezien in Breda zijn gelijk staat aan bij vriendje zijn..
net zo nattig als in de rest van bredaquote:Op zondag 10 juni 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Hé Spekkie. Hoe'st in de IJpelaar?
In d'n Heuvel is het droog hoor!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
net zo nattig als in de rest van breda![]()
ik ga het proberen en anders heb ik je nr!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:06 schreef Frazz het volgende:
Hoi. Weet je nog hoe je hier heen moet komen?
We zijn een goede tweede.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:05 schreef arneaux het volgende:
Nummer 59 al? Lopen we ver voor op anderen?
Er zit aan de Ginnekenweg in de buurt van Café Maxx een groene winkel geloof ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:28 schreef RelaxedM het volgende:
Ffkes een vraagke, ik woon aan de Ginnekenweg (zandberggedeelte) en ik wil wel eens wat anders koken dan wat de appie en de c1000 hebben. Is er bij mij een toko of turkse bakker/winkel in de buurt? Of hebben jullie andere tips?
het is zondag dus kedenk niet dat die open is.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zit aan de Ginnekenweg in de buurt van Café Maxx een groene winkel geloof ik.
Fracturequote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef bassieVL het volgende:
Welke film draait er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |