Bestelt een vodka/7up en beetje scheutig met de vodka graagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezellig druk
* Roel_Jewel de bar opengooit.
it wasn't mequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
D.Rose is toch niet aan het requesten geweest hè?
* Roel_Jewel inschenkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bestelt een vodka/7up en beetje scheutig met de vodka graag![]()
*aanpakt* merciquote:
quote:
* Roel_Jewel knalt de Hertog Jan tap open en schenkt een koud glas inquote:Enne, mag ik een getapt Hertog Jan pilsje van jou?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
Voor bierkoffie moet je volgens mij bij Domien zijn
Doe mij een Palmpjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel knalt de Hertog Jan tap open en schenkt een koud glas in.
* Roel_Jewel even naar de Palmtap loopt en de inschenkhandeling herhaaltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Doe mij een Palmpje[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel even naar de Palmtap loopt en de inschenkhandeling herhaalt.
Ben er ook nog niet weg van, maar misschien moet ik het een paar keer horen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
vage megahitAM niet echt mijn ding.
Je hebt hem toch al genoeg gehoord op de radio of wa?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet weg van, maar misschien moet ik het een paar keer horen.
Die is er ook nog niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doen ze nu alsof Nikkie er nog niet is?![]()
Ik heb 't idee dat ze dat al is. Maar de gast komt normaal wat later in de uitzending.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
Is dat wel Nikki dan? Ik dacht dat die iets blonder was. Maar ik heb er dan nog geen duidelijk zicht op gehad.
Mwa, wel een paar keer echter niet zo heeeeel vaak.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al genoeg gehoord op de radio of wa?
Ik denk dat hij wel gaat kijken wat ie voor je kan doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Domien gaan de overige cams het ooit nog eens doen of komen ze niet meer terug?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel gaat kijken wat ie voor je kan doen.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Domien gaan de overige cams het ooit nog eens doen of komen ze niet meer terug?![]()
kan ook best wel wat eerderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
Met een jaar een fokfeestje in de studio
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Goh!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat hij wel gaat kijken wat ie voor je kan doen.
LOLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Als ik nou zeg dat ik erg graag Eddie Vedder zou willen interviewen, zeg je dan ook dat je zal kijken wat je voor me kan doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als ik er maar bij ben!quote:
Domien slinger die ekstra agenda eens open om te kijken wanneer er plaats is voor een hoop fok!kersquote:
En aangezien Gerard ook goed het weer kan voorspellen, moet het volgens mij geen probleem zijn om een datum ruim op tijd te kunnen prikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:34 schreef Marc63 het volgende:
Een Ekstra Weekend FOK!-bbq lijkt mij wel leuk. Kan Gerard barbeque-platen draaien
quote:
Destination Calabriaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef purplerose het volgende:
Nog een leuke plaat voor 3fm/fok bbq....
Uiteraard een stamp nr van Pearl Jam om de boel goed los te krijgenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Destination Calabria [afbeelding] [afbeelding]
Apart nummer wel.quote:
Heerlijke trackquote:
Dan ben je heel ergquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
Zit je in de auto.....lekker de radio aan......krijg je SunChaser....
Hoe kansloos ben je als je met je username de telefoon beantwoord
heeeeeeejquote:
En dan ook nog zeggen dat je aan het meeloggen bent... heeft iemand em gezien?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:54 schreef D.Rose het volgende:
Zit je in de auto.....lekker de radio aan......krijg je SunChaser....
Hoe kansloos ben je als je met je username de telefoon beantwoord
Alles chillende? Hier welquote:
En dat er een 3fm/fok bbq gaat komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
Je hebt Rihanna met S.O.S. gemist D.Rose!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dat er een 3fm/fok bbq gaat komen.
sos? Da's geen Umbrella hequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:59 schreef wolfrolf het volgende:
Je hebt Rihanna met S.O.S. gemist D.Rose!
Borisz weet er meer van!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]waar? dat heb ik dan ook ff gemist
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
Ik begin deze plaat van Krezip eigenlijk nog leuk te vinden ook
Noooooooooooooooo, ze zijn je aan het brainwashen!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
ik bedoelde D.Rosequote:
Ik wil graag de 3fm cocktailquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
He, daar ben ik ff!
Net thuis van het maken van Tapa`s/ Hapjes etc. En er staat nu een (Ekstra) Weekend Cocktail bar klaar. (geleend van een Grand Cafe) Dus dat wordt shaken vanavond. Nu even relax thuis/ douchen en feesten!![]()
Je kan het natuurlijk gewoon vertellenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zijn jullie er al achter wie die leuke dame rechts van mij is?
Als je die camera's nou wat beter bediend, dan kunnen we zowel de dame aan je rechterhand als de dame aan Michiel's linkerhand beter zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nope, maar ze lijkt mij wel cool!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Neuh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heeee HANS, damens en heren!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, maar ze lijkt mij wel cool!
NIKKY![]()
Litton-Lane![]()
Ja twee flessen!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef -Hans- het volgende:
ROFL ! Domien rent de studio uit.. vast drank halen voor Nikky.
Heb je je vriendin meegenomen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
FOEI Domien!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef qu63 het volgende:
Ik ben daar ook al een keer in de studio geweest
samen met Purplerose!
en nog wat anderen
Topproducer!quote:
Was een fokking goeie stunt he qu!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef qu63 het volgende:
Ik ben daar ook al een keer in de studio geweest
samen met Purplerose!
en nog wat anderen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Topproducer!
Goedenavond overigens
werp eens wat op. 8 juni?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef borisz het volgende:
we moeten als er een 3fm/fok/ekstra barbeknoei komt natuurlijk wel een datum afspreken
als je nou wat dichterbij woonde..quote:
iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Was een fokking goeie stunt he qu!!
De juiste fles cola voor Giel deed wonderen
En gelukkig ben ik niet geplet tussen die tafel en het plafond
Ganz geil jahquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Geil' is ook een mooi woord.
15?quote:
Man man wat heb ik gelachen zegquote:
Nee dan kan ik niet. 22e? Dan kan ik het alleen niet al te laat makenquote:
Neem die mee naar de BBQ dan wil ik een rondje meerijdenquote:
Ekdom, Veenstra en Verschuuren moeten ook weten of het kan, tenminste of ze een feestje kunnen gevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee dan kan ik niet. 22e? Dan kan ik het alleen niet al te laat makenmoet dan om 11 uur in Delft werken. Maar 22e is da nprima
We zullen zienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Neem die mee naar de BBQ dan wil ik een rondje meerijden
Nog niet! Workin' on itquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Die dame met de mooie laarzen is toch niet toevallig de vriendin van Domien?
Die hebben altijd een feestjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ekdom, Veenstra en Verschuuren moeten ook weten of het kan, tenminste of ze een feestje kunnen geven
Mocht ie willenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:26 schreef -Hans- het volgende:
das niet zo heul handig voor late-night action, wat in mijn geval ongepland wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch de trein/ taxi/ fiets/ auto/ bus/ vliegtuig voor uitgevonden....![]()
Zo druk ben je er anders nog niet mee bezig, laat dat programma toch schieten, lossen die 2 gekken wel opquote:
Ik heb die vraag al opgegooid, vorige pagina. Ik denk het wel ja...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Ik zou best op Tessel willen zitten hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:27 schreef Marc63 het volgende:
Ze zitten binnenkort ook nog op Texel (of was het nou Tessel van Eddy?). Tis een beetje ver weg voor mij, maar daar zou je ze dus ook nog lastig kunnen gaan vallen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
RRRRRRRRRoel! Ik wil graag nog een biertje plx
*gruweltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik zou best op Tessel willen zitten hoor
Hij is er al een tijdje mee bezig hoor. De laatste keer dat ie zo op zn stoel zat was tijdens de cocktail-party. Zometeen gaat ie denk ik zn N95 showen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zo druk ben je er anders nog niet mee bezig, laat dat programma toch schieten, lossen die 2 gekken wel op
misschien kan je iets leuks verstoppen in dat zakje waar ze steeds in zit te graaienquote:
Is de volgende fasequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]Misschien ff patsen met je 5MP toestel?
Oe, die ligt hier ook koud. En ik ga er 1 pakken. Alvast voor dadelijk voor de cocktail party....quote:
Wat denk je dat er in zit, schat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien kan je iets leuks verstoppen in dat zakje waar ze steeds in zit te graaien
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in zit, schat?![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik zou best op Tessel willen zitten hoor
Ik hou 'r voor mezelfquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maar Domien, nu de grote vraag : wie is het, ze ziet er erg lekker uit![]()
Luister onlinequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb helaas geen tijd om vandaag te luisteren...![]()
Ik surf nu via het netwerk van m'n nieuwe achterburen en heb nog niet eens een radio aangesloten.
Ik ga weer snel door met uitpakken, veel luisterplezier!![]()
eerlijk zullen we alles delenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in zit, schat?![]()
De extreem aantrekkelijke dame rechts van mij in de dampende en tevens stampende studio van Ekstra Weekendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Wat? Wie is wat? Vertel even in het kort waar we het over hebben
rustig aan he, ik kan er binnen 15 min zijnquote:
Vertel es ff wie die aantrekkelijk geoutilleerde dame met geile leuke laarzen in casu isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De extreem aantrekkelijke dame rechts van mij in de dampende en tevens stampende studio van Ekstra Weekend
I dare you.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
rustig aan he, ik kan er binnen 15 min zijn
Maar jij hebt toch al je meisje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De extreem aantrekkelijke dame rechts van mij in de dampende en tevens stampende studio van Ekstra Weekend
over aanvraagjes gesprokenquote:
Ieuw, een stalkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:34 schreef Againzender het volgende:
Gerard gaat dusverre op in z'n rol van virtuele Brandsteder dat hij zelfs de deur voor hem open en dicht doet
Ik kan helaas niet met de auto tot aan de studio komen (stomme slagboom bovenaan 'de heuvel'), maar anders stond ik er!quote:
Is er nog iemand behalve Nikky dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
jaja! vooral de dame naast Domien heeft een paar mooie exemplaren aan! Nikky zit in de studio en het gaat op dit moment alleen maar over de dame naast Domien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Dat Gerard nog niets over haar gezegd heeft. Er zijn per slot van rekening laarzen in de studio.
Mooi. Je bent al bezet. Stuur haar eens door naar het forum.quote:
Alweerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
ze zullen eens kijken wat ze voor je kunnen doen
Had Domien die andere cams maar moeten fixenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaja! vooral de dame naast Domien heeft een paar mooie exemplaren aan! Nikky zit in de studio en het gaat op dit moment alleen maar over de dame naast Domien.
Ik haal 22:00u misschien net, als ik doorrijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Minpuntje op zijn stagerapport.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had Domien die andere cams maar moeten fixen.
sjoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |